Appartement Turim Estrela do Vau

Appartement Turim Estrela do Vau
7,2

7 tips over Appartement Turim Estrela do Vau

sted, 14-6-2015
aangezien je overal minimaal zo'n 2 km vandaan zit is een auto wel nodig. Het strand is wel verder dan in beschrijving wordt vermeld. Op ongeveer 800 meter i.p.v. 300 mtr. Wij gingen zelf naar de stranden praia do Rocha en Marina do Rocha. Dit laatste strand is wat drukker i.v.m. de watersport aldaar. Uitstapjes: Kasteel in Silves, Groot winkelcentrum Aqua in Portimao, plaatsje Lagos op zo'n 20 min. rijden. Leuke smalle straatjes en mooie pleinen. Grote jachthaven.Bomen met gehaakte kleedjes.
Joyce, 17-8-2014
Het piratenschip is echt een aanrader http://www.santa-bernarda.com/
Familie Smit, 5-8-2014
Zorg voor Cashgeld, je kunt niet pinnen bij supermarkt en geldautomaat is alleen in Praia de Rocha. Aqua is mooi winkelcentrum in Portimao, 5 km verder taxi 9 euro. Als je taxi terug wilt meld dat dan bij dame in hal receptie winkelcentrum. Alvor is prachtig plaatsje met haven beneden aan straat met tal van winkeltjes en barretjes, erg leuk voor gezin, 3 km en ongeveer 7 euro taxi. Claires is leuk Portugees restaurant in Praia Do Rocha. Snackbar complex is duur, beter eten in rest. aan zee.

We hebben een aantal aanbieders voor Turim Estrela do Vau voor je op een rij gezet:

Familie Smit, 5-8-2014
Neem cash geld mee. Er is geen pinautomaat in de buurt. Bij de supermarkt op complex kan je niet pinnen. Wij hadden geen cash meer en hebben wij naar Praia de Rocha moeten lopen wat drie kilometer is. Taxi naar Praia de Rocha is ongeveer 7,- en naar winkelcentrum Aqua in Portimao ongeveer 9 euro. Alvor is leuk om naartoe te gaan, ongeveer 5 km van Estrela. Leuke terrasjes aan haven. Restaurantjes Praia de Vau, ongeveer 5, 1km, leuk, loop via gele deur zwembad Jardim Do Vau, ook naar strand.
Jolanda M, 23-7-2014
Binnen een half uurtje ben je (wandelend) op de boulevard van Praia da Rocha, met volop leuke terrasjes en restaurantjes. Heerlijk eten, 2 of 3-gangenmenu's voor € 10. De excursie historical Algarve is een aanrader. Wij hebben geboekt op de boulevard, prijs € 19 p.p. (TUI € 57,50 p.p. voor dezelfde reis) en dit was echt top!
rene_storcken, 30-9-2013

Het zandstrand is zeer mooi je kunt er vrij liggen of bedjes huren (7 euro voor 2 bedjes pppd . en ligt op kwartiertje lopen

bezoek ook het restaurant JACARANDA , hier kun je eten voor rond de 10/15 euro , goede kwaliteit en vriendelijk nederlands sprekend personeel

Dennis Spoelstra, 12-7-2013
- Goedkope golfbaan naast de deur