Appartement Sol Flor da Rocha

Portugal, Algarve, Praia da Rocha

7.8Goed

• 7.8Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Flor da Rocha voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

21 reviews over Appartement Sol Flor da Rocha

• 8Berk16-08-2017

Mooi ruim appartement, pas gerenoveerd!

Appartement is zeer ruim. Het is pas allemaal gerenoveerd, nieuwe badkamer en alles opnieuw ingericht, heel mooi. Ook een hele mooie entreehal, zwembad en alles is netjes onderhouden. Kamers worden elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Enige minpunt vond ik dat het servies en bestek, etc. erg weinig was. Alles was precies voor 4 personen. Ligging is ook prima, niet ver van supermarkt, boulevard en strand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 6Nathalie18-08-2012

Eenvoudig

In 2007 ben ik hier geweest. Het was een erg gehorig hotel, met veel Engelse. Midden in de nacht in bad gaan, boven ons met hakken aan lopen gehele nacht. Het appartement viel wel mee, ruim en eenvoudig. Meer hadden wij niet nodig. Het ontbijt was simpel, maar oke. Wel werd erg goed schoongemaakt, en het zwembad was ook wel fijn.

Veel van portugal gezien, en het is een leuk plaatsje met mooie stranden.

Gereisd met vrienden in mei 2007

• 8Gerda Elissen13-01-2008

Wij zijn in oktober er 12 dagen geweest,eenvoudig maar schoon,vriendelijk personeel.onbijt was eenvoudig maar er was genoeg.Elke dag werd er schoon gemaakt en om de dag schoon beddengoed.Alles zat er in wat we nodig hadden.Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2008

• 7J. Oehlers28-08-2007

Transfer naar complex, een drama en duurde te lang. Het complex was te veel georienteerd op engels publiek evenals de omgeving pubs etc etc. Iets in de omgeving bezoeken was te duur zwemparadijs o.a. Openbaar vervoer slecht, slechte tijden en te duur. Heen enkele reis € 3.45 p.p terug zelfde reis € 3.75 p.p ???? Strand was dichtbij gelukkig en niet druk. Zwembad bij hotel was oke'.Schoonmaaksters en barpersoneel in complex waren oke'. Bij complex was weinig te doen voor kinderen. Karaoke in hotel was leuk, maar niet om de andere dag en het begon steeds te laat 22:00 uur. En alleen maar engelse liedjes. Transfer laatste dag duurde 2uur?? BELACHELIJK. Het bijzondere aan de algarve hebben we niet ontdekt. Misschien ontdek je dat zonder kinderen. Moet heel wat gebeuren om daar nog eens heen te gaan.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Kim Prestia25-07-2007

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in Praia da Rocha, Flor da Rocha zoals het appartement tegenwoordig wordt genoemd.Heerlijk dicht bij het strand en de winkels etc. Ruime kamers,overal rolluiken echt ideaal. Alles zag er netjes uit en werd goed bijgehouden door de schoonmaak. Aantal kleine huishoudelijke dingen misten we wel zoals een schilmes bijvoorbeeld, maar ja het is ook vakantie toch! Echt een aanrader naar onze mening!

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Willem03-07-2007

Leuke appartementen, maar de 'aankleding' was miniem, hierdoor ook erg gehorig, ook als men boven je een zwaar voorwerp verschoof. Alléén logies gehad. Personeel was vriendelijk, het schoonmaken van de kamers was prima.Wij zaten in het voorseizoen, misschien is het hoogseizoen lawaaieriger.

Gereisd in juli 2007

• 6fam de vries16-11-2006

wij zijn van 18 augustus t/m 1 september hier geweest. het is vrij eenvoudig, schoonmaak met franse slag,wel elke dag schone handdoeken. het eten vooral s'avonds was erg eenvoudig(geen h/p boeken). ook de animatie stelde weinig voor. kortom goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Gereisd in november 2006

• 7melissa17-09-2006

Mooi complex...schoonmaak is niet echt super maar wel elke dag schone badkamer. Het ontbijt is simpel maar wel goed...het avond eten is niet echt varieerend maar wel goed te doen...niet altijd warm het eten maar wij konden onze maaltijd er wel in doen. Personeel vriendelijk en ligging is prima....ben al paar keer eerder in praia da rocha geweest en weet zeker dat dit niet de laatste keer was!

Gereisd in september 2006

• 7aleude25-07-2006

eenvoudig maar wel leuk hotel er wordt elke dag schoon gemaakt maar wel met de franse slag ook wij hadden half pension maar eten stelde zo weinig voor dat wij na 9 dagen friet met sla en groente soep het half pension geannuleerd hebben en in het stadje hebben gegeten verder was het wel een leuke vakantie

Gereisd in juli 2006

• 7Justme22-07-2006

Hotel is verder goed, eenvoudig maar netjes. Wel erg gehoorhig. Neem hier geen avondeten in dit hotel, dit is HEEL ERG eenvoudig en slecht, echt af te raden, ga gewoon buiten wat eten. Buffet diner is het maar geen keus, verder reelijk hotel.

Gereisd in juli 2006

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen