Appartement Vitor's Plaza

• Jacuzzi
Meer appartementinfo

24 reviews over Appartement Vitor's Plaza

• 9L. Sipman25-05-2009

zeer verzorgd, auto wenselijk.

Apartementen zijn schoon, ruim en van alle gemakken voorzien, geweldige service, bv 2x daags vervoer naar stranden.
    Echter in directe omgeving geen vertier, daarvoor taxi of auto noodzakelijk.

• 8Sylvia23-10-2008

ruime nette appartementen: aanrader!

Van 19 t/m 29 september zijn wij in Vitor's geweest. De appartementen zijn ontzettend ruim met een groot balkon. Alles is netjes onderhouden en schoon. Wel zijn de appartmenten erg gehorig, maar mijn ervaring is dat dit in veel hotels/appartementen het geval is. Toen wij er waren geen Nederlanders gezien, hoofdzakelijk engelsen. Mooi zwembad met leuk kinderbad. Het restaurant op het complex is a la carte en serveert prima maaltijden! Tevens een voordelige snackbar waar allerlei pizza's, pasta's en snacks te krijgen zijn, ook om me te nemen naar het appartement. Ook is er een supermarkt op het complex waar 's morgens heerlijke verse broodjes te krijgen zijn. Een huurauto is voor dit complex wel aan te bevelen, omdat het eigenlijk tussen 2 plaatsen in ligt. Anders kun je ook ca. 800m lopen en dan de bus naar Alvor nemen, wat een erg gezellig plaatsje is. Praia da Rocha ligt ongeveer op dezelfde afstand als Alvor, maar is veel drukker/toeristischer. Al met al een aanrader!

• 8Fam. Arends30-09-2008

Helaas: geen aanrader!

Wij zijn hier van 05-19 sept 2008 geweest en hadden de reis, inclusief auto geboekt. De auto heb je nodig om iets van de omgeving te zien en om inkopen te doen. In de omgeving van het hotel zit bijna niets. Vanuit deze locatie kun je uitstapjes maken; waterpark, dierentuin, leuke stadjes en zoomarine op rij-afstand. Zwembad bij hotel is OK en ligbedden prima. Speeltuintje is verouderd. Kamers zijn ruim, maar ontzettend gehorig. Je kunt bijna letterlijk verstaan wat er in de kamer naast je gezegd wordt. Er zitten voornamelijk Engelsen en daar is de animatie helaas op gericht. Toen wij er waren werd er tot midden in de nacht door de gangen gelopen/gerend en dat is ook ontzettend gehorig. De service bij de receptie is matig; faxen worden niet bezorgd, terwijl het door de reisleiding wel aan ze gevraagd was. Al met al is de Algarve een aanrader, maar dan niet naar dit hotel.

• 9Siny Pots13-09-2008

Wij komen hier zeker terug!

Prima appartementen, schoon, niks ontbreekt; vriendelijk personeel, rustig, wat wil je nog meer! We hadden 2 x 2k app. tegenover elkaar. Het prachtige strand is stukje lopen; met volwassenen prima te doen. Je kunt met de gratis bus; de taxi is goedkoop. Alvor is een gezellig dorpje waar je heerlijk kan winkelen-eten etc. Ook Portimao is de moeite waard. 's Nachts koelde het af, dus heerlijk slapen. Vaak een windje, dus geen muggen. Prijs-kwaliteit - zeer goed. Het was voor ons zeker 4

• 9AJ Kaldenbach07-09-2008

heerlijke vakantie

Wij hebben een heerlijk verblijf in Vitor's Plaza gehad. Zeer vriendelijk personeel, schone en ruime appartementen, mooie keuken, zeer ruim balkon, prima bedden en mooi zwembad. Wij hadden een auto gehuurd en dan ben je binnen 5-10 minuten in Praia do Vau of Praia da Rocha. Kritisch puntje : vrijwel alles is op de massaal aanwezig Engelsen en Ieren geconcentreerd, maar veel mensen zullen dit niet als nadeel ondervinden. aanraders : Lagos, Praia da Rocha, Aljezur, Ponte de Piedade, Cabo Sao Vicente

• 8Fam. Van der Meer27-07-2008

Aanrader!

Supervakantie gehad hier. Ruim en schoon appartement. En supergezellige (engelstalige)animatie. Veel Ieren, maar dat was voor ons geen bezwaar. Helaas het strand niet op loopafstand maar er rijdt een gratis busje op en neer.

• 9Ton Heuvelman21-06-2008

Mooi complex, zeer ruime appartementen. Ontbijt is eenvoudig (geen buffet), maar tegen betaling kun je extra bestellen. Auto noodzakelijk. Alvor is een leuk plaatsje om uit eten te gaan en heeft een mooi strand.

• 8Esther30-12-2007

Het is een erg leuk, verzorgd complex. Het zwembad is erg leuk voor de jeugd t/m 15 jr. Alle appartementen zijn voorzien van airco. 1 in het woon- gedeelte en 1 in de slaapkamer. Er zijn (helaas) weinig nederlanders en dat kan voor kleine kinderen wat minder zijn i.v.m. de taal. De ligging is wat minder gunstig dus een auto huren of een taxi (niet duur) is aan te raden.

• 8G.W. Kuip02-10-2007

Heel netjes, schoon en compleet. De ligging was wat minder, maar met een (goedkope) taxi kwam je een heel eind. De inrichting was netjes en goed en het appartement was ruim. Ook het zwembad was OK.

• 9Pierre en Niki28-09-2006

Vitor's plaza is een echte aanrader. De apartmenten zijn super ruim en volledig ingericht met alle faciliteiten. Het personeel is heel vriendelijk en gastvrij. Met name de medewerkers van het restaurant, de entertainment, bar en receptie. Handig is wel om bij deze accomodatie een auto te huren dan kan je de mooie omgeving gaan verkennen! Houd er wel rekening mee dat er met name Engelsen en Ieren naar dit complex gaan dus als je daar geen behoefte aan hebt is dit misschien niet de juiste accomodatie voor je. Ik kan niets negatiefs zeggen over dit complex en we willen zeker nog een keer terug!

Anders

• RokenToegestaan

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand800 m
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats