Villa Vivenda Fleau e Pleuntje

59 reviews over Villa Vivenda Fleau e Pleuntje in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Daan
22-10-2017

Alles zag er super goed uit en was netjes verzorgd.

De hele villa werd goed bijgehouden en was keurig schoon!

Een mooi ingericht en luxe verblijf, zo iets hebben we nog niet eerder meegemaakt.

Zwembad was ook erg goed bijgehouden en de accommodatie ligt op loopafstand van het strand en het centrum.

Mijn vakantie in deze villa in één woord:

GEWELDIG!!!

Verder geen minpunten of negatieve dingen tegengekomen.

Fantastisch!

Fam. Mansier
5-9-2017

We hebben ons 45 jarig huwelijk hier gevierd, met kinderen en kleinkinderen (11 pers.)Het was in een woord fantastisch!Zeer ruime villa, netjes en schoon, veel ruime zitjes,ook buiten met uitzicht op zee! mooi zwembad wat elke dag volop gebruikt is.Verder alles op loopafstand,het mooie strand, de restaurantjes en winkeltjes.En als kers op de taart Antoine en Areke,staan altijd voor je klaar, geweldig!

GEWELDIGE vakantie!!

Christa
28-8-2017

Inmiddels zijn wij weer thuis en kijken we terug op een geweldig verblijf in de villa!! Het huis, de omgeving, alles wat we hebben gedaan maar vooral ook de gastvrijheid en behulpzaamheid van Antoine en Areke, alles was TOP!! We missen het nu al!

We zullen het zeker aanraden in onze omgeving en wellicht komen we ook zelf nog eens terug.

Van vrienden als tip deze super de luxe Vivenda doorgekregen en alles klopte. Zeer mooie en luxe villa vlak bij het strand in een mooie gedeelte van Praia da Rocha. De villa biedt veel privacy en heeft een eigen zwembad voor een snelle duik en/of afkoeling. De villa heeft diverse grote, luxe slaapkamers voorzien van goede bedden. Een grote, complete luxe keuken, mooie tv-kamer etc...

De inrichting is luxe en biedt allerlei comfort en wij hebben niets ontdekt dat volgens ons ontbrak in de villa.

Wij geven een groot compliment aan de gastheer van de villa. Hij stond altijd voor ons klaar en heeft ons van diverse tips m.b.t. uitstapjes en/of restaurants voorzien.

Het contact en het regelen van de villa verliep vlekkeloos en er werd heel snel gereageerd op onze informatieaanvraag en mails.

Kortom een super leuke en gezellig vakantie, wij kijken uit naar de volgende keer.

EEN SUPER AANRADER voor een mooie vakantie in Portugal.

We komen terug!

Snoepreisje
23-5-2017

Prachtige Villa met alle comfort. Antoine en Areke vullen je wensen in, geweldige lieve mensen!

Zeker de moeite waard om terug te gaan.

Buitengewoon! Alle verwachtingen zijn waargemaakt

familie van Duin
21-5-2017

geweldige villa voor grote groep mensen (tot 12 personen). Wij waren met volwassenen en kinderen in kader van viering jubileum. Ideale locatie en accommodatie; pal aan boulevard en strand en haven. En de villa, met eigen interieurtouch van Nicole, biedt veel rust en ruimte voor iedereen, inclusief diverse terrassen en eigen zwembad. Heel schoon en volop handdoeken aanwezig. Antoine en Areka zijn een ideale gastheer en -vrouw: zij brengen je naar de beste winkels en golfbaan en staan iedere dag opnieuw voor je klaar. Zelfs de BBQ is door Antoine verzorgd. Een service om nooit meer te vergeten.We hebben genoten!

aanrader!!

familie kroese
4-5-2017

Wij hebben een heerlijke week gehad met de hele familie. de kids konden elke dag in het verwarmde zwembad zwemmen! het terras kent veel plekjes om heerlijk te zitten en te eten. veel ruimte in het huis. maar de kers op de taart waren areke en antoine, het beheerdersechtpaar. Dank voor jullie hulp bij de excursies. veel dolfijnen gezien. en antoine vooral dank voor de vele keren dat je mij naar het strand hebt gebracht en weer gehaald.

Golfen, Genieten en nog eens genieten...

Jan-Jaap den Hartogh
7-10-2016

We zijn met een paar stellen (bijna allemaal zeer grote golf fanaten) 10 dagen naar de Algarve geweest.

We hebben daar verbleven (via een golfvriend die er ook al eens had vertoeft) in Vivenda Fleau e Pleuntje in Praia da Rocha! Unieke locatie, bijna direct aan het strand, vlak bij de Marina en ook dicht bij de boulevard met de vele gezellige restaurantjes en terrasjes etc.

Echt een toplocatie, maar ook voor wat de aanrijdroute voor naar verschillende golfbanen, die zijn binnen korte tijd te bereiken.

Dat was nog eens echt ouderwets genieten... in de meest ruime zin des woords. Afgezien van het meer dan prachtige zonnige weer deze hele vakantie, waren ook natuurlijk de meer dan beroemde golfbanen in de directe omgeving echt fantastisch!

Antoine, onze gastheer in de vivenda, overigens ook een fervent golfer (samen met zijn zeer aardige vrouw Areke) had voor ons op verschillende banen, vooraf al mooie prijzen kunnen afspreken v.w.b. de green fees. Helemaal top.

De combinatie van golfen en aan het strand liggen of bij het zwembad luieren en het heerlijke eten in de avonden was echt uniek! In de namiddag hebben we ook eenmaal een heerlijke vis- en vlees BBQ gegeten in de tuin bij het zwembad, deze werd goed verzorgd door Antoine.

De dames waren die morgen naar de zgn. ''markthal'' de verse vis en vlees zelf wezen uitzoeken.

Ook hebben we een dagtripje met het villabusje gemaakt (Antoine was onze gids en reisleider) naar Silves en Carvoeiro, was bijzonder leuk! In Silves ook nog een soort van een port-proeverijtje gehad,

erg lekker en gezellig.

Kortom: de combinatie van persoonlijke benadering en het luxe zeer royale huis en de prachtige omgeving maakte het dat wij allemaal een super leuke en onbezorgde vakantie hebben gehad! Dit is beslist een aanrader, zeer zeker ook voor golfers. Echt grote klasse! Zegt het voort ... zegt het voort....

Voor de vierde keer fantastisch

Coby en Ton van Huijkelom
5-9-2016

Prachtige villa met mogelijkheden te over om dingen samen te doen, maar ook met de mogelijkheid je eens af te zonderen. Fantastisch zwembad bij de villa en op loopafstand, ongeveer 5 minuten, een mooi zandstrand aan de Atlantische Oceaan.

We waren met twaalven, grootouders, kinderen en kleinkinderen. Het jongste kleinkind 5 jaar. En niet voor niets gingen we voor de vierde keer naar dit prachtige oord waar ook nog eens een beroep gedaan kan worden op een geweldig beheerdersechtpaar in verband met boodschappen, barbecue enz. De villa is van alle gemakken voorzien en super geschikt voor groepen tot sowieso 12 personen. Een echte aanrader voor wie met meerdere personen vakantie wil vieren. We hopen zeker nog eens terug te komen.

Topaccommodatie!

Wilma Couwenberg
5-9-2016

De Vivenda is een geweldig huis, superschoon en van alle gemakken voorzien. Fijne slaapkamers met goede bedden en airco, ruime, goed ingerichte keuken,, fantastisch terras met comfortabele stoelen en zonwering, geweldig zwembad en natuurlijk strand en boulevard om de hoek. Woonkamer is ook top, maar die hebben we vanwege het mooie weer niet hoeven gebruiken!! Verder is er een fijne gastheer/-vrouw, die tips geven over leuke uitstapjes/restaurantjes en edere dag weer voor schone zwem- en strandhanddoeken zorgen. Ze beschikken ook over 2 auto''s voor haal- en brengservice naar bijv waterpark. Superaardige mensen, die discreet aanwezig zijn op verzoek. Wij hebben een Top-week gehad met de familie, die zeker voor herhaling vatbaar is!!! Nogmaals heeeeeel hartelijk dank Nicole, Antoine en Areke!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Vivenda Fleau e Pleuntje in Praia da Rocha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Vivenda Fleau e Pleuntje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Vivenda Fleau e Pleuntje scoort een 9.92 uit 10 op basis van 59 reviews.