Aparthotel Tivoli Marina Portimão

Aparthotel Info

• Aan zee
  • Animatie
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Tivoli Marina Portimão voor je op een rij gezet:

114 reviews over Aparthotel Tivoli Marina Portimão

• 9Richard25-05-2019

Fantastisch, hier gaan wij vaker heen!

Praia da Rocha is een heerlijke plek voor een ontspannen strand-/relax vakantie, met heel groot strand, gezellige boulevard en veel restaurantjes e.d. Hotel Tivoli Marina is ons heel goed bevallen. Mooie, ruime kamer, alles heel netjes en schoon, een groot en comfortabel bed. Verder een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, mooi zwembad (wel zout water), makkelijke strandlaken service (gratis) en zoiezo prima service. Ze rijden zelfs met golfkarretjes heen en weer tussen de receptie en de kamers aan de overkant van de jachthaven, om mensen heen en weer te brengen zodat je niet hoeft te lopen.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Henk van Esch09-04-2019

In een zin het is hier fantastisch vertoeven.

Wij komen al 10 jaar naar tevredenheid in Tivoli Marina. Goede service, goede schoonmaak.

• 7Lin27-03-2019

4 super dagen gehad!

Top locatie!! Dichtbij restaurantjes en boulevard. Maart is een rustige periode om te gaan. Ontbijt in het restaurant was meer dan prima, goeie service in het hotel. Op de kamer waren de bedden prima, maar de slaapbanken vreselijk. Alles bij elkaar hebben we 4 super dagen gehad zeker voor herhaling vatbaar!

Met vrienden

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    8Theo Tilborghs11-08-2018

geweldig hoe je hongerende vogels ziet fourageren

de rustplaats van de trekvogels

Met vrienden

• 9M.Simons06-08-2018

In een woord TOP !!

Mooie ligging in haventje, kort bij prachtig strand en rotsen en geweldig ontbijt, hotelkamer en schoonmaak. Tevens heerlijk zwembad met mooie tuin en gratis ligbedden en handdoekenservice. Kortom: Top !!

Met oudere kinderen

• 8Henk van Esch05-04-2018

Fantastischi

We komen al 9 jaar, het zijn mooie appartementen, goede service en schoonmaak. De prijs dit jaar absurd verhoogd.

General Manager, Diretor Geral, 06-04-2018

Dear Guest,

We look forward to being able to welcome you back on your next stay in the Algarve to make the 10th memorable again.

Best regards,
    Pedro Frazão, General Manager

• 8Henk-Jan14-03-2018

Geweldig goed hotel en dito voorzieningen.

Het is een prachtig hotel, mooi gelegen en met perfecte service. Het ontbijt is uitgebreid en vanuit het Marina Sun complex (wat aan de buitenkant ligt) kun je met een golfkar naar de ontbijtzaal worden gebracht. De wifi was prima, alleen voor streaming niet altijd voldoende. Portimao als stad stelt niet zoveel voor maar het strand "Praia da Rocha" is een absolute aanrader, zoals eigenlijk de gehele kustlijn, die hoofdzakelijk bestaat uit rotsen bestaat, een "must" is om te bezoeken. Hou er wel rekening mee dat er vele attracties en restaurants gesloten zijn (begin maart)

General Manager, Diretor Geral, 15-03-2018

Dear Mr. Jacobs, On behalf of the Tivoli Marina Portimão Team, we would like to thank you for sharing your review. We look forward to being able to welcome you back on your next stay in the Algarve. Pedro Frazão General Manager

• 8Jacob06-02-2018

Een echte aanrader,zou het zo weer boeken!

Neem een oplaadbare buskaart naar de stad scheelt veel geld (50 procent),te koop op het busstation

• 2017
    9Monique01-12-2017

Geweldig

Erg mooi (apart) hotel. Alles ziet er verzorgd en netjes uit. Kamer is schoon en personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt is erg uitgebreid en heel erg lekker. Ook de locatie is fantastisch! Aan de haven en dichtbij strand en centrum maar toch rustig gelegen. Ook het uitzicht vanuit het restaurant is echt heel erg mooi. Grote parkeergarage onder het complex en zwembad is schoon maar er missen wel wat kleine tegeltjes. Grote badlakens kunnen worden afgehaald bij de receptie dus die hoef je in principe niet in je koffer te stoppen. In de omgeving kun je gezellige restaurants en terrasjes vinden maar in het restaurant is het eten prima. je kunt hier eventueel halfpension boeken met een buffet 's avonds. Al met al heerlijke tijd gehad en komen zeker terug!

General Manager, Diretor Geral, 04-12-2017

Dear Guest, On behalf of the Tivoli Marina Portimão Team, we would like to thank you for sharing your review. We look forward to being able to welcome you back on your next stay in the Algarve. Pedro Frazão General Manager

• 10oostdam21-09-2017

geweldig

superligging , vriendelijk en behulpzaam personeel en nog geen 50 meter van het geweldige strand .

General Manager, Diretor Geral, 14-11-2017

Dear Guest, On behalf of the whole team, we would like to thank you for your wonderful review. It is very rewarding to exceed the expectations of our guests, that is our major goal, and for which we direct our efforts. I will forward your satisfaction to the entire team and we look forward to welcome you back on your next stay in the Algarve.

Pedro Frazão General Manager

Met oudere kinderen

10 tips over Aparthotel Tivoli Marina Portimão

• Scodie, 13-03-2012

Probeer ook eens het restaurant "Senhora da Rocha" op het strand van Praia da Rocha. De ossenhaas is heerlijk.

• Suzan ten Hove, 25-07-2013

Diner: zeer belangrijk verbeterpunt voor dit hotel! Te eenvoudig, weinig smaak en keus.

• Lemmens, 23-08-2012

restaurant Oh Farol op het strandje is een aanrader, ga wel voor 18.00 uur eten, want na deze tijd gelden andere prijzen.

8 vragen over Aparthotel Tivoli Marina Portimão

• van der nat, 19-06-2019

supermarkt

is er een buurtsupermarkt in de buurt.

• karin, 29-08-2017

auto huren

Hallo, wij willen graag een auto huren op het vliegveld (gedurende de vakantie) en zo naar het hotel rijden. Is het ook mogelijk om de auto dicht bij het complex te parkeren? En is dat gratis? We gaan wel pas in oktober, dus de grootste drukte zal dan wel voorbij zijn. Wie heeft voor mij een antwoord op deze vragen, en misschien nog een tip voor het huren van de auto (bv welke organisatie enz)

Sandra, 27-09-2017

Weet u inmiddels hier informatie over? Ik ben hier ook naar op zoek. Alvast bedankt.

gh, 09-10-2017

wij vliegen zondag en hebben een auto gehuurd via het vliegveld. Deze kan je dus meteen na je aankomst ophalen en voor je terugreis weer inleveren. ik lees overal dat het parkeren onder het hotel gratis is voor gasten.

• Lisanne, 04-04-2016

Boot huren

Hee,

Is het mogelijk om in de haven een boot te huren? Of eventueel in de omgeving?

Bedankt!

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk