Appartement smartline Amarilis

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Amarilis voor je op een rij gezet:

41 reviews over Appartement smartline Amarilis

• 7Patricia17-08-2019

Prima

Ruime appartementen, wel wat verouderd. Maar als je niet te kritisch bent prima te doen. Gunstige ligging, je loopt in een minuut of 7 naar het strand. Leuke boulevard. Wij hadden all inclusive en dat is prima geregeld. Elke dag iets anders en het smaakte prima. De eerste avond kwamen wij aan nadat het buffet al gesloten was, en toen kregen we zonder het te hoeven vragen nog een pakketje eten mee naar het appartement. Top geregeld dus. Ook qua drinken genoeg keuze. Er zit qua alcohol een hoop inbegrepen, en ze zijn niet gierig met hoeveelheden ;-). Personeel mag wel wat vriendelijker zijn. Er zitten er een paar tussen die heel vriendelijk zijn, maar het merendeel van het personeel niet zo. En dat is wel jammer, want over het algemeen vind ik Portugezen erg vriendelijk.

Met oudere kinderen

Geboekt bij neckermann
  • 8A.J.M. steenbeek30-05-2019

Prima plekje.

Praha da Rocha is een leuke plaats met veel bars en restaurantjes. Het is jammer om in het hotel te blijven want de sfeer aan de boulevard is veel leuker.

• 8willem kwast02-03-2019

heelgoed en schoon en dicht bij het strand

dit is een goed hotel, vlakbij het strand en heel schoon. buiten zwembad ziet er goed uit maar was nog te koud. Binnenzwembad kan je alleen gebruiken met fitnes dus 10 euro per dag. Elke dag schoonmaak en 2 x per week schoon beddengoed. goed verblijf .

• 7Bernadette25-02-2019

Hou je niet van hoogbouw, niet doen!

Het weer was geweldig en dat in februari 2019. Het appartement was zeer royaal voor een persoon, brandschoon, lekkere keuken. Ik vond de bedden redelijk, dekens, dat wel, maar voor mij geen enkel probleem. Wel jammer dat je om je heen hoogbouw hebt. In Portimão stoppen aan de kade de bussen, zodat je uitstapjes kunt maken naar andere plaatsen.

Alleenreizend

• 2018
    5Ano10-10-2018

Slecht/matig

Avond eten was erg slecht. Vaak koud/ slap. Ontbijt was goed. Om zonder creditcard leuke dinge te willen boeken is hier slecht geregeld.

• 7Erik25-08-2018

Niet bijzonder, kijk eerst nog even verder.

Betreft een appartement, living (inclusief balkon), keuken (wel zelf je theedoek meenemen), douche/toilet en slaapkamer, dus ruimte genoeg. Bed viel mee. Inrichting gedateerd, maar wat mij betreft voldoende (wel prima kabeltv'tje). Eten simpel, maar redelijk. All-inclusieve, dus drankje en snack bij het zwembad was geregeld. Receptie niet bijzonder behulpzaam, bediening in restaurant horkerig (borden met overgebleven eten werden gewoon in de eetzaal schoongemaakt met veel lawaai). Al met al een krappe voldoende. Was voor deze periode wel zo ongeveer het goedkoopste hotel wat we konden vinden in de Algarve (1080 euro pp voor 11 dagen, dat dan weer wel).

• 2017
    9r hut12-10-2017

heerlijk hotel

mooi hotel met hele ruime appartementen. Lekker ontbijt, lunch en diner Leuke bediening. In de avond weinig te doen. Na 23.00 moet je naar binnen.Het strand is ongeveer 7 minuten lopen en dan ben je op het prachtige strand van Praia da Rocha. Lekker zwembad en voldoende ligstoelen. Wel schaduw in de ochtend door de andere hotels. Leuke bediening en een super aardige nachtportier. Elke dag schone handdoeken en 2 keer per week schone lakens. De appartementen worden elke dag schoon gemaakt Goede prijs verhouding. Gezellige boulevard en voldoende winkeltjes in de omgeving van het hotel

• 9Jan en 3 anderen24-06-2017

We hebben een super vakantie gehad.

We hebben het heerlijk gehad bij Smartline Amarilis in Praia da Rocha. Het 2 kamer appartement was echt heel ruim, prima bedden en compleet ingericht. Wij zaten 11 hoog, uitzicht was op zee (beperkt en bebouwing). Wel veel verkeersgeluiden met name 's nachts als je de ramen open liet staan. Door de ramen te sluiten en de airco aan te doen was het meteen veel stiller.Praia da Rocha is een gezellig stadje, er was altijd wel wat te doen bij de boulevard waar je met 5 minuutjes lopen bent. Wij hadden AI en dat was prima. Ontbijt is echt Engels, wel telkens bijna hetzelfde, maar keus genoeg voor iedereen. De lunch en diner buffetten waren vaak vooral gebaseerd op de Portugese keuken. Veel gekookte vis, of stoofvlees...maar ook hier was altijd wel wat naar ieders smaak te vinden. Kortom wij zijn heel tevreden, de prijs kwaliteit verhouding was prima en we hebben het heerlijk gehad. Het personeel was heel vriendelijk, rustig en behulpzaam. Ook elders vonden wij de Portugese rust en gastvrijheid fantastisch.

Met vrienden

• 7Marja08-01-2017

prima ligging

Het appartement dat we oorspronkelijk kregen aangeboden was oud en zowat alles was kapot. De kastdeurtjes hingen uit de scharnieren. De badkamerdeur kon niet dicht. De wcbril was gescheurd en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar na een gesprek met de receptie kregen we direct een ander appartement aangeboden. Deze was prima. Een net ruim appartement. kleine badkamer met bad. Dus wel altijd in/uit bad stappen om te douchen. Woonkamer met kleed was prettig tijdens de kille avonden. De keukeninrichting voldeed prima en de 4pits kootoestel functioneerde goed. Een heerlijk zonnig maar klein balkon (9e etage) vanaf begin middag tot zonsondergang. Wel wat matige stoeltjes. De receptie is 24/7 bemand met uiterst vriendelijk personeel. Onze gehuurde electrishe fietsen mochten binnen in afgesloten ruimte staan. Complex ligt aan drukke weg. Het is enkele minuten lopen tot de mooie bouelvard en toegang tot het enorme strand. Ruim voldoende eetgelegenheden ook nu met feestdagen.

• 10Maimed verwee07-01-2017

Super appartement met zeezicht

Amarilus verhuurt hun appartementen maar je heb daar ook prive mensen die Hun appartementen verhuren. Zo hebben wij gehuurd Aan Belgen. Super appartement met een schitterend uitzicht op de zee en het zwembad. Van s morgens vroeg kan je al uitgebreid ontbijten op de terras. In het appartement is ook allies aanwezig wat je maar kan bedenken. Via hier wil Ik de eigenaars van 907 met name Bernard en els super bedanken Voor de fijne vakantie met onze kinderen die we in Julie appartement hebben Gehad. Het internet werkt fantastic. Airco aanwezig in iedere Kamer. Bedankt Voor de Spumante en het bloemetje bij aankomst. Zeker voor herhaling vatbaar.

Met jonge kinderen

5 tips over Appartement smartline Amarilis

• Lisa Enting, 25-07-2012

Een dagje Lissabon is aan te raden, lange trip maar de moeite waard! Ook een auto huren is handig om zo zelf veel te kunnen zien in de omgeving. Portugezen kunnen vrij goed engels en ze zijn vriendelijke voor toeristen.

• jean-enzo_creation, 06-11-2013

ligt heel dicht bij de boulevard , kindvriendelijk , bij iets minder weer kunnen de kinderen zich beneden rot amuseren in het binnenzwembad. Er is een sportcentrum die ze zelf nu ook aan het vergroten zijn door het grote succes. Club amarillus appartement 907 en de eigenaar is bernard callewaert doet steigerhouten meubelen en is gelegen te marke. Indien interesse dan vind je die mensen wel meteen terug via het internet . Heb ik ook zo gedaan voor de 2de maal.

• Merel, 06-07-2013

Ben je een fan van Italiaans eten en de uitzicht over zee? Ga naar Bulli en Pupe! Ontzettend lekker eten voor weinig. De bediening is vriendelijk en niet opdringerig. Aanrader! (Bij de boulevard rechts en een stukje doorlopen)

Tip twee: ga dolfijnen spotten. Boek voor 35,00 bij Wildwatch. Deze mensen hebben zo'n passie: prachtig! Echt super. Ze verdienen een medaille voor hun gastvrijheid en missie: het in kaart brengen van dolfijnen en je ook nog wat leren. Super!

2 vragen over Appartement smartline Amarilis

• Jolandaboersma, 06-07-2015

Badhanddoeken

Kan iemand bij vertellen of bij Smartline Amarilis ook een badhandoeken (strandhandoeken) service is. Dat scheelt namelijk bagage. Wij vertrekken binnenkort naar het hotel. En is er dichtbij een (grote) supermarkt?

Relinde, 20-08-2015

Wij kregen elke dag schone handdoeken. De vuile gewoon bij de deur leggen en worden dan omgewisseld voor schone.

• leertouwer, 12-01-2010

vakantie

graar info bij vertrek op 1 mrt 2010 met 4 personen voor 15 dagen met 2 -2 kamer appartementen. vr gr,.

Merel, 06-07-2013

Deze vraag dateert van drie jaar geleden en daarom kan ik hem niet beantwoorden. :-)

Appartement info

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages