Appartement Solmonte

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Solmonte

• 8angela19-09-2013

Eenvoudig, maar prima!

Dit was niet de accommodatie die wij eigenlijk hadden geboekt, maar kregen deze omdat de andere accommodatie onverwachts moest sluiten door financiële problemen. De ligging in prima! het centrum is 5 minuutjes lopen, net als het strand.. wel moet je een bergje op, maar dat is ook wel weer goed voor de conditie ;) De appartementen zijn erg eenvoudig, maar op zich prima. Nadeel was wel dat je thuis moest zijn om de schoonmakers binnen te laten, anders kwamen ze niet poetsen.. Een ander nadeel dat het warme water vrij snel op was. De 2e persoon die ging douchen had halverwege vaak koud water (al namen wij geen korte douches). Het personeel is erg vriendelijk en helpen je graag. Het zwembad was erg fijn en heeft bijna de hele dag zon. Bij het zwembad is een klein eetcafe waar je hamburgers en hotdogs e.d. kunt bestellen. Prima eten en een erg aardige man die daar werkt! Voor kinderen is er geen entertainment of iets dergelijks.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 5J.M.Putman22-01-2011

Appartement van voor de oorlog.

Oud appartementengebouw met een zeer slechte toegangsweg naar de parkeerplaats en een zeer gedateerde inrichting zonder comfort en een tv(tje) met zeer slecht beeld uit het jaar nul. Ruimte genoeg maar verwarming was niet aanwezig in januari 2011. Bij navraag kregen wij een electrische radiator die ook niet voor de benodigde warmte kon zorgen. Na nog een extra radiator te hebben gevraagd was het in de avonduren uit te houden. Dit deel van de Algarve is een en al wolkenkrabbers om de toeristen te kunnen huisvesten. Er zijn mooiere en rustiger plekken in de Algarve.

Gereisd met partner in januari 2011

• 7b j Mol24-09-2008

dit nooit meer

We zijn er in 2007 vanaf half nov. nog 4 weken geweest, het was deze keer erg smerig, we hadden geboekt ot eind Maart 2008. We zijn weggegaan omdat onze matrassen onder het braaksel zaten en met het ène woord sorry moesten we maar genoegen nemen. We hebben nu voor het zelfde geld een lux app prive gehuurd, met wasmachine.

Gereisd met partner in september 2008

• 8fam.BJ Mol30-07-2007

Wij gaan nov 2007 er weer naar toe voor 5 maanden. Het is er eenvoudig maar daar is de prijs ook naar.Personeel is erg vriendelijk.Wij zijn hier gekomen omdat Tres castelos gesloten is en veel van onze kennissen zijn hier ook naar toe gegaan. Maar ja , de luxe die we thuis hebben vergeten we maar, het is in de winter hier best vertoeven,

Gereisd met partner in november 2005

• 6J.Woudstra21-03-2004

Een eenvoudig doch vrij netjes app. Ongeveer 200 meter van boulevard en strand. Voor overwinteraars moet men wel aan zonzijde zitten. Personeel is uiterst vriendelijk. Praia da Rocha is een van de leukste plaatsen aan de Algarve. Al met al een leuke 5 weken gehad.

Gereisd in maart 2004

Appartement Solmonte info