Hotel Dom José

Hotel Dom José
6,9

4 tips over Hotel Dom José

mjonkmansr, 16-3-2015
Busstation is vlakbij gelegen. Ook dichtbij, tegenover het busstation is het restaurant Dallas, waar naast prima eten op alle dagen er op zaterdagavond 21:00-24:00 live Fado ten gehore wordt gebracht. In drukkere tijden is reserveren waarschijnlijk gewenst. Voor liefhebbers een must.
Piet Raaijmakers, 10-11-2013
Neem altijd een kamer aan de zeezijde.zonder is dan ook zonder warmte van de zon
Rhee, 10-7-2013
Huur net als wij een dagje een fiets (kan in het hotel waar je fiets je dan beneden in de garage staat op te wachten) en fiets 5 km verderop naar Villamoura. Een supersjiek waterdorp met de meest fraaie, dure plezierboten in de haven en waar de navenante toeristen graag zien en gezien worden. Leuk om eens rond te kijken.

We hebben een aantal aanbieders voor Dom José voor je op een rij gezet:

klaas, 1-1-2013
Villamora casino schitterende Haven met een scala aan jachten, eetgelegenheden, aan de algarve vele bezienswaardigheden, tegen over het hotel Dom Jose een heel gezellig strandtent waar je tegen zeer redelijke prijzen een drankje kunt nuttigen, en voor de kleine hap, en zeer fijn leuk personeel,zeker vaak de moeite waard

We hebben een aantal aanbieders voor Dom José voor je op een rij gezet: