7GoedScore uit 62 reviews

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Appartementen King's

Appartementen King's

Welkom bij ons hotel in het bruisende toeristische centrum van Quarteira! Geniet van een verfrissende duik in ons zwembadencomplex of loop slechts enkele minuten naar het prachtige strand. Ontdek de culinaire faciliteiten en geniet van een uitgebreid ontbijtbuffet voordat je de dag begint. Met sportieve activiteiten zoals midgetgolf, fietsen en watersporten, is er voor ieder wat wils. Ontspan in onze wellnessruimte en sluit de avond af met plezier en amusement in de disco. Ervaar de perfecte mix van ontspanning en entertainment bij ons hotel!

De Ligging

Ons hotel is gunstig gelegen in het toeristische centrum van Quarteira, op slechts enkele minuten van het strand en het dorpscentrum. De luchthaven ligt op een korte afstand en is gemakkelijk bereikbaar met de auto, shuttlebus of openbaar vervoer. Het strand en het stadscentrum zijn ook op loopafstand, waardoor gasten gemakkelijk kunnen genieten van de omgeving.

Het hotel en de faciliteiten

Het hotel biedt een scala aan faciliteiten voor een comfortabel verblijf, waaronder vriendelijk personeel, kluisjes, wasservice, en een tuin voor ontspanning. Gasten kunnen genieten van airconditioning, een kitchenette en balkons in de kamers, evenals sportieve activiteiten zoals midgetgolf en watersporten. Het zwembadencomplex en de wellnessruimte zorgen voor ontspanning en verfrissing. Met een restaurant, bar en pub is er genoeg keuze voor eten en drinken, en gezinskamers zijn beschikbaar voor ouders met kinderen.

Eten en drinken

Ons hotel beschikt over een restaurant, bar en pub waar gasten kunnen genieten van heerlijke maaltijden en verfrissende drankjes. Het uitgebreide ontbijtbuffet nodigt gasten uit om de dag goed te beginnen. Voor gasten die kiezen voor all-inclusive, betekent dit dat maaltijden en drankjes inbegrepen zijn in de prijs, zodat ze zorgeloos kunnen genieten van hun verblijf.

Goed om te weten

Bij ons hotel worden creditcards zoals American Express en Visa geaccepteerd. Gasten kunnen gebruikmaken van faciliteiten zoals een kluis, fietsverhuur en een eigen shuttlebus. Check-out tijden en service-uren kunnen bij de receptie worden opgevraagd. Let op dat beperkte mobiliteit mogelijk van invloed kan zijn op de toegankelijkheid van onze faciliteiten, maar we staan altijd klaar om aan specifieke verzoeken te voldoen.

• Fietsverhuur

[email protected]

21 Rua do Portão, Sitio dos Cavacos, P-8125-616

Website

Appartementen King's

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.