Appartement Riomar

256 reviews over Appartement Riomar in het Nederlands

Geweldige vakantie

Jan Mulder
27-10-2018

Prachtig appartement met twee balkons elk met een mooi uitzicht op de oceaan. Areke en Antoine zorgen ervoor dat alles in de puntjes geregeld is. Zo is het appartement keurig schoon en word er tussentijds schoongemaakt. Onze auto konden we parkeren in de kelder,een groot voordeel als auto liefhebber. In Praia da rocha heerst een gezellige sfeer met ruim voldoende horeca,daar heb je in het appartement overigens niets geen last van want dat ligt in een rustige omgeving. In de buurt zijn er genoeg leuke uitstapjes te maken. Voor ons was het een topvakantie.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Riomar: ruim, schoon, overcompleet, goede ligging.

Linda en Jetske
3-10-2018

Wij hebben vijf nachten doorgebracht in kamer 204 van Riomar Algarve. Twee moeders, vijf dagen alleen op pad zonder onze mannen en (samen) zeven kids. Dat klonk vooraf heerlijk, en dat was het ook! Het appartement was ruim, aan twee zijdes een balkon met zon (voor ons een grote pre ;), meer dan genoeg bergruimte, keuken was niet groot maar voorzien van werkelijk alle gemakken om je kookkunsten te kunnen vertonen, strandlaken was inbegrepen, evenals handdoeken voor de douche. Het was ook allemaal netjes. Het zwembad is niet groot, maar wij waren met z'n tweetjes in het naseizoen en dan is het meer dan voldoende om even af te koelen en een boekje te lezen op een luie stoel. Ook hier was er volop zon na een dagje strand/wandelen/dorpjes bezoeken ;) De ligging van het hotel was voor ons meer dan prima: strand dichtbij, lokale bushalte een half uurtje lopen, leuke betaalbare eettentjes langs de boulevard en het strand.

Gereisd Met vrienden in september 2018

anoniem
11-7-2018

Het was geweldig!!! 12 Dagen geweest en ontzettend genoten van onze vakantie. We werden heel gastvrij ontvangen en we voelden ons direct thuis. Complimenten aan Areke en Antoine, dat ze zo goed voor alles zorgen. Wij gaan zeker terug!!!!

Gereisd Met partner in juli 2018

Bijzonder genoten, komen graag nog eens terug !

Jan
20-6-2018

Toplocatie t.o.v strand en boulevard en toch in het rustige gedeelte. mooie, goed onderhouden appartementen , garage is ook een groot voordeel. Uitstekende verzorging en goede informatie/assistentie van Areke en Antoine, jullie zijn perfecte gastvrouw/heer, wij hebben genoten van ons verblijf !

Gereisd Met partner in juni 2018

Toplocatie

Janet
13-5-2018

Toplocatie! Voor de tweede keer in Riomar en wederom fantastisch. Locatie is perfect: het mooiste strand ever voor de deur, diverse winkeltjes en restaurantjes op loopafstand, zowel aan het strand als aan de boulevard. Relaxte omgeving, lekkere temperatuur en heerlijk rustig in mei. Appartement is zeer compleet ingericht met werkelijk alles wat je nodig hebt. Twee ruime balkons, eentje met uitzicht op het strand en eentje met geweldig uitzicht op de haven. Bij iets minder weer heb je zelfs Nederlandse schoteltelevisie en er staat een bibliotheek vol met de leukste boeken. Supergastvrij beheerdersechtpaar waardoor ik me zeer welkom heb gevoeld en het ook aandurfde om een weekje alleen naar Riomar in Praia da Rocha te gaan. Een aanrader dus! Dankjewel Areke en Antoine, hopelijk tot ziens!!

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

Riomar app. huren in Portimao is een aanrader.

7 vriendinnen
2-5-2018

Perfecte ligging, vlak bij strand / haven / centrum. Mooie verzorgde ruime appartementen. sympathieke gastvrouw en heer die steeds voor je klaar staan om je ergens naartoe te voeren. Een onvergetelijke vakantie gehad. Echt TOP !

Gereisd Met vrienden in april 2018

fantastisch

Ineke en Piet Jongepier
10-4-2018

Voor het eerst overwintert in Riomar van 1/12/17-1/3/2018. Het was in een woord geweldig, mede dankzij de goede zorgen van Areke en Antoine. Erg behulpzaam en dat geeft een safe gevoel. Ook de prima service en aandacht verdient een pluim. Regelmatig wisseling van bedlinnen en handdoeken en wekelijkse schoonmaak van appartement is ook geweldig. Je voelt je bij hun echt gast. Het complex is gelegen in een erg rustige buurt en wij hadden een prachtig gesitueerd appartement met balkon en zeezicht. Aan de achterkant zicht op de jachthaven. We hopen in december weer te kunnen overwinteren in onze geliefde appartement.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Riomar...Een schot in de roos !

Hillegonda en Pieter Rienks.
8-3-2018

Klinkt saai...maar alles was prima.! Mijn vrouw en ik drie wintermaanden te gast....dec/jan/febr.2018 Onze ervaringen ..uitstekend ... Zeer gastvrije ontvangst door Areke ...neemt direkt wat bagage mee naar accomodatie !. Tot aan vertrek spontane service,waaronder .o.a...bibliotheek...drie talig ! Alle vertrekken ..brandschoon...geen vlekje te vinden. Goede indeling woonkamer en verdere vertrekken. Auto garage ondergronds..van alle gemakken voorzien. Mooi strand en zee-zicht voor: ....achter stads gezicht met rivier en haven..... Je blijft een tijdje staan kijken. Kortom...Een waardevolle aanrader!!

Gereisd Met partner in februari 2018

Geweldig

Michael
30-12-2017

Warm ontvangst door gastvrouw, mooie ligging goed onderhouden en schone appartementen , erg vriendelijk en zeer behulpzaam beheerders paar. Gaan zeker terug

Gereisd Met partner in september 2017

lekkere accomodatie in een lekker lui-land

ronald terberg
30-12-2017

We (ik en mijn lief) waren hier in november, het weer was perfect met 20 graden Celsius (sneeuw en ijzel in Nederland, dus..). Zijn een week gebleven maar hadden er wat mij betreft ook 6 mogen zijn, alles klopt hier; de mensen, de service, de aankleding, de sfeer, de omgeving, gewoon alles. We zijn al eerder in Riomar geweest (2015) en het is nog beter dan ik me herinner, we komen zeker weer terug.

Gereisd Met partner in november 2017

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Riomar in Praia da Rocha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Riomar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.