Aparthotel Jardim Do Vau

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°18°
Aparthotel Jardim Do Vau
8,5

9 reacties Aparthotel Jardim Do Vau

strandbedjes huren of zijn die van het Hotel

Betsy de Regt, 11-7-2019

Doordat het voor ons niet haalbaar is om op het strand te gaan zitten/liggen had ik een vraag.

Zijn er op het strand ook strandbedjes van het Hotel of kan je die huren en zo ja weet iemand wat de kosten daar van zijn?

0 reacties

Lift

Ten Cate, 18-5-2019

Hebben deze appartementen een lift?

Wij hebben namelijk zeezicht geboekt en dat uitzicht is er toch alleen vanaf de eerste verdieping of hoger ? Er gaat namelijk iemand mee die slecht ter been is

1 reactie

Zijn er leeftijdgenoten voor onze dochter?

Corine , 4-3-2019
wij hebben deze accommodatie geboekt in augustus. Nu hoop ik dat er voldoende leeftijdgenoten/speelkameraden aanwezig zijn voor onze dochter van dan net 11 jaar. Heeft iemand hier ervaring mee?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Jardim Do Vau voor je op een rij gezet:

Airco

Trudy, 27-11-2018
Hebben deze appartementen airco? En zo ja, allemaal? of slechts enkele?

Fitnessfaciliteiten

Priscilla, 6-3-2016
Kan iemand mij iets vertellen over de fitnessruimte en aanwezige apparatuur/gewichten? En wat moeten wij aangeven om in het gebouw aan het zwembad te komen? Wij hebben zeezicht geboekt en kunnen rechtstreeks aan het hotel doorgeven wat onze voorkeur is qua ligging.. Wij vertrekken 4 juni 2016. Ik hoop dat iemand voor die tijd reageert. Bedankt alvast!
1 reactie

Naar Jardim do vau met baby

Sietskee, 4-10-2015
Wij gaan volgende week naar dit aparthotel met onze baby van bijna 8 maanden. Kan iemand ons vertellen wat we aan spullen voor een baby zelf mee moeten nemen? En kunnen we in de buurt benodigdheden zoals luiers kopen?
2 reacties

Welk blok beste ligging.

Kiki, 15-5-2014

Wij willen een 2 kamer appartement met zeezicht boeken. Wij willen niet aan de weg zitten dus in welk blok kunnen wij onze kamer het beste boeken.

Alvast heel erg bedankt voor uw antwoord.

Winkels en fietsen

Fred, 12-11-2013

Is er in de omgeving van Jardim Do Vau een supermark?

Is er een mogelijkheid om te fietsen?

Bus halte & draadloos internet

Hans Michielsen, 6-6-2011

1. Wie kan mij vertellen of er op loop afstand een bus halte is (dichterbij als Praia da Rocha)

2. Is het draadloos internet van het hotel gratis? zo nee wat zijn de kosten?

graag reactie voor 13 juni 2011

2 reacties