Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Wakker worden terwijl je uitkijkt op zee en de indrukwekkende jachthaven van Portimão? Dat kan tijdens een verblijf bij Aparthotel Tivoli Marina Portimão. Bovendien loop je vanaf deze accommodatie binnen vijf minuten naar een van de mooiste stranden van de Algarve: Praia da Rocha. Ook het bruisende plaatsje Portimão ligt vlakbij het aparthotel. Ben jij al enthousiast over een verblijf bij Tivoli Marina Portimão tijdens je vakantie in de Algarve?

Gasten die eerder genoten van de Portugese zon tijdens hun verblijf bij Tivoli Marina Portimão zijn vooral enthousiast over de ligging van de accommodatie. Zo beschrijft Monique: “Ook de locatie is fantastisch! Aan de haven en dichtbij strand en centrum maar toch rustig gelegen. Ook het uitzicht vanuit het restaurant is echt heel erg mooi” en benadrukt familie Meijer: “Zeer goede uitvalsbasis. Strand op 50 meter”. Verder is de vriendelijkheid van het personeel iets wat gasten is opgevallen. Zo legt Frederik uit: “Ieder personeelslid was uitermate gastvrij en gastvriendelijk en stonden altijd voor je klaar. Ook in de omgeving hebben wij dit mogen ervaren bij bv de strandstoel verhuurder. Doe je zelf een beetje moeite krijg je daar veel voor terug” en stelt Saskia: “Uiterst vriendelijk personeel, die echt klantvriendelijk zijn, een echte aanrader voor t mooie Portugal”.

De ligging

Tivoli Marina Portimão is gelegen in de jachthaven van Portimão vlakbij het strand Praia da Rocha. Dit strand wordt omringd door allerlei leuke restaurantjes, bars en winkeltjes. Het centrum van Portimão is eenvoudig te bereiken door een klein half uurtje te lopen. Portimão ligt aan de Arade rivier en heeft vele bezienswaardigheden om te ontdekken. Dwaal door het oude centrum of geniet op de gezellige boulevard. Het is ook mogelijk om de watertaxi te nemen naar het authentieke schilderachtige vissersplaatsje Ferragudo aan de overkant van de Arade rivier.

Het hotel en faciliteiten

Tijdens een verblijf bij Tivoli Marina Portimão is het echt genieten. Zo brengt de Tivoli Buggy je eenvoudig naar ieder deel van het complex. Maar dat is nog niet alles! Zo beschikt het aparthotel over maar liefst twee zoutwater buitenzwembaden en een kinderbad met daaromheen een zonneterras met comfortabele ligbedden en parasols. Naast baantjes trekken als sportieve activiteit is het bij Tivoli Marina Portimão ook mogelijk om even lekker te gaan fitnessen in de fitnessruimte met moderne apparatuur.

De kamers

De 196 appartementen in Tivoli Marina Portimão zijn verdeeld over drie gebouwen, namelijk; Marina Sun, Marina Deck en Marina Beach. Alle appartementen zijn stijlvol ingericht waarbij gebruik is gemaakt van neutrale kleuren. De appartementen zijn voorzien van een kitchenette, woongedeelte met tafel en stoelen, gratis WiFi, airconditioning, televisie, kluisje en koffie- en theefaciliteiten. De appartementen hebben een balkon of terras met zitje.

Het verschil in kamers

Het is bij Tivoli Marina Portimão mogelijk om een studio, appartement, appartement met terras of een driekamerappartement te boeken. Alle appartementen zijn voorzien van een of meerdere slaapkamers afhankelijk van het type appartement dat je boekt, terwijl in de studio’s het bed en het woongedeelte zich in dezelfde ruimte bevinden. Verder hebben zowel de studio’s als appartementen een balkon, maar kun je ook specifiek kiezen voor een appartement met terras in plaats van balkon.

Eten en drinken

Het verblijf in Tivoli Marina Portimão is op basis van logies en ontbijt of halfpension. Bij logies met ontbijt is alleen het ontbijtbuffet inbegrepen, bij halfpension ook het dinerbuffet. Ook zijn er diverse à la carte restaurants, waar je tegen betaling en op reservering kunt dineren. Zo is er een steakhouse, een pizzeria en een loungerestaurant met verschillende gerechten. Vanuit de restaurants geniet je van prachtig uitzicht op de jachthaven en/of op de Arade rivier. Ook zijn er diverse bars bij Tivoli Marina Portimão te vinden voor een heerlijk koel drankje of snack tussendoor.

Kindvriendelijke vakantie in de Algarve

Naast een kinderbad is er in Tivoli Marina Portimão voor kinderen van 4 tot 10 jaar oud ook een miniclub te vinden. Tijdens de miniclub kunnen kinderen allerlei leuke activiteiten doen samen met hun leeftijdsgenootjes. De miniclub is actief tijdens het hoogseizoen in de zomer. Wedden dat het voor de kinderen zo ook een topvakantie wordt?

Goed om te weten

Voor je verblijf bij Tivoli Marina Portimão is het goed om met de volgende zaken rekening te houden: Tivoli Marina Portimão biedt gratis wifi aan in alle ruimtes van het hotel. Kinderen van alle leeftijden zijn welkom en worden vanaf 12 jaar als volwassenen meegerekend. Huisdieren zijn niet toegestaan in het hotel. De toeristenbelasting is niet bij de prijs inbegrepen en dient ter plekke te worden betaald.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

110 Reviews over Tivoli Marina Portimão

• 10Marleen Hapers04-03-2021

Wij hebben een heerlijke tijd gehad.

De kamer en terras met zicht op binnenhaven vonden wij zeer aangenaam. Ook de ligging van het hotel en vervoer met buggy naar het strand tot aan de weg of tot aan de overzetboot naar Ferragudo of tot weg vanwaar je te voet naar Potimao centrum kan gaan een wandeling van ongeveer 25 minuten. Dicht aan het mooie lange strand en vele drank en eetgelegenheden en winkeltjes boven de rotsen. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. De hygiene en alles coronaproof. Verrukkelijk ontbijt. Dineren hebben we enkele malen gedaan het eten is van topkwaliteit. Mooi gelegen zwembad en goede strandstoelen. Ik heb ook gebruik gemaakt van de fitnessruimte.Wij gaan zeker terug.

• 10Elizabeth01-12-2019

Top locatie en het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Dit was alweer de 3e keer dat we hier heen gegaan zijn! Mooi groot zwembad alleen niet verwarmd Prima keuze aan eten in het restaurant en ook het ontbijt is zeer uitgebreid.

Diretor Geral, 05-12-2019

Namens het Tivoli Marina Portimão-team willen we u bedanken voor het delen van uw review. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen bij uw volgende verblijf in de Algarve.

• 9Richard25-05-2019

Fantastisch, hier gaan wij vaker heen!

Praia da Rocha is een heerlijke plek voor een ontspannen strand-/relax vakantie, met heel groot strand, gezellige boulevard en veel restaurantjes e.d. Hotel Tivoli Marina is ons heel goed bevallen. Mooie, ruime kamer, alles heel netjes en schoon, een groot en comfortabel bed. Verder een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, mooi zwembad (wel zout water), makkelijke strandlaken service (gratis) en zoiezo prima service. Ze rijden zelfs met golfkarretjes heen en weer tussen de receptie en de kamers aan de overkant van de jachthaven, om mensen heen en weer te brengen zodat je niet hoeft te lopen.

Diretor Geral, 05-12-2019

• 9Henk van Esch09-04-2019

In een zin het is hier fantastisch vertoeven.

Wij komen al 10 jaar naar tevredenheid in Tivoli Marina. Goede service, goede schoonmaak.

• 7Lin27-03-2019

4 super dagen gehad!

Top locatie!! Dichtbij restaurantjes en boulevard. Maart is een rustige periode om te gaan. Ontbijt in het restaurant was meer dan prima, goeie service in het hotel. Op de kamer waren de bedden prima, maar de slaapbanken vreselijk. Alles bij elkaar hebben we 4 super dagen gehad zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Theo Tilborghs11-08-2018

geweldig hoe je hongerende vogels ziet fourageren

de rustplaats van de trekvogels

• 9M.Simons06-08-2018

In een woord TOP !!

Mooie ligging in haventje, kort bij prachtig strand en rotsen en geweldig ontbijt, hotelkamer en schoonmaak. Tevens heerlijk zwembad met mooie tuin en gratis ligbedden en handdoekenservice. Kortom: Top !!

• 8Henk van Esch05-04-2018

Fantastischi

We komen al 9 jaar, het zijn mooie appartementen, goede service en schoonmaak. De prijs dit jaar absurd verhoogd.

Diretor Geral, 06-04-2018

Dear Guest,

We look forward to being able to welcome you back on your next stay in the Algarve to make the 10th memorable again.

Best regards,
    Pedro Frazão, General Manager

• 8Henk-Jan14-03-2018

Geweldig goed hotel en dito voorzieningen.

Het is een prachtig hotel, mooi gelegen en met perfecte service. Het ontbijt is uitgebreid en vanuit het Marina Sun complex (wat aan de buitenkant ligt) kun je met een golfkar naar de ontbijtzaal worden gebracht. De wifi was prima, alleen voor streaming niet altijd voldoende. Portimao als stad stelt niet zoveel voor maar het strand "Praia da Rocha" is een absolute aanrader, zoals eigenlijk de gehele kustlijn, die hoofdzakelijk bestaat uit rotsen bestaat, een "must" is om te bezoeken. Hou er wel rekening mee dat er vele attracties en restaurants gesloten zijn (begin maart)

Diretor Geral, 15-03-2018

Dear Mr. Jacobs, On behalf of the Tivoli Marina Portimão Team, we would like to thank you for sharing your review. We look forward to being able to welcome you back on your next stay in the Algarve. Pedro Frazão General Manager

• 8Jacob06-02-2018

Een echte aanrader,zou het zo weer boeken!

Neem een oplaadbare buskaart naar de stad scheelt veel geld (50 procent),te koop op het busstation

Aparthotel Tivoli Marina Portimão info

• NachtclubBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)