Hotel Club Adriana Beach

Hotel Club Adriana Beach
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Club Adriana Beach voor je op een rij gezet:

83 reviews over Hotel Club Adriana Beach in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Jordens Henri
26-4-2018

Heel mooi hotel. Prachtige ligging. Iedereen vanaf de receptie tot de animatie doet enorm zijn best om het je naar de zin te maken. Eén belangrijk minpunt. Het eten is dikwijls niet warm genoeg, soms bijna koud.

Heerlijke vakantieplek

Tamara
20-10-2017

Mooi hotel, familiekamers zijn prima. Het zijn 2 aparte kamers met beide een eigen deur met een pastoegang en balkon.

Eten ruime keuze, voor ieder wat wils. Je komt hier echt niets tekort. Keuze uit 2 zwembaden, 1 met animatie en muziek, de andere meer voor de rust.

Prachtige tuinen met veel ligbedden. Ligt wat afgelegen, voor uitstapjes ben je afhankelijk van een bus. Het strand is erg dichtbij, te bereiken met een prima trap. Niet geschikt voor invaliden en er is geen toilet bij het strand. Vriendelijk personeel en geen mensen die ligbedden reserveren met handdoeken. Tip is om sportkleding met te nemen of wandelschoenen. We vonden de matrassen erg hard en hebben toppers gekregen.

Park is schitterend gelegen aan de prachtige rotskust van de Algarve. De tuin is heel mooi aangelegd er wordt de hele dag gesproeid en onkruid uitgedaan.De animatie is zeer goed er is voor ieder wat wils, alleen jammer dat het vooral in Portugees en Frans gaat.Twee prachtige zwembaden. Het eten in de verschillende restaurants is ook prima.

Nu rest nog de kamers. We waren met 7 pers. Hadden 2 superieur suites geboekt. Een voor 3 volw. en een voor 2 volw. en kind van 5 en 7 jaar .Suites waren erg aan renovatie toe en klein . Vierde bed voor kind was een opklapbedje en de ruimte die overbleef was erg klein. Op beide balkons stonden elk maar twee stoelen en op de kamer 1 stoel. Voor het kluisje moest je 22 euro per week betalen, dus 44 euro voor 2 weken, dit vind ik een absurd hoog bedrag vooral als ik een superieur kamer heb. Dan de badkamer, was wel ruim, maar zeer zeker aan vernieuwing toe. Kranen beroest en schimmel in de voegen, wc deksel en deksel prullenbak kapot. In de badkamerkraan hadden ze iets geblokkeerd zodat je het bad niet kon gebruiken/vol laten lopen. Je moest het knopje van de douche met 2 handen omhoog trekken om via een plastic douchekopje wat water te krijgen, had je wat zeep aan je handen kreeg je het knopje al niet omhoog. Het douche ging als volg : kraan open, knopje omhoog, nat maken ,op douche staan, inzepen en afspoelen. Klacht hierover bij receptie--- dit werd gedaan voor waterbesparing. Dus op douche/bad moet bespaard worden terwijl buiten de hele dag gesproeid wordt.

Dan rest nog de ligbedden bij zwembaden en strand, zoals op veel plaatsen was het hier ook handdoekje leggen. Om 6.30u zag je ze al met diverse handdoeken lopen. Als ik op vakantie ben wil ik toch echt niet zo vroeg opstaan dus mensen die na 8.30 komen hebben al geen plek meer, wel waren er dan ligstoelen in de tuin, maar als je kinderen bij je hebt wil je toch wel graag bij zwembad liggen. Ook bij het strand waren onvoldoende bedden. Bovendien waren de ligbedden van slechte kwaliteit meer dan de helft had de hoofdsteunen kapot.

Al met al toch een mooie vakantie gehad, alleen de kamers waren de naam superieur en 4 sterren niet waard.

Leuk voor 1 keer

Danielle
8-8-2017

De kamer is echt toe aan een opknapbeurt

De bedden zijn echt te hard de vering voel je erdoor

Eten in het grote restaurant is lekker en gevarieerd het kleine restaurant bij kleine zwembad vonden we niks eten te koud en beetje viezig de eiren bv lagen om half 8 al gebakken klaar terwijl het pas om 08.00 open ging

En ben het met de reacties eens dat de tafels afruimen en een keer afdoen echt wel vaker kan (personeel tekort)

We hebben aan het zwembad een paar keer een groot bed gehuurd €25 per dag incl champagne en fruit maar zijn hier na paar keer mee gestopt volgens mij waren we de eenigste die betaalde?

Het hotel is veel te veel op Fransen gericht

Voor ons was dit voor een keer leuk maar hebben vaker 4 sterren hotels gehad en deze vind ik het echt niet waard

Geen 4-sterren waardig

Jurgen
17-7-2017

Bij aankomst was de ontvangst heel kort en bondig. We kregen een kamer (superior) die vies en vuil was. Behang vertoonde meerdere vochtplekken, spiegels waren zo vuil dat je jezelf niet kon zien, sigaretten in de asbak, vuilbakje niet leeg, vieze lakens op het bed, oud verroest logeerbed. Andere kamer (standaard) aangeboden gekregen. Was properder en iets moderner. Slechte, harde bedden. Kamer werd pas in late namiddag gekuist, net wanneer je terug op kamer wou gaan. 's Morgens en 's middags waren de tafels in het restaurant vuil. Glazen niet proper. Eten was ook niet echt geweldig. Toch niet voor 4-sterren. Als je voor 8 uur geen handdoeken aan het zwembad legde, had je geen plaats meer. Niet echt de vakantie waar wij naar uitkeken.

Mooi Resort lekker eten en fantastich animatieteam

Jos Van Aerde
12-7-2017

Bij aankomst kregen we een verkeerde kamer, maar dit werd 's anderendaags opgelost. Het resort is mooi, maar wel afgelegen.Onze kamers waren prima. Zwembad was te koud, dit kon beter. Eten was heel lekker. De afruiming van de tafels in zowel het restaurant als de Bar ging heel traag en niet vlot. Tafels aan de bar werden bij mondjesmaat maar afgeruimd. Te weinig personeel hiervoor. Het animatieteam was top, zowel voor kinderen als volwassenen. Prachtige shows. Er is wel een hotelbus gratis naar Albufeira en Villamoura. Wij hebben een prachtige vakantie in dit hotel doorgebracht.

Goed voor één keer

Inge
4-7-2017

Het is een 4* hotel maar het is geen 4* waard. We zijn al in andere 4* hotels geweest die veel meer waard zijn en veel meer te bieden hadden.

Kamer en badkamer vrij basic.

Hygiëne hoofdbar kan duidelijk beter.

Tafels worden af en toe afgeruimd/afgekuisd maar meestal moest je aan een niet afgeruimde tafel zitten.

S'morgens staan er nog glazen op de tafel van de dag ervoor. Toen ik dit las in een reactie van andere mensen dacht ik dat dit overdreven was maar het is wel degelijk zo. Jammer voor een hotel met 4*!

Het enige wat dit hotel een beetje goed maakt is het lekkere eten.

Ook zeer afgelegen maar dat wisten we op voorhand.

Maar voor de rest zouden wij hier niet meer terugkomen.

Dit hotel krijgt vele goede reacties en we zijn daarop afgegaan maar voor ons is het wat tegen gevallen.

Ik begrijp nu de negatieve reacties.

Je betaalt er uiteindelijk genoeg voor!

fantastisch verblijf, wel met enkele minpuntjes.

Bert en Nadine
28-6-2017

Dit hotel is gelegen in een prachtig domein. Bungalows, verspreid in dit domein, herbergen telkens zo'n vier slaapkamers, waarvan de onze alvast aan een stevige renovatie toe was. Het hotelpersoneel was zeer vriendelijk en attent. Het eten vonden wij overheerlijk en gevarieerd en de wijnen waren de beste die wij ooit in een hotel hebben gedronken. De kustlijn (ongeveer 250 meter verwijderd van het hoofdgebouw en het prachtige, grote zwembad) is fenomenaal. Het strand zelf is echter alleen te bereiken via een 93 treden tellende trap. Dit bleek echter geen probleem aangezien er enkele rustplaatsen voorzien zijn.

Minpunten vonden wij weliswaar de totale onderbezetting aan personeel in de hoofdbar. Zo werden bv. de volle, plakkerige tafels buiten slechts bij mondjesmaat (naar schatting om de 3 uur) zeer vluchtig afgeruimd en, soms wel, soms helemaal niet schoongemaakt.

Wij vonden ook dat het animatieteam zeer goed en bijzonder kindvriendelijk werk leverde. Voor een iets ouder koppel als wij oordelen wij echter dat de muziek die van tien uur 's morgens tot middernacht bijna oorverdovend uit de boxen schalde, al na twee dagen niet echt zorgde voor een "rustige vakantie".

Al bij al is dit hotel een aanrader. De gratis busdienst van het hotel naar Albufeira en Vilamoura is uitstekend geregeld. De vertrekuren worden prima gerespecteerd.

Ondermeer deze regeling en het feit dat er enkele mooie excursies te boeken zijn, zorgen ervoor dat de afgelegen ligging van dit hotel geen probleem is.

animatie bij het zwembad is soms storend.om rustig een boek te lezen oid moet je een plekje elders in de tuin zoeken.Ligbedden zijn er in overvloed.Je hoeft geen handdoek te leggen om een stoel te "reserveren " Heel mooi strand en ook hier ligstoelen en lekker gratis ! vier keer in de week hotel bus naar Albufera. Rustige ligging geen doorgaande wegen ! en op het park worden de gasten met elektrische wagens naar hun appartement gebracht.

heerlijk hotel in prachtige omgeving

Marjan Jetses
9-5-2017

Geen grootschalig opgezet complex, Mooie omgeving, goede regeling met de bus naar stadjes,fijne kamers, strand erg dichtbij, leuke excursies te boeken, genoeg variatie in eten tijdens ontbijt, lunch en diner, leuk dat je ook buiten kan eten, animatie team erg enthousiast maar niet opdringerig, over het strand lopend naar Villamoura, excursie west tour zeer de moeite waard, eten soms wat lauw. We komen zeker nog eens terug naar dit resort met zijn prachtige rotsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Adriana Beach in Quarteira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Adriana Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Adriana Beach scoort een 8.08 uit 10 op basis van 87 reviews.