Hotel Rochavau

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Rochavau voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rochavau in het Nederlands

2005

Het ontbijt was niet wat het moest zijn en ook de minibar

Nick
13-9-2005

Het ontbijt was niet wat het moest zijn en ook de minibar liet de wensen over...

Gereisd Anders in Tue Sep 13 2005 20:01:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Afstand tot strand100 m

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Op het terreinTerras

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rochavau in Praia da Rocha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rochavau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.