Appartement

7 reviews over Appartement Atlantida in het Nederlands

gezellig onderkomen

naam naamC.J.M.Verheul- van Boven
28-3-2012

goed geschikt voor bejaarden, behalve de trappen, die toegang geven tot het plein, waarop de appartementen liggen. Veel Nederlanders, die goed met elkaar omgaan. Net een grote familie, met Maria Brito, als eigenares van restaurant Girassol als spil.

Gereisd Alleenreizend in februari 2012

prachtig uitzicht

dolfa
17-1-2011

Mooi appartement.Prachtig gelegen Mooi balcon.Quarteira vriendelijke mensen.Vis markt heel mooi

Gereisd Met partner in maart 2009
2006

Zeer mooi complex direct aan het strand slechts gescheiden

silvia
28-1-2006

Zeer mooi complex direct aan het strand slechts gescheiden door een boulevard (zandstrand!). Zeezicht aangevraagd en gekregen dus schitterende zonsopgangen en ondergangen gezien vanaf het balkon. Appartement is ruim opgezet. Busstation 150 meter verderop, klein supermarkt 200. Op de boulevard die langs heel het plaatsje ligt zijn leuke winkeltjes, restaurantjes, 's avonds is er muziek, bandjes, straatartiesten verkopers etc. Maar zonder dat je hier in het appartement last van hebt. Complex zelf is rustig, niet gehorig, zelfs niet in hoogseizoen. Er zijn veel leuke excursies te boeken, ook via de receptie, met vertrek voor de deur of vanaf het busstation.

Gereisd Anders in januari 2006

2005

een mooi, ruim, schoon apartement, ligt vlak aan het strand

s. kluitenberg
13-10-2005

een mooi, ruim, schoon apartement, ligt vlak aan het strand.

Gereisd Anders in oktober 2005

Appartementen zijn ruimtelijk maar het interieur is zeer

paul mooiman
25-6-2005

Appartementen zijn ruimtelijk maar het interieur is zeer verouderd en versleten. Het is ook niet allemaal even schoon. Jammer want van buiten ziet het er best aardig uit en de ligging is mooi dicht bij het strand.

Gereisd Anders in Sat Jun 25 2005 17:52:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartementen zijn wat ouder, maar prima onderhouden

2004

Uitstekende en zeer ruime appartementen liggen 50 meter en

Corné en Jeannette + kids
4-6-2004

Uitstekende en zeer ruime appartementen liggen 50 meter van strand en Boulevard en toch zeer rustig. Schoon interieur en omgeving

Gereisd Anders in juni 2004

Appartement info

• AdresAV. Infante Sagres, URB Atlântida I, EDF Flores, LJ 2 8125(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Atlantida

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atlantida in Quarteira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atlantida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.