Aparthotel Iate

Aparthotel

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Iate voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Iate

Muito Mau

Isabel Lopes
24-8-2009

Já há muitos anos que não ficávamos tão mal alojados. Pelo preço que pagámos, cerca de 90€/noite temos ficado sempre em sítios óptimos, este ano infelizmente até o próprio cheiro da cozinha e casa de banho se tornou insuportável. A limpeza diária nem sabemos se foi feita porque permanecia tudo idêntico de uns dias para os outros. Os materiais do apartamento completamente ultrapassados. Tinha vergonha de apresentar o que quer que fosse naquelas condições, não aconcelho a ninguém.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Iate in Praia da Rocha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Iate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Iate scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.