Appartement King

Meer appartement info

39 reviews over Appartement King

• 2johan08-07-2012

eerste en laatste keer

eerste ne laatste keer, klein, vies, gehorig waren met een groep van 8 kammers/appartemneten waarvan binnen 8 dagen bij 6 ingebroken, strand/boulevard niet echt veer maar je moet wel bergkuiten hebben wat een klim dus maar een taxi elke dag, eens maar nooit meer

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Christian22-07-2011

Prima appartement

Heerlijke vakantie gehad. Rustig appartementencomplex voor stellen en gezinnen. Binnen veel ruimte. Een leuke binnenplaats met zwembad, strand op 5 minuten lopen. Quarteira heeft een gezellige boulevard, op loopafstand heb je het modaine Vilamoura, wat een levendige haven heeft. Nadeel: Je moet de luiken 's nachts dichthouden i.v.m criminaliteit, waardoor het erg heet wordt. En voor het gebruik van het kluisje, dat gewoon standaard in het appartement zit, wordt 30 euro gevraagd.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8aad en clara22-07-2011

rustig en comfortabel voor deze prijs

mooi, groot tweekamerappartement met oven ,magnetron, wasmachine, koffiezetapparaat en waterkoker. Ligstoelen gratis, parkeren ook. Mooi ,schoon zwembad, weinig schaduw. Bij de receptie zijn veel Nederlandse boeken en ook tijdschriften gratis te leen. Vriendelijk personeel: komen meteen als je ze nodig hebt. Een nadeel : veel geblaf van honden ,ook in de nacht. Strand en boulevard mooi en op loopafstand. tweekamerappartement heeft groot balkon, eenkamerappartement een kleine.

Gereisd met partner in juli 2011

• 7G.Blaauw04-09-2010

Thanx Kings....

Mijn partner en ik hebben een leuke tijd gehad in Kings. Het was er prettig vertoeven. De schoonmaak was goed (2x p/w) en alles was netjes. Het enige minpunt was dat er geen ventilator of airco aanwezig was. Je zit heel dicht bij het strand, winkels en het boulevard!!!!! Let wel op dat je een 2-persoonskamer boekt, want 1-persoons is wel behoorlijk klein. Wij hadden een 2=persoons en die was echt prima te doen. Groot balkon en het appartement was ook lekker ruim.

Al met al een geslaagde vakantie......

Gereisd met partner in augustus 2010

• 5Dorien14-07-2010

matig....

^wordt niet vaak schoongemaakt en wij hadden de pech dat we een dag voor vertrek pas schoonmaak kregen en verschonen van linnengoed.. lekker met temperaturen van 30+ * weinig schaduw bij het zwembad * geen gezellig appartement * veiligheidsgevoel van - 10 Vond het er doodeng met al die inbraken. Houdt alles goed pot dicht.. lekker met de temperatuur van 30+.. * Vriendelijke mensen dat wel, maar de sfeer moet je echt zelf maken

Gereisd met partner in juli 2010

• 6Dorus28-08-2009

Gezellig, Nederlands,....Prima geregeld

Wij zijn dit jaar naar Quarteira geweest.Met de waarschuwing dat je alles goed dicht moet houden hebben wij een lekkere 8 dagen gehad. Bij onze buren is wel ingebroken. Wat een consternatie!!!Erg gehorig, dat wel.. maar je hebt gezellige kroegjes, goede restaurants en een heerlijk zwembad voor de deur. Er word een beetje Nederlands gesproken maar de voertaal is Engels. SUpermarkt ( Ecomarkt) is op loopafstand te doen, er zit achter Kings een klein, maar duur supermarktje, Ideaal voor bijv, WAter. En de bakker zit om de hoek met heerlijk brood. VOor mij geen Quarteira meer omdat ik meer landen wil gaan ontdekken maar zeker een aanrader voor mensen met een kleine beurs..

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7B. Groniger20-08-2009

Goede prijs kwaliteit verhouding met wat minpunten

Receptie onvoldoende open en niet altijd even vriendelijke bediening. Uitzicht voorzijde wordt verstoord door lelijke open plek. Geen airco. Geen lift in het gebouw. s Avonds veel en langdurig hondengeblaf en soms wat harde muziek uit een barretje bij de wat verderop gelegen parkeerplaats. Ruim appartement, goed onderhouden. Weinig serviesgoed wel prima keukenapparatuur.Wel dicht bij strand.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Stephanie & Pascal10-08-2009

Relaxed, voor herhaling vatbaar!!

Ons verblijf van 12 dagen in het appartement King beviel ons heel goed. We kwamen heel vroeg in de ochtend aan, gelukkig konden we meteen ons appartment in. Dit was voor ons een heel groot pluspunt! Elke dag bij het zwembad gelegen, elke avond werd het water in het zwembad ververst. Alleen gasten van het appartementencomplex maakten gebruik van het zwembad. Quarteira maakte op ons een rustige, gezellige indruk. Een leuke en toch ook een lange boulevard. Leuke restaurantjes waar je goed kan eten voor een redelijke prijs. We zijn net terug van vakantie en we willen nu al weer terug! Hopelijk volgend jaar weer, terug in Quarteira, in appartement King!

Gereisd in augustus 2009

• 6Nijntje04-08-2009

Wel aardig.

De schoonmaak was niks. Te weinig handdoeken gekregen.

Gereisd met partner in juli 2009

• 7van Velsen05-10-2008

Simpel verblijf. 1 kmr. app.

Wij hadden een 1 kamer app. met een klein balkon. Kleine kamer, maar voor alleen slapen, groot genoeg. Bed was zeer slecht de stalen veren kwamen er bijna doorheen. Na dat doorgegeven te hebben binnen een uur een nieuw matras gekregen. Van de winter worden de andere matrassen vervangen. De kamer was zeer schoon en goed onderhouden. Twee keer schone handdoeken per week is wat aan de krappe kant. Het dorp zelf vond ik een beetje "on-portugees" bijna geen van die typische smalle straatjes. Hoofdzakelijk hoogbouw. Wel een leuke vishaven met visafslag. Heel schoon strand met een mooie boulevard.

Gereisd met partner in september 2008

0 tips over Appartement King

0 vragen over Appartement King

Appartement King info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad