Aquashow Family Park

7.7Goed

3.6km van centrum

Op vakantie geweest naar Aquashow Family Park?

• 2martens30-08-2015

slechtse aquapark tot nu toe

via onze touroperator kaartjes en vervoer geregeld. tip: regel zelf vervoer met een taxi, de bus die ons ophaalde zette ons pas om 11 uur bij het park af en kwam ons alweer om 17 uur ophalen! de gemiddelde wachttijd voor een glijbaan was 1,5 uur. zelfs voor een hamburger 3 kwartier wachten! uiteindelijk dus ook lang niet alles kunnen doen, gewoon te weinig tijd en veel te druk en inefficiënt gebruik van de attracties. erg onhandige constructie met kluissleuteltjes waar je ook weer voor moest bij betalen, om de 10 meter kon je op de foto tegen betaling met een papegaai. geen parasols aanwezig! alleen te lage boompjes met weinig schaduw. in verschillende landen verschillende aquaparken bezocht, deze was het slechtste.

augustus 2015

• 10Tiffany08-07-2015

Erg leuk

Het is een erg leuk waterpark. Ook hebben ze er achtbanen en dergelijke. Leuk voor jong en oud. Veel zwembaden en grote glijbanen. Ondanks de drukte zijn er geen lange wachtrijen. Maar in het restaurant vallen veel mensen flauw omdat er geen airco is.

juli 2014

• 8mostapha7916-09-2014

Aquashow was super

We zijn in Aquashow geweest, dit was een enorme belevenis en we vonden het de allermooiste excursie die we in Albufeira gedaan hebben.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Carla11-09-2014

Leuk aquapark maar te lange wachtrijen

Wij waren er eind augustus 2014. Heel druk, lange wachtrijen in de volle zon (zowel aan de ingang als aan de glijbanen/attracties). We hebben zelfs mensen zien flauwvallen tijdens het wachten. Als je in het hotel verblijft krijg je een armbandje en kan je de lange wachtrij voorbij wandelen en als eerste binnen gaan. Tip : ga tussen 10 en 12 en tussen 17 en 19u of op zaterdag en zondag. Dan is het rustiger. Wel lastig dat je tijdens het binnengaan steeds gefotografeerd wordt met of zonder de papegaaien. (je ontkomt er niet aan) Een foto kost 10 euro per stuk. Gedurende de ganse dag staan ze overal met reptielen, roofvogels en papegaaien om een foto te nemen. Eten aan democratische prijzen. Weinig ligbedden, je bent bijna verplicht om op het gras te gaan liggen. De papegaaien show vonden wij heel leuk. Kort samengevat : heel leuk en groot aquapark maar veel te veel volk en te lange wachtrijen.

januari 2014

• 8Rob Erkelens05-09-2014

good

The kids visited this park. It looked much bigger than it was in reality. Veryn nice to visit but not for a second time.

• 6Nathalie30-08-2014

Waarschijnlijk leuk als het niet druk is

De waterachtbaan is superleuk. Er zijn te weinig glijbanen in verhouding tot het aantal mensen dat binnen wordt gelaten (in augustus) waardoor het park dan het entreegeld niet waard is. Als het minder druk is, is het waarschijnlijk een leuk park.

• 9Dylan25-08-2014

Super leuk

Iedereen loopt in zwemkleding veel glijbanen en attracties

• 8Kirsten Kleijwegt09-08-2014

Voor alle leeftijden gechikt

de glijbanen zijn leuk maar het minpuntje dat ze je heel vaak op de foto willen.

juli 2014

• 8Verspuij08-08-2014

Leuk en veelzijdig waterpark

Leuk park, vele glijbanen en eenenorm golfslagbad, helaas voor kleine,kinderen alleen het speelbad, wat overigens ook behoorlijk grootmis maar voor een hele dag net niet voldoende vertier biedt, het pretpark gedeelte is overigens beperkt tot enkele atractie waarvan monthanna russa erg spectaculair is.

• 8Bram23-07-2014

Mooi waterpark

Veel te doen in de leeftijdscategorie van 10-28 zit genoeg actie tussen!

Gereisd met vrienden in juli 2014

10 van de 38 reviews gezien