Hotel Dom José

26 reviews over Hotel Dom José in het Nederlands

Erg Teleurstellend.........

B Janssen
20-12-2017

Mooie ligging, maar aan de achterzijde van het hotel, kamers zonder balkon met uitzicht op een bouwval.

Buffet redelijk, maar uit eten bij de vele restaurantjes is zoveel leuker en lekkerder.

Kamer netjes en verzorgd, echter erg klein en bed vond ik heel slecht.

Tevens werd er gerookt in het hotel, nadat ik 3 keer hierover had geklaagd, was mij het beleid van het hotel duidelijk. Mijn keuze zal een volgende keer weer een appartement zijn, zodat ik niet meer in een kantine hoef te eten......

Boek kamer met zeezicht dan zit je goed met balkon! Kamer, bedden en douche goed. Strand en zee fantastisch De temp was ongeveer 30 graden elke dag en s avonds 20.Elke avond lopen heel veel mensen langs de kraampjes op de boulevard tot 24.00 uur. s Morgens vroeg om 0700 uur is het heerlijk rustig. Je kunt dan heerlijk wandelen of hardlopen. Langs het strand richting Faro lopen is heerlijk. Je komt iets voorbij het einde van de boulevard mooie natuur tegen in de lagune/kerf met vele soorten watervogels.Op de pieren vele Geelpoot meeuwen en Kleine Mantels.Richting vis- en groentehal heb je op de hoek een leuk restaurantje (Peixa) en kun je heerlijk gegrilde vis eten.

voor herhaling vatbaar

Rose de Raay
27-3-2017

Heerlijk gelegen hotel, mooie kamer met zeezicht vragen is een must. Quarteira is geen toeristendorp maar daarom heerlijk tussen de Portugezen, dus geen bingo's, snackbars en alles is dus normaal geprijsd. Ga lekker op je gemak wandelen door het dorp of langs de kilometers lange boulevard, heerlijke banketbakker aldaar en in zijstraten leuke restaurantjes. Eten bij Alphonso's is een must !!!

Prima hotel!

Marja Hoogteijling
12-2-2017

Goed geleid hotel. Verzorgde kamers. Uitstekende douche. Ruim voorzien ontbijtbuffet. Prima terrassen en ruimtes om je binnen te verpozen. Vriendelijke bediening. Gratis wifi op de kamers. Boek zeezicht en je kunt vrijwel de hele dag op je balkonnetje in de zon zitten. Rolstoelvriendelijk. Scootmobielen in de omgeving te huur. In februari verbleven hier veel oude mensen uit Engeland. Overigens ook in februari waren er voldoende restaurantjes en terrasjes in de omgeving geopend. 's Avonds regelmatig levende muziek en happy hour van 21.00-22.00 uur.

Ruime kamers, grote lounge, geweldig veel keus tijdens ontbijtbuffet, erg aardig personeel, bijna elke avond (populaire) livemuziek in het bargedeelte. Hotel ligt centraal. Helaas alleen bevolkt door 75+ Engelse paren/stellen. Quarteira heeft zelf erg weinig te bieden, veel verval, veel zwervers/bedelaars. Geen karakteristiek Portugese badplaats.

Benidorm bastards

Am
29-5-2016

Prima, schoon, mooi gelegen hotel, echter was de doelgroep allemaal 75+. Hierop werd ook entertainment en sfeer op afgestemd. Maar prima verblijf voor 3 nachten met heerlijk zonstrand (volgend jaar zoeken we een hotel in levendiger gebied). 2 meiden van 27 jaar

Super goed hotel

Els
1-5-2016

Heel schoon, zowel de kamers als de publieke ruimtes.

Mooi terras met uitzicht over de boulevard.

Fantastische ligging aan de boulevard en het strand.

Vriendelijk personeel.

Ontbijtbuffet prima.

Dinerbuffet vonden wij iets minder, het restaurant is niet zo gezellig ingericht, beetje kantineachtig.

Room with a view maar niet heus

Carla
17-8-2015

Je moet vooraf zwart op wit een bericht krijgen welke kamer je krijgt en wat het uitzicht is. we hadden in januari via Amoma een kamer geboekt voor de eerste week van augustus. We moesten meteen betalen een bedrag van 138 euro per dag. Niet echt goedkoop maar goed. Bij aankomst kregen we een kamer aan de brandtrap. Uitzicht dus een brandtrap. Het was net een gevangenis. Omdat het hotel vol zat was er geen andere mogelijkheid. Na veel heen en weer gemail heeft Amoma toegezegd een bedrag van 50 euro terug te storten. Moet het geld nog krijgen. Bij het zwembad waren de ligstoelen smorgens al bezet met handdoeken.

Prima hotel, heel goede ligging

mjonkmansr
16-3-2015

Bezocht in maart, dus wel een heerlijke zon gehad, maar nog niet echt een strandvakantie. Het hotel is prima gelegen bij het begin van de wandelpromenade. Het is goed onderhouden, alles voelt nog nieuw aan, de staf is vriendelijk, efficiënt en capabel. Het ontbijtbuffet is goed, ook met warme gerechten, bijna het zelfde iedere dag.

Lunch en diner hebben we steeds elders gegeten. Hotelgasten kregen wel een korting op het dinerbuffet.

Zwembad aanwezig, het 'reserveren' van ligstoelen wordt tegengegaan.

prettig hotel

O.Paar
31-12-2014

We vonden het kwalijk dat het eten bijna altijd lauw was.

Het hotel is prima, schoon, ruim, goede bedden.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dom José in Quarteira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dom José zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.