Hotel Júpiter Algarve

Hotel Júpiter Algarve

8Fantastisch

Portugal, Algarve, Praia da Rocha

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 437p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Brussel zaventem
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

38 reviews over Hotel Júpiter Algarve

• 9Peter06-11-2017

Mooi en gerieflijk hotel.

Uitgebreid ontbijt. Aardig en attent personeel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 8jan ketel08-05-2017

prettig, goed ontbijt, diner en ligging

ik vrees dat een auto in de zomer moeilijk te parkeren valt, dichtbij

Gereisd met partner in december 2016

• 8paul04-05-2014

Aanrader

Prima hotel en service en ligging

Helio Oliveira / Public Relations Manager, Revenue Ecommerce Manager, 05-08-2014

Geachte Paul

Dank u voor uw reactie. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen u terug in ons hotel.

Vriendelijke groeten

Gereisd met partner in mei 2014

• 8AV26-06-2013

Geweldige locatie, een echte aanrader!

Het hotel ligt op een perfecte locatie, in ongeveer het midden aan de boulevard, omringd door veel restaurants en winkels. Het restaurant van het hotel is een aanrader om 's avonds een keer te dineren. Het buffet bij het ontbijt is behoorlijk uitgebreid. Het uitzicht vanaf het balkon is geweldig. Advies: boek een kamer met balkon. Kamers zijn schoon en worden elke dag schoongemaakt. De kamers hebben een flatscreen, airco en een koelkast. Het hotel organiseerd bijna iedere avond een muziek- / dansavond bij de bar bij het zwembad.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9J23-09-2012

Zeer goed hotel direct aan het strand

Prima hotel, pas gerenoveerde receptie en restaurant. Mooi gelegen middels trappen aan het brede strand van Praia da Rocha. Ligging ook direct aan de winkelstraat. Schone kamers maar enigsins gedateerd. Badkamer schoon en alles prima verzorgd. Alleen kamers met zijzeezicht beschikbaar, maar ook prima (zij)zicht op zee en winkelstraat. Het ontbijt is normaal maar goed van kwaliteit Europees en Engels. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en er is een airco aanwezig, tevens een ruim balkon met zitje. In de omgeving is veel te zien en te doen er zijn voldoende prima restaurantjes en leuke winkeltjes. Het zwembad bij het hotel is schoon, netjes en rustig direct naast de hoofdentree en aan de winkelstraat (afgeschermd voor pottenkijkers), maar het hotel ligt direct aan het strand dus wij hebben er niet veel gebruik van gemaakt. Al met al een prima hotel.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Joan03-09-2012

Prima

Wij zijn net terug en verbleven in hotel Jupiter. Keurig net hotel waar alles aanwezig is. Elke dag schoonmaak, heerlijk uitgebreid ontbijt. Vele service mogelijkheden waar je gebruik van kan maken. Zwembad ook heerlijk. Ligging aan de boulevard van Praia da Rocha , je bent zo op het fijne strand. De boulevard is leuk, vele winkeltjes en restaurantjes. Om eerlijk te zijn hadden wij het na 1 week wel gezien. Veel van hetzelfde. Overal lekker eten en niet duur. Kortom, heerlijk weekje vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 0cees en carina groot01-07-2012

Prima hotel!!

In mei hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad. Het hotel ligt mooi centraal, direkt aan het strand. De kamer word keurig schoongemaakt. Klein minpuntje voor ons, dat we geen balkon hadden. Prachtige strandwandelingen gemaakt. En veel mooie natuur. Kortom fantastische vakantie.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Mischa Kloos30-04-2012

Gezellig hotel met prachtig uitzicht

Ik vind het een prima locatie met een goede bereiding en ze proberen het je zo leuk mogelijk te maken.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 0sharon30-12-2011

Goede ligging

Het hotel heeft een perfecte ligging. Niet precies in de drukte van de winkelstraat, maar lekker op de hoek.. Mooi hotel, net gerenoveerd, alleen de kamers nog niet. Het doorspoelen van de wc's maken super veel geluid, dus niet 's nachts naar de wc gaan. Ontbijt was wel oke, alleen elke dag t zelfde dus na 4 dagen was ik de ei wel zat. Personeel was erg aardig.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Bruin07-10-2011

Topper

Wij vonden dit dan weer wel een super hotel!

Goede ligging, midden op de boulevard. Persoon wel vriendelijk, kwamen iedere dag een praatje maken

Ontbijt goed!

Kamers erg schoon en idd wit. Maar dit is een kwestie van smaak

Gereisd met partner in augustus 2011

3 tips over Hotel Júpiter Algarve

• cees en carina groot, 01-07-2012 Rapporteren

Restaurant: Bij All Beef kun je heerlijke tonijn tosti's eten. Maar ook prima dineren. De wijn is ook goedkoop en lekker. Bereikbaar via boulevard vanaf hotel 1 km richting Praia do vau.

• AV, 26-06-2013 Rapporteren

Een aanrader is het sushi- en tappas restaurant en de restaurants met uitzicht over zee, maar over het algemeen hebben alle restaurants dezelfde menukaart. Portimao is een leuk stadje om te bezoeken, ligt op ongeveer 3 kilometer vanaf het hotel, met de taxi kost het ongeveer 4 euro.

• J, 23-09-2012 Rapporteren

Loop eens naar de haven, daar is het relatief rustig, maar daar zitten ook leuke resaurantjes en je kan een leuke wandeling op de pier maken. Twee restaurantjes welke ons goed zijn bevallen: restaurant food&wine iets verder in de winkelstraat en direct aan het strand Casalinho. De catamarantocht is ook een aanrader. (incl. lunch en met kleine bootjes door de grotten heen). Gewoon leuk voor de afwisseling.

3 vragen over Hotel Júpiter Algarve

• Ingrid, 02-01-2020 Rapporteren

Vegetarisch eten

Wij gaan in juni naar hotel Jupiter Algarve in Praia da Rocha en hebben half pension geboekt. Is er ook voldoende eten bij het buffet voor een vegetariër ? Ik eet wel kaas en eieren, maar geen vlees en vis.

• i, 20-05-2013 Rapporteren

handdoeken

is de handoekenservice tegen betaling? mogen de handoeken mee naar het strand?

anders moet ik strandlakens mee nemen.

• Mandy, 05-09-2012 Rapporteren

Internet wifi

Hallo,

kan iemand mij misschien vertellen of je internet wifi op de kamer hebt. Is bereik een beetje goed ? Ik ga alleen op vakantie en wil eigenlijk wel graag kunnen internetten, liefst op de kamer.

Alvast bedankt voor het antwoord/

J, 23-09-2012

Beste, er is gratis wifi in het hotel beschikbaar en er is voldoende bereik op de kamers. Bij de receptie kan je de wificode opvragen. Het internet is overigens boven verwachting snel.

Hotel Júpiter Algarve info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald