Appartement Vitor's Plaza

Meer appartementinfo

23 reviews over Appartement Vitor's Plaza

• 2018
    9Marjan26-10-2018

Leuk om gezien te hebben!

Gezellige, rustig gelegen appartement. Goede verzorging, door vriendelijk personeel. 2 km wandelen naar Portimao. Vlak bij het centrum van Alvor. Een auto is zeker aan te raden.

• 9Marrie Isarin09-04-2018

Heerlijk overwinteren in een prachtige omgeving

Vitor's Plaza is een mooi resort in een rustige omgeving. Vlakbij het aantrekkelijke dorpje Alvor en bij de grotere plaats Portimao waar je alle voorzieningen kunt vinden die je nodig hebt. Het resort is pas gerenoveerd en is modern van inrichting- Ikea stijl. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Er is een minimarkt om de hoek waar ze heerlijk volkorenbrood verkopen - er werd elke dag een broodje voor ons klaargelegd - en er zijn grote supermarkten in de buurt. Het is een kwartier lopen naar het strand. Een auto is echter wel aan te raden. Er zijn prachtige stranden en veel wandelmogelijkheden in de nabije omgeving. Als je van drukte en bedrijvigheid om je heen houdt kun je beter in de zomermaanden hiernaartoe gaan. Wij waren er in een heel rustige tijd. Heerlijk om te overwinteren.

• 2017
    6Bravo12-05-2017

Voor ons hoef het niet meer.

Goed: 1 - Appartement. 2 - Restaurant. 3 - Zwembad (water was wel koud in mei, wordt alleen door de zon verwarmt). 4 - Supermarktje.

Slecht: 1 - Om de 3 dagen schone handdoeken (niet zo vaak douchen dus). 2 - ± 35 min. lopen naar het strand Partimao of Alvor (Alvor is wel de mooiste). 3 - Ver afgelegen van dorp Partimao (je moet een auto hebben of met de bus gaan die niet vaak rijdt). 4 - Gebouw is erg gehorig.

• Oude reviews

8Cees Romijn30-05-2016

Prima locatie om je vakantie door te brengen.

Mooi en ruim appartement. Prima service, zowel aan de balie als in het appartement. Verzorgde locatie. Het gebruik van een auto is aan te bevelen, want je zit net tussen twee plaatsen in, te weten Portemao en Alvor. Geen gezellige weg om te lopen.

• 8Tera01-05-2016

Mooi complex

Wij hebben hier een fijne week gehad. Mooi complex, aardige medewerkers en net appartement. Het was wel erg gehorig en de deuren sloegen nogal hard dicht. Het is een mooie locatie met super mooie plekjes in de omgeving om te bezoeken. Een auto is aan te bevelen.

• 9L. Sipman25-05-2009

zeer verzorgd, auto wenselijk.

Apartementen zijn schoon, ruim en van alle gemakken voorzien, geweldige service, bv 2x daags vervoer naar stranden.
    Echter in directe omgeving geen vertier, daarvoor taxi of auto noodzakelijk.

• 9AJ Kaldenbach07-09-2008

heerlijke vakantie

Wij hebben een heerlijk verblijf in Vitor's Plaza gehad. Zeer vriendelijk personeel, schone en ruime appartementen, mooie keuken, zeer ruim balkon, prima bedden en mooi zwembad. Wij hadden een auto gehuurd en dan ben je binnen 5-10 minuten in Praia do Vau of Praia da Rocha. Kritisch puntje : vrijwel alles is op de massaal aanwezig Engelsen en Ieren geconcentreerd, maar veel mensen zullen dit niet als nadeel ondervinden. aanraders : Lagos, Praia da Rocha, Aljezur, Ponte de Piedade, Cabo Sao Vicente

• 8G.W. Kuip02-10-2007

Heel netjes, schoon en compleet. De ligging was wat minder, maar met een (goedkope) taxi kwam je een heel eind. De inrichting was netjes en goed en het appartement was ruim. Ook het zwembad was OK.

• 9Pierre en Niki28-09-2006

Vitor's plaza is een echte aanrader. De apartmenten zijn super ruim en volledig ingericht met alle faciliteiten. Het personeel is heel vriendelijk en gastvrij. Met name de medewerkers van het restaurant, de entertainment, bar en receptie. Handig is wel om bij deze accomodatie een auto te huren dan kan je de mooie omgeving gaan verkennen! Houd er wel rekening mee dat er met name Engelsen en Ieren naar dit complex gaan dus als je daar geen behoefte aan hebt is dit misschien niet de juiste accomodatie voor je. Ik kan niets negatiefs over dit complex en we willen zeker nog een keer terug!

0 tips over Appartement Vitor's Plaza

• RokenToegestaan

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand800 m
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats