Hotel Oriental

• Kinderopvang

136 reviews over Hotel Oriental

• 2018
    9J.nicolai12-10-2018

Wij gaan vast nog een keer.

Wij zijn hier voor de tweede keer. Het is ons weer uitstekend bevallen. Het hotel is prachtig gelegen en is superschool. De mensen zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het eten vinden wij iets minder maar dat kan ook een verschil van smaak zijn. Het is zeker niet slecht.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij neckermann
  • 10Henriëtte van Boekel03-10-2018

Geweldig!

Super, het was beter nog dan verwacht! Aardige mensen, een mega prachtige boulevard langs het strand. Alles dichtbij, supermarkt, pinautomaat, eetgelegenheden, die prachtige rotsen. Heerlijke bedden, alles netjes. Gewoonweg, ga er een keer heen.

• 9Rudi14-07-2018

Prachtig hotel

Prachtige ligging, tal van wandel en uitstapmogelijkheden. Lekker eten, ontbijt en dinner. Ruime en propere kamers. Enkel luchthavenvervoer van luchthaven naar hotel en omgekeerd duurt 2 uur en half. Ontbijten op vertrekdag is dus moeilijk, luchthaven ligt op slechts 60 km. Begrijp niet waarom er geen extra bussen worden ingeschakeld !

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Joke nicolai11-10-2017

Fantastisch goed hotel

Het hotel is erg mooi. De mensen heel erg vriendelijk en beleefd. Als ik nog een keer zou gaan zou ik niet voor het avondeten kiezen maar buiten de deur gaan eten. Het eten is zeker niet slecht te noemen. Maar niet zo onze smaak. We hadden een erg mooie kamer en de schoonmaak is geweldig. Elke dag weer. Fantastische bedden. Heerlijk zwembad en een geweldig strand voor de deur. Wel handig om een auto bij de hand te hebben. Al met al een goed hotel op een mooie plek.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Veenstra03-06-2017

Absolute aanrader op een toplocatie

Oriental is een absolute aanrader als je rust zoekt (sinds het voorjaar een adults-only-hotel). Perfect gelegen: aan de ene kant sta je meteen op het prachtige brede strand; aan de andere kant loop je meteen de straat met winkeltjes, restaurantjes e.d. in. Oriental ligt in het rustige deel van Praia da Rocha. Wij vonden het eten top; genoeg keuze bij het ontbijt en ook bij het diner, zelfs voor vegetariërs (ontbijt en diner buffet). De gerenoveerde kamers zijn prachtig. Erg ruim, groot balkon (niet alle kamers hebben een groot balkon...), geruisloze airco, koffie- en theefaciliteiten, klein koelkastje. Geen rammelende schoonmaak karretjes om 7 uur, hele week zonder oordoppen kunnen slapen! Zeer vriendelijke mensen: wij komen weer terug! In januari worden de rest van de kamers gerenoveerd en sluit het hotel een paar weken.

• 8Mirjam Overste28-05-2017

Prima hotel. Ruime kamers, vriendelijk personeel.

Diner buffet heel slecht. Eten was nooit warm altijd lauw en werd slecht bijgevuld. Ontbijt buffet was niets op aan te merken. Voor mensen die slecht ter been zijn; om het strand te bereiken moet je 48 treden van de trap op en af. Personeel zeer hulpvaardig vooral bij de receptie doen ze er alles aan om het naar je zin te maken.

• 8Daan04-05-2017

Redelijk goed hotel. Wel wat saai.

Hotel Oriental is een goed hotel met ruime kamers en balkon. Voornamelijk lateraal zeezicht. Kamers worden goed onderhouden,Badkamer werd niet altijd volledig schoongemaakt , maar als totaal score ruim voldoende. Eten( halfpension) is redelijk tot goed. Wel is de keuze beperkt.

In de avond wordt er in 2 shifts gegeten : 19.00-20.15 en 20.30-10.00 uur. Na overleg met de manager is er de mogelijkheid om te switchen. Tevens krijg je in de avond een vaste plaats toegewezen. Leidt bij sommige klanten tot wrevel.

Vreemde organisatie vonden wij, maar verder voor ons geen punt.

Personeel is vriendelijk, echter wel formeel. Wij vonden het hotel goed maar voor ons te saai. 65+ is oververtegenwoordigd in de periode april/mei. We houden zelf meer van een hotel waar jong en oud aanwezig zijn.

Hotel ligt aan het strand, via een trap te bereiken, De mooiste stranden zijn rechts van het hotel.

Hotel ligt aan een nette boulevard in Portimao en dicht bij de haven. Via busverbindingen zijn omliggende steden en dorpen goed te bereiken, behalve op zon en feestdagen. Portimao zelf is niet bijzonder.

Transfer van het vilegveld naar het hotel is via een reisorganisatier ruim 2 uur. Wij hadden het geluk dat onze organisatie een prive transfer had geregeld , waardoor we er binnen 40 minuten waren

Gereisd met partner in april 2017

• 8Cynthia19-04-2017

Mooi hotel!

Vorig jaar zomer hier geweest, erg mooi hotel. Netjes hotel, er wordt goed voor je gezorgd, handdoeken kun je omruilen wanneer je wilt. Perfecte ligging in het centrum en direct aan het strand. Ontbijt niet heel erg uitgebreid en niet veel afwisseling. Bij het zwembad is altijd wel plek om te liggen, als het niet aan het zwembad is wel bij de bedjes op het gras. Je kijkt over de zee vanuit het zwembad. Al met al, top hotel!

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Bas15-09-2016

geweldig hotel

hotel ligt heel mooi aan het strand (via een trap te bereiken). Uitzicht van de balkons is geweldig. aan de voorkant ligt het hotel bijna aan het einde van de boulevard. Kamers zijn heel mooi en lijken wel nieuw...... Ontbijtzaal heeft mooi uitzicht op zee, en ontbijt is gewoon heel goed.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9sanne07-08-2016

Genieten!

Mooi hotel! Gerenoveerde kamers zijn top en ook fijn om te weten, nauwelijks gehorig. Met kleine kinderen is dit toch wel erg prettig. 1 goede trap naar het strand en beter dan de omliggende trappen in de omgeving. Ontbijt en zwembad goed. Praia da rocha in juli/aug gezellig druk. Avondeten 1 x gedaan. De bbq. Leuk opgezet en eten goed. Wel een tip op een taxi te pakken vanaf luchthaven (55 euro). Met de bus doe je er al gauw 3 uur over

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Hotel Oriental info