Appartement Torre da Rocha

Appartement Torre da Rocha

8Fantastisch

Portugal, Algarve, Praia da Rocha

Op vakantie geweest naar Torre da Rocha?

8Fantastisch

• 7.7Inrichting
  • 7.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Torre da Rocha

• 10J. Nuchelmans12-08-2006

Zeer ruim met 3 balkons, 2 badkamers (waarvan 1 met ligbad), ruime woonkamer met slaapbank, 2 ruime slaapkamers en een aparte keuken.Voorzien van lift. Op loopafstand van het strand en het dorpscentrum. Mooi zwembad erbij. Uitzicht vanaf balkon op de zee, het zwembad en een redelijk drukke weg. Netjes en functioneel ingericht.

Gereisd met familie in augustus 2006

• 9alysha16-04-2006

goed app met een groot zwembad en het ligt lekker dicht bij het strand

Gereisd met partner in mei 2004

• 7Esther Butterhof31-01-2005

Dit complex heeft een ideale ligging direct aan het strand en de boulevard. Het is een beetje verouderd maar de kamers zijn ruim en als je geluk hebt, is het uitzicht geweldig. Het minpunt van de verouderde appartementen wordt ruimschoots goedgemaakt door de vriendelijkheid van het personeel, die nooit te beroerd is om 't een en ander op te knappen en voor een praatje.

Gereisd in januari 2005

• 7jimmy05-11-2004

dit keer voor de zoveelste keer naar Portugal. het beviel ons wel.. het waren aardig grote kamers... alleen de naam zegt het al Torra daar bedoel ik mee dat er veel torren liepen en kakkerlakken. dan slaap je af entoe wel ongerust, als je die beesten heb. voorderest was de ligging prima, dichtbij het strand...en we gingen vaak eten bij restaurant A' Varanda dat dichtbij ligt. als u in Praia Da Rocha bent neem dan wel voor 's avonds een warme trui mee want t kan daar flink afkoelen. het is wel 's middags en 's ochtend erg warm. het kan wel eens 40 graden worden. het appartement is wel een aanrader...maar als u niet van ongedierte houd dan kunt u er beter niet naar toe gaan.

Gereisd in november 2004

• 10elise07-10-2004

al 10 jaar lang gaan wij in juni 3 weken naar torra da rocha en wij vinden het er geweldig ligging is goed vlak bij het strand mooi zwembad praia da rocha is een geweldige plaats dus wat wil je nog meer

Gereisd in oktober 2004

• 7marial28-06-2004

Het appartement was erg eenvoudig en redelijk schoon.Het complex ligt aan een doodlopende weg, dus geen druk verkeer en het prachtige strand is op 5 min. loopafstand. Ideaal voor een strandvakantie!

Gereisd in juni 2004

Appartement Torre da Rocha info