Appartement Casa Azul

Appartement

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Azul voor je op een rij gezet:

Laatste review

wordt verkocht als appartement in Hotel, maar is dat niet. staat midden in arme arbeiderswijk, gillende, luidruchtige buren, blaffende honden, werkverkeer tot diep in de nacht, muziek, Tl-verlichting, wat wil je nog meer.

van binnen mooi opgeknapt, splinternieuwe keuken en badkamer, maar van buiten een zootje afbraak.

1 review over Appartement Casa Azul in het Nederlands

niet geschikt voor toeristen

Pit
23-9-2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Azul in Quarteira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.