Appartement Riomar

251 reviews over Appartement Riomar in het Nederlands

Toplocatie

Janet
13-5-2018

Toplocatie! Voor de tweede keer in Riomar en wederom fantastisch. Locatie is perfect: het mooiste strand ever voor de deur, diverse winkeltjes en restaurantjes op loopafstand, zowel aan het strand als aan de boulevard. Relaxte omgeving, lekkere temperatuur en heerlijk rustig in mei. Appartement is zeer compleet ingericht met werkelijk alles wat je nodig hebt. Twee ruime balkons, eentje met uitzicht op het strand en eentje met geweldig uitzicht op de haven. Bij iets minder weer heb je zelfs Nederlandse schoteltelevisie en er staat een bibliotheek vol met de leukste boeken. Supergastvrij beheerdersechtpaar waardoor ik me zeer welkom heb gevoeld en het ook aandurfde om een weekje alleen naar Riomar in Praia da Rocha te gaan. Een aanrader dus! Dankjewel Areke en Antoine, hopelijk tot ziens!!

Riomar app. huren in Portimao is een aanrader.

7 vriendinnen
2-5-2018

Perfecte ligging, vlak bij strand / haven / centrum. Mooie verzorgde ruime appartementen. sympathieke gastvrouw en heer die steeds voor je klaar staan om je ergens naartoe te voeren. Een onvergetelijke vakantie gehad. Echt TOP !

fantastisch

Ineke en Piet Jongepier
10-4-2018

Voor het eerst overwintert in Riomar van 1/12/17-1/3/2018. Het was in een woord geweldig, mede dankzij de goede zorgen van Areke en Antoine. Erg behulpzaam en dat geeft een safe gevoel. Ook de prima service en aandacht verdient een pluim. Regelmatig wisseling van bedlinnen en handdoeken en wekelijkse schoonmaak van appartement is ook geweldig. Je voelt je bij hun echt gast. Het complex is gelegen in een erg rustige buurt en wij hadden een prachtig gesitueerd appartement met balkon en zeezicht. Aan de achterkant zicht op de jachthaven. We hopen in december weer te kunnen overwinteren in onze geliefde appartement.

Riomar...Een schot in de roos !

Hillegonda en Pieter Rienks.
8-3-2018

Klinkt saai...maar alles was prima.!

Mijn vrouw en ik drie wintermaanden te gast....dec/jan/febr.2018

Onze ervaringen ..uitstekend ...

Zeer gastvrije ontvangst door Areke ...neemt direkt wat bagage mee naar accomodatie !.

Tot aan vertrek spontane service,waaronder .o.a...bibliotheek...drie talig !

Alle vertrekken ..brandschoon...geen vlekje te vinden.

Goede indeling woonkamer en verdere vertrekken.

Auto garage ondergronds..van alle gemakken voorzien.

Mooi strand en zee-zicht voor: ....achter stads gezicht met rivier en haven.....

Je blijft een tijdje staan kijken.

Kortom...Een waardevolle aanrader!!

Geweldig

Michael
30-12-2017

Warm ontvangst door gastvrouw, mooie ligging goed onderhouden en schone appartementen , erg vriendelijk en zeer behulpzaam beheerders paar. Gaan zeker terug

lekkere accomodatie in een lekker lui-land

ronald terberg
30-12-2017

We (ik en mijn lief) waren hier in november, het weer was perfect met 20 graden Celsius (sneeuw en ijzel in Nederland, dus..).

Zijn een week gebleven maar hadden er wat mij betreft ook 6 mogen zijn, alles klopt hier; de mensen, de service, de aankleding, de sfeer, de omgeving, gewoon alles. We zijn al eerder in Riomar geweest (2015) en het is nog beter dan ik me herinner, we komen zeker weer terug.

erg mooi

M.J.Frijters
29-12-2017

Fijn verblijf, ook in de winter

Wij zijn in december (weer) voor ruim twee weken in Riomar geweest. Ondanks dat het voor de eerste keer dat wij er waren af en toe wat regende, was het toch een heerlijk zonnig verblijf. Het appartement is heel compleet, in de keuken vind je van alles wat je thuis ook hebt maar normaal niet in een vakantie appartement. Ons terrasje aan de strandkant was heerlijk zonnig, je kan daar heerlijk in het zonnetje zitten in de middag. En ook daar is aan alles gedacht, lekkere stoelen en zelfs twee ligbedden. Het appartement is erg schoon en wordt ook elke week schoongemaakt. Heerlijk thuiskomen als je bijvoorbeeld een dagje weg bent geweest naar Sagres of Lagos. EN om de hoek kun je heerlijk koffie drinken bij Catarina of bij restaurant W. Ook voor een hapje eten (ontbijt of lunch) kun je daar goed terecht. En we hebben via de gastvrouw ook voor een week een auto gehuurd. Heel gemakkelijk, de auto wordt bij Riomar afgeleverd en weer opgehaald, ideaal. We komen graag weer terug

Fantastische lokatie en appartement

Arie
29-12-2017

We zijn met zijn tweetjes ruim twee weken in Riomar geweest en hebben daar ontzettend genoten. Alles was aanwezig in het appartement en het was maar een klein stukje lopen naar de boulevard met restaurantjes en koffietentjes. Ondanks dat het december was en waren er nog voldoende plekken waar we heerlijk in het zonnetje konden koffie drinken. De bus en taxi waren ook dichtbij zodat we ook nog leuke uitstapjes konden maken. Bijvoorbeeld naar Portimão centrum waar het gezellig in kerstsfeer versierd was. Ons appartement was heel compleet en we hadden twee heerlijke balkons waar we 's middags lekker in het zonnetje konden zitten. Ondanks de winter temperaturen hebben we daar toch nog lekker zon vitamines gehad. Een verblijf om zeker te herhalen.

Fantastisch!!

Ben van de Waal
29-12-2017

Fantastische accommodatie, hebben echt genoten, appartement was ruim, schoon, prachtig uitzicht en fantastisch beheerdersechtpaar. Niets is teveel, geven tips, helpen met excursies, kortom wij komen zeker nog een keer terug!!

Beslist voor herhaling vatbaar!

Bas en Susanne Schmidt-Verhagen
24-12-2017

We ontvingen een vriendelijke email of we niet toch nog een review wilde schrijven op Zoover over ons verblijf enige maanden geleden; eerlijk gezegd doen we dit nooit, maar we maken voor Areke en Antoine dan toch graag een uitzondering, bij deze dan:

De locatie is zeer goed te noemen en ook de inrichting van ons appartement was compleet en schoon. Wij hadden een appartement op een hoek waardoor we zowel zicht op de zee/strand en de vuurtoren hadden maar ook aan de achterzijde op de rivier de Arade en de haven. Vooral in de avond en nacht zijn de lichtjes aan de achterkant zeer mooi en idyllisch om te zien.

Ook de rust in oktober was voor ons zeker een reden om nog eens terug te komen, we hebben begrepen dat in de zomermaanden dit heel anders is, maar om die drukte daar geven wij persoonlijk niets om. Het zwembad was niet meer ''open'' wat we wel jammer vonden. We hebben ook via Areke (hostess) voor een paar dagen een auto gehuurd wat zeer de moeite was. Dagje Lagos en ook naar het uiterste puntje van Europa zijn we geweest; heel bijzonder en toch nog geen uurtje rijden. Kortom: beslist voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Riomar in Praia da Rocha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Riomar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Riomar scoort een 9.67 uit 10 op basis van 253 reviews.