Hotel Club Adriana Beach

Hotel Club Adriana Beach

9Fenomenaal

Portugal, Algarve, Quarteira

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 749p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

83 reviews over Hotel Club Adriana Beach

• 2019
    10Edje09-06-2019

Adriana Beach Club is een top hotel!

Het is een prachtig en zeer goed hotel. De kamers waren mooi en proper, we hadden een gerenoveerde kamer, alles spiksplinternieuw. De badkamer was top. De streek was prachtig, er was een houten trap naar het strand. De kalksteen rotsen waren indrukwekkend en mooi. Voor het eten hadden we schrik wegens de vele slechte beoordelingen. Ik begrijp die klagers niet. Ja, na 10 dagen had je het wel gehad met het Portugees eten, maar er was zoveel keuze dat er voldoende alternatieven waren. Ook waren er regelmatig Aziatische, Mexicaanse en andere thema’s bij het diner, en dan kon je nog naar het Grill restaurant. In de bar kon je, bijna, alles krijgen wat je wou. Het animatieteam was gewoon super en helemaal niet opdringerig. De excursie met een speedboot dolfijn spotten en de grotten bezichtigen was, ondanks dat de dolfijnen zich niet lieten zien, een prachtige en aan te raden ervaring. Wat ons betreft, is dit hotel zeker 4 sterren waard.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Jonkman04-06-2019

Prachtige vakantie gehad! Auto huren is verstandig, beetje afgelegen. Vriendelijk personeel dat veel voor je doet

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Jaap06-04-2019

Voor herhaling vatbaar wij gaan zeker nog eens

Een schitterend hotel met grote ligweide om de appartementen en aan het strand . Wij waren er op basis van all inclusieve . Eten is prima en grote diversiteit . Uiters vriendelijk personeel . Ook is er een groot zwembad aanwezig

Gereisd met partner in oktober 2018

• 2018
    8Jan22-10-2018

Prima plek voor strandgangers.

Geen wandelboulevard, altijd vervoer nodig om de omgeving te verkennen. Geen lift aanwezig als je slecht ter been bent. De douche is vrij smal ongeveer 60 a 70 cm. De schoonmaak van de kamer wordt dagelijks prima gedaan. Het restaurant, snacks en bar zijn goed.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij neckermann
  • 9Ine17-07-2018

Prima hotel in een Adembenemende omgeving

Mooi verzorgd resort met vriendelijk personeel! Aangename sfeer in een adembenemend kader, de kliffen. Mooi gerenoveerde kamer ( s blok) maar de badkamer kan nog een opknapbeurt gebruiken....kleine veranderingen maken een groot verschil( nieuwe afkitting bad, douchekraan,...) Gevarieerd eten, voor ieder wat wils. Tafels ogen soms niet altijd even proper omwille van het glas dat er op ligt en veel vlekken laat zien. Prima animatie. Prima hotel en zeer goed prijs/kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Jordens Henri26-04-2018

Voor herhaling vatbaar

Heel mooi hotel. Prachtige ligging. Iedereen vanaf de receptie tot de animatie doet enorm zijn best om het je naar de zin te maken. Eén belangrijk minpunt. Het eten is dikwijls niet warm genoeg, soms bijna koud.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

7M.S.05-09-2017

Mooi park,maar niet voor herhaling vatbaar

Park is schitterend gelegen aan de prachtige rotskust van de Algarve. De tuin is heel mooi aangelegd er wordt de hele dag gesproeid en onkruid uitgedaan.De animatie is zeer goed er is voor ieder wat wils, alleen jammer dat het vooral in Portugees en Frans gaat.Twee prachtige zwembaden. Het eten in de verschillende restaurants is ook prima. Nu rest nog de kamers. We waren met 7 pers. Hadden 2 superieur suites geboekt. Een voor 3 volw. en een voor 2 volw. en kind van 5 en 7 jaar .Suites waren erg aan renovatie toe en klein . Vierde bed voor kind was een opklapbedje en de ruimte die overbleef was erg klein. Op beide balkons stonden elk maar twee stoelen en op de kamer 1 stoel. Voor het kluisje moest je 22 euro per week betalen, dus 44 euro voor 2 weken, dit vind ik een absurd hoog bedrag vooral als ik een superieur kamer heb. Dan de badkamer, was wel ruim, maar zeer zeker aan vernieuwing toe. Kranen beroest en schimmel in de voegen, wc deksel en deksel prullenbak kapot. In de badkamerkraan hadden ze iets geblokkeerd zodat je het bad niet kon gebruiken/vol laten lopen. Je moest het knopje van de douche met 2 handen omhoog trekken om via een plastic douchekopje wat water te krijgen, had je wat zeep aan je handen kreeg je het knopje al niet omhoog. Het douche ging als volg : kraan open, knopje omhoog, nat maken ,op douche staan, inzepen en afspoelen. Klacht hierover bij receptie--- dit werd gedaan voor waterbesparing. Dus op douche/bad moet bespaard worden terwijl buiten de hele dag gesproeid wordt. Dan rest nog de ligbedden bij zwembaden en strand, zoals op veel plaatsen was het hier ook handdoekje leggen. Om 6.30u zag je ze al met diverse handdoeken lopen. Als ik op vakantie ben wil ik toch echt niet zo vroeg opstaan dus mensen die na 8.30 komen hebben al geen plek meer, wel waren er dan ligstoelen in de tuin, maar als je kinderen bij je hebt wil je toch wel graag bij zwembad liggen. Ook bij het strand waren onvoldoende bedden. Bovendien waren de ligbedden van slechte kwaliteit meer dan de helft had de hoofdsteunen kapot. Al met al toch een mooie vakantie gehad, alleen de kamers waren de naam superieur en 4 sterren niet waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6Danielle08-08-2017

Leuk voor 1 keer

De kamer is echt toe aan een opknapbeurt De bedden zijn echt te hard de vering voel je erdoor Eten in het grote restaurant is lekker en gevarieerd het kleine restaurant bij kleine zwembad vonden we niks eten te koud en beetje viezig de eiren bv lagen om half 8 al gebakken klaar terwijl het pas om 08.00 open ging En ben het met de reacties eens dat de tafels afruimen en een keer afdoen echt wel vaker kan (personeel tekort) We hebben aan het zwembad een paar keer een groot bed gehuurd €25 per dag incl champagne en fruit maar zijn hier na paar keer mee gestopt volgens mij waren we de eenigste die betaalde? Het hotel is veel te veel op Fransen gericht Voor ons was dit voor een keer leuk maar hebben vaker 4 sterren hotels gehad en deze vind ik het echt niet waard

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Jos Van Aerde12-07-2017

Mooi Resort lekker eten en fantastich animatieteam

Bij aankomst kregen we een verkeerde kamer, maar dit werd 's anderendaags opgelost. Het resort is mooi, maar wel afgelegen.Onze kamers waren prima. Zwembad was te koud, dit kon beter. Eten was heel lekker. De afruiming van de tafels in zowel het restaurant als de Bar ging heel traag en niet vlot. Tafels aan de bar werden bij mondjesmaat maar afgeruimd. Te weinig personeel hiervoor. Het animatieteam was top, zowel voor kinderen als volwassenen. Prachtige shows. Er is wel een hotelbus gratis naar Albufeira en Villamoura. Wij hebben een prachtige vakantie in dit hotel doorgebracht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Inge04-07-2017

Goed voor één keer

Het is een 4 hotel maar het is geen 4 waard. We zijn al in andere 4* hotels geweest die veel meer waard zijn en veel meer te bieden hadden. Kamer en badkamer vrij basic. Hygiëne hoofdbar kan duidelijk beter. Tafels worden af en toe afgeruimd/afgekuisd maar meestal moest je aan een niet afgeruimde tafel zitten. S'morgens staan er nog glazen op de tafel van de dag ervoor. Toen ik dit las in een reactie van andere mensen dacht ik dat dit overdreven was maar het is wel degelijk zo. Jammer voor een hotel met 4*! Het enige wat dit hotel een beetje goed maakt is het lekkere eten. Ook zeer afgelegen maar dat wisten we op voorhand. Maar voor de rest zouden wij hier niet meer terugkomen. Dit hotel krijgt vele goede reacties en we zijn daarop afgegaan maar voor ons is het wat tegen gevallen. Ik begrijp nu de negatieve reacties. Je betaalt er uiteindelijk genoeg voor!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

13 tips over Hotel Club Adriana Beach

• desiree, 07-10-2013 Rapporteren

de cappucino en expresso is niet gratis bij de zwembad barren, 2,50 euro. dit is wel gratis bij de selfservice apparaten in de lounge. neem contact op met general manager als je bij sunweb bent en je toch voor de strandhanddoeken moet betalen. dan krijg je kaartjes voor gratis wissel. er zijn heel veel wespen, dus mensen met allergie, kijk uit!!

• desiree, 07-10-2013 Rapporteren

neem flesjes mee en gebruik die op het strand, heeft ieder zijn eigen flesje. ipv met meerdere uit die ene fles. All incl. is toch wat anders in Turkije of egypte. drinken wordt niet geserveerd maar moet je zelf tappen, wij hebben een tijd zitten wachten op een ober, niemand vertelde van de selfservice.

• desiree, 07-10-2013 Rapporteren

let op, flesje water moet je betalen, extra handdoeken (behalve bij sunweb) moet je betalen, cappuccino/espresso in de bar moet je betalen, in de lounge is het gratis. wel goed is de snack service tussen lunch en diner. diner warm, goed bijgevuld, maar fantasieloos, verschillende dagen steeds hetzelfde. heel veel wespen bij de bar en het zwembad, allergisch?? neem voldoende injecties mee...het is niet leuk daar te zitten, op het strand zijn minder wespen.

14 vragen over Hotel Club Adriana Beach

• Tiny, 17-07-2019 Rapporteren

Handdoekenservice voor iedereen?

Wij gaan, via Tui, hier vakantievieren. Ik ben benieuwd of de handdoekenservice voor iedereen geldt of alleen voor mensen die hebben geboekt via Sunweb. Dit heb ik nl. ergens gelezen. Alvast bedankt voor een reactie.

• Marjan Jetses, 03-03-2018 Rapporteren

Ponta da piedade

Wij gaan in mei voor de 2de keer naar adriana beach resort. Nu willen we hhel graag naar ponta da piedade. We zijn er vorig jaar met een excursie langs de west kust even geweest. Daar kreeg je heel weinig tijd. Weet iemand hoe je er kan komen zonder een auto te huren? Ik ga met mijn dochter alleen en wil geen auto huren. We zouden er heel graag wat meer tijd willen doorbrengen. Weet niet ofer een excursie naartoe is zonder boottochtje. Er willen er wandelen en naar beneden lopen.

• Monique, 12-06-2017 Rapporteren

Senioren geschikt?

Hoi,

• Ik lees dat de weg naar het strand via een trap gaat. Hoe is het verder in het hotel, zijn er veel trappetjes in de gebouwen, in de tuin? -Als je graag -centraal- dichtbij de voorzieningen wil zitten, welk gebouw is dan aan te raden?
    • Is er een "kort lijntje" met een arts (soms spreekuur in het hotel?)

Groetjes, Monique

Hotel Club Adriana Beach info