Aparthotel Tivoli Marina de Portimao

Aparthotel Tivoli Marina de Portimao
8,6

10 tips over Aparthotel Tivoli Marina de Portimao

Suzan ten Hove, 25-7-2013
Diner: zeer belangrijk verbeterpunt voor dit hotel! Te eenvoudig, weinig smaak en keus.
Lemmens, 23-8-2012
restaurant Oh Farol op het strandje is een aanrader, ga wel voor 18.00 uur eten, want na deze tijd gelden andere prijzen.
Angelique, 19-8-2012

In de strandtenten aan het grote stand, eten bij Atlantico!!!

En Nosolo Beach leuke strandtent en heerlijk restaurant!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Tivoli Marina de Portimao voor je op een rij gezet:

Nancy van Mensfoort, 7-6-2012
Ga eten langs de strip aan het strand in praia de rocha. geweldig uitzicht en heerlijk eten vooral bij O Farrol. ( eerste tentje op houten vlonder rechtse kant vanaf hotel
john, 14-5-2012

Het is aan te rijden om de warme maaltijd elders te nuttigen en niet in het hotel is te prijzig voor wat je krijgt.

Het is aan te bevelen de nota te controleren 2 posten die er niet op thuis hoorden is wel slordig.

Scodie, 13-3-2012
Op circa 15 minuten rijden van Praia de Rocha, in het binnenland, vind je het restaurant Solar do Farelo (in Mexilhoeira Grande). De kaart is elke dag anders en heerlijk. Op sommige dagen is de wijn van het vat gratis. Een absolute aanrader.

Scodie, 13-3-2012
Probeer ook eens het restaurant "Senhora da Rocha" op het strand van Praia da Rocha. De ossenhaas is heerlijk.
Scodie, 1-2-2012

Heb je de beschikking over een auto, trek dan eens voor het diner landinwaarts. Je vindt er veel goede en vooral betaalbare restaurants met streekgerechten.

Restaurant Ruccola in Alvor (pakweg 10 minuten rijden) is het aanbevelen waard. De Engelse kok en eigenaar serveert elke dag heerlijke gerechten. Let wel: Aangezien het midden in een toeristengebied is gesitueerd is de prijs navenant.

I.Doesburg, 3-11-2011

Tip informeer naar het augustus-strandfeest !

Tip 2 huur een auto, ook om de omgeving te ontdekken.

Peter, 13-10-2011
Je moet alleen bij je reisorganisatie logies boeken en in het resort het ontbijt voor de hele periode bijboeken, dit is de helft goedkoper.