Hotel Club Adriana Beach

Hotel Club Adriana Beach
8,1

13 tips over Hotel Club Adriana Beach

Ester VDV, 8-7-2015

een auto huren in het hoogseizoen kost 92 euro per dag voor een Fiat -Panda, een halve dag excursie met Follow-Me slechts 18 euro (te boeken via receptie), hou er wel rekening mee dat de bus eerst bijna een uur moeten rondrijden om langs andere hotels te passeren.

Mooie strandwandeling naar Villamoura (ongeveer 4 kilometer tot aan de terrasjes).

Zoomarine is geweldig voor de kindjes (mooie shows (dolfijnen, zeeleeuwen, vogels,..), pretparkje en waterpark.

Jan en Tineke, 5-6-2015
Excursie Ria Formosa met gids Riu heerlijk verse vis gegeten voor een schappelijk bedrag
R-D, 24-5-2015
als je geen zin hebt om terug te lopen naar je kamer/huisje ,en je ziet een golfkarretje rijden roep je taxi,en ze brengen je thuis.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Adriana Beach voor je op een rij gezet:

nancy_vervaeke, 14-8-2014
Huur een auto want je zit afgelegen. Zeer lekker eten buiten het hotel voor weinig geld!!
desiree, 7-10-2013
de cappucino en expresso is niet gratis bij de zwembad barren, 2,50 euro. dit is wel gratis bij de selfservice apparaten in de lounge. neem contact op met general manager als je bij sunweb bent en je toch voor de strandhanddoeken moet betalen. dan krijg je kaartjes voor gratis wissel. er zijn heel veel wespen, dus mensen met allergie, kijk uit!!
desiree, 7-10-2013
let op, flesje water moet je betalen, extra handdoeken (behalve bij sunweb) moet je betalen, cappuccino/espresso in de bar moet je betalen, in de lounge is het gratis. wel goed is de snack service tussen lunch en diner. diner warm, goed bijgevuld, maar fantasieloos, verschillende dagen steeds hetzelfde. heel veel wespen bij de bar en het zwembad, allergisch?? neem voldoende injecties mee...het is niet leuk daar te zitten, op het strand zijn minder wespen.

desiree, 7-10-2013
neem flesjes mee en gebruik die op het strand, heeft ieder zijn eigen flesje. ipv met meerdere uit die ene fles. All incl. is toch wat anders in Turkije of egypte. drinken wordt niet geserveerd maar moet je zelf tappen, wij hebben een tijd zitten wachten op een ober, niemand vertelde van de selfservice.
familie van der Meer, 1-10-2013
Echte aanrader is excursie historisch Portugal met lieve Nederlandse reisleidster Emmy! o.a. naar het einde van de wereld.
Silvia Wassink, 6-8-2013
Regel autohuur van tevoren via je touroperator. dan ben je er zeker van dat de auto op de gewenste dagen voor je klaarstaat. Wij hebben via de receptie van het hotel proberen te reserveren, maar konden maar voor 1 dag een auto huren. (de tweede dag was er geen meer voorradig). Verder konden we pas 's middags rond 12.30 uur met de huurauto vertrekken; de dag was dus al voor de helft om. We moesten echter wel voor een hele dag betalen.
r-d, 28-6-2013
tip boek een dagtrip in het centrum of in de haven Marina villa mora scheelt veel. en de standaardkamers zijn goed genoeg maar heeft een opknapbeurt nodig (vochtig).