Appartement Riomar *****

9,7

247 reviews over Appartement Riomar in het Nederlands

Geweldig

Michael, 30-12-2017

Warm ontvangst door gastvrouw, mooie ligging goed onderhouden en schone appartementen , erg vriendelijk en zeer behulpzaam beheerders paar. Gaan zeker terug

lekkere accomodatie in een lekker lui-land

ronald terberg, 30-12-2017

We (ik en mijn lief) waren hier in november, het weer was perfect met 20 graden Celsius (sneeuw en ijzel in Nederland, dus..).

Zijn een week gebleven maar hadden er wat mij betreft ook 6 mogen zijn, alles klopt hier; de mensen, de service, de aankleding, de sfeer, de omgeving, gewoon alles. We zijn al eerder in Riomar geweest (2015) en het is nog beter dan ik me herinner, we komen zeker weer terug.

erg mooi

M.J.Frijters, 29-12-2017

Fijn verblijf, ook in de winter

Wij zijn in december (weer) voor ruim twee weken in Riomar geweest. Ondanks dat het voor de eerste keer dat wij er waren af en toe wat regende, was het toch een heerlijk zonnig verblijf. Het appartement is heel compleet, in de keuken vind je van alles wat je thuis ook hebt maar normaal niet in een vakantie appartement. Ons terrasje aan de strandkant was heerlijk zonnig, je kan daar heerlijk in het zonnetje zitten in de middag. En ook daar is aan alles gedacht, lekkere stoelen en zelfs twee ligbedden. Het appartement is erg schoon en wordt ook elke week schoongemaakt. Heerlijk thuiskomen als je bijvoorbeeld een dagje weg bent geweest naar Sagres of Lagos. EN om de hoek kun je heerlijk koffie drinken bij Catarina of bij restaurant W. Ook voor een hapje eten (ontbijt of lunch) kun je daar goed terecht. En we hebben via de gastvrouw ook voor een week een auto gehuurd. Heel gemakkelijk, de auto wordt bij Riomar afgeleverd en weer opgehaald, ideaal. We komen graag weer terug

Fantastische lokatie en appartement

Arie, 29-12-2017

We zijn met zijn tweetjes ruim twee weken in Riomar geweest en hebben daar ontzettend genoten. Alles was aanwezig in het appartement en het was maar een klein stukje lopen naar de boulevard met restaurantjes en koffietentjes. Ondanks dat het december was en waren er nog voldoende plekken waar we heerlijk in het zonnetje konden koffie drinken. De bus en taxi waren ook dichtbij zodat we ook nog leuke uitstapjes konden maken. Bijvoorbeeld naar Portimão centrum waar het gezellig in kerstsfeer versierd was. Ons appartement was heel compleet en we hadden twee heerlijke balkons waar we 's middags lekker in het zonnetje konden zitten. Ondanks de winter temperaturen hebben we daar toch nog lekker zon vitamines gehad. Een verblijf om zeker te herhalen.

Fantastisch!!

Ben van de Waal, 29-12-2017

Fantastische accommodatie, hebben echt genoten, appartement was ruim, schoon, prachtig uitzicht en fantastisch beheerdersechtpaar. Niets is teveel, geven tips, helpen met excursies, kortom wij komen zeker nog een keer terug!!

Beslist voor herhaling vatbaar!

Bas en Susanne Schmidt-Verhagen, 24-12-2017

We ontvingen een vriendelijke email of we niet toch nog een review wilde schrijven op Zoover over ons verblijf enige maanden geleden; eerlijk gezegd doen we dit nooit, maar we maken voor Areke en Antoine dan toch graag een uitzondering, bij deze dan:

De locatie is zeer goed te noemen en ook de inrichting van ons appartement was compleet en schoon. Wij hadden een appartement op een hoek waardoor we zowel zicht op de zee/strand en de vuurtoren hadden maar ook aan de achterzijde op de rivier de Arade en de haven. Vooral in de avond en nacht zijn de lichtjes aan de achterkant zeer mooi en idyllisch om te zien.

Ook de rust in oktober was voor ons zeker een reden om nog eens terug te komen, we hebben begrepen dat in de zomermaanden dit heel anders is, maar om die drukte daar geven wij persoonlijk niets om. Het zwembad was niet meer ''open'' wat we wel jammer vonden. We hebben ook via Areke (hostess) voor een paar dagen een auto gehuurd wat zeer de moeite was. Dagje Lagos en ook naar het uiterste puntje van Europa zijn we geweest; heel bijzonder en toch nog geen uurtje rijden. Kortom: beslist voor herhaling vatbaar.

Lang weekend om door een ringetje te halen.

M. McClure, 22-11-2017

Zodra je in het appartement bent, voel je je thuis. Areke en Antoine staan ieder moment voor je klaar om te helpen bij vragen. De stranden, de restaurants, na een stukje wandelen ben je in de natuur en die zijn alleen al de moeite waard om dagelijks naar toe te gaan. Het appartement staat vlak aan zee, even naar het strand voor het slapen gaan is zo gedaan. De rust, het zonnige weer, de prettige temperatuur overdag hebben ons weekend tot een pareltje gemaakt.

Bijzonder goede ontvangst van Areke en Antoine

Jacob H, 21-11-2017

Het appartement zag er zeer verzorgd uit.Ruime zitkamer,leuke balkons en ook ruime slaapkamer met goede bedden.

De zeer gastvrije ontvangst van Areke en Antoine gaf gelijk een fijn vakantie gevoel.

Areke en Antoine waren goed op de hoogte van de goede eetgelegenheden.Ook van hun kennis van de omgeving hebben we dankbaar gebruik gemaakt.

Ook was er een zeer goed samengestelde documentatie map beschikbaar.

We hebben een prachtige tijd bij hun gehad.

Een echte aanrader!

Fam. Zoontjens, 8-11-2017

Wat een geweldige tijd hebben we daar gehad. Het ontbrak ons werkelijk aan helemaal niets.

Areke en Antoine, hebben ons werkelijk in de watten gelegd, niets was ze teveel. Geweldig deze gastvrijheid. Appartement was ook dik in orde en zeer compleet, ook voor een langer verblijf. Alles aanwezig, wat je maar kunt bedenken. Zelfs een nederlandse Senseo en wasmachine. Ook de bedden waren prima in orde. Kortom, wij hebben genoten en komen volgend jaar graag weer terug.

geweldig verblijf

A van Dongen, 1-11-2017

Eind september ben ik met mijn partner naar Riomar Appartementen geweest....in een woord geweldig. Locatie, omgeving, strand, weer, restaurants, personeel etc..etc...

Zeker een aanrader voor iedereen die onbezorgd wil genieten van een korte of langere vakantie. Kan me zelfs goed voorstellen dat we later hier gaan "overwinteren". Appartementen Riomar, Praia da Rocha en de beheerders zijn namelijk van topniveau en het weer leent zich er uitstekend voor!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Riomar in Praia da Rocha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Riomar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Riomar scoort een 9.68 uit 10 op basis van 249 reviews.