Hotel Da Rocha

Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag25°19°
Hotel Da Rocha
8,9

21 reviews over Hotel Da Rocha in het Nederlands

Geweldige vakantie. prachtig hotel .

Jeanne
17-10-2017

We hebben een geweldige vakantie,Jammer dat touroperator er niet meer heen gaat,vriendelijk personeel ,ontbijt zeer goed,avondeten iets minder niet alles was warm,maar verder heel goed schoon hotel.

Gereisd Met partner in september 2017

heel mooi hotel en eenmooi strand

g jurrien
16-9-2016

de hotel medewerkers zijn heel behulpzaam en vriendelijk je bent zo bij het strand er zijn veel winkels in de buurt ook kun je er heerlijk eten

Gereisd Met partner in mei 2016

Fantastisch hotel en prachtig uitzicht.

Chiel&Klazien
15-7-2016

Hotel is prima, prachtige grote kamers, wij hadden zijzeezicht en dat was schitterend. Het ontbijt is meer dan prima, het diner is wat minder en niet echt verrassend. De weg naar het strand is wel een dingetje, steil en anders een behoorlijke trap. Het strand is fantastisch en de ligbedden zijn niet echt duur. De omgeving is prachtig, diverse uitstapjes gemaakt via de reisorganisatie. Bezoek aan Silves en Monchiek? Deze zIjn aan te bevelen net als de zigeunermarkt in Loule. Nana's bar achter het hotel is een rustige bar met vooral jonge Portugese bezoekers, bediening is er erg vriendelijk. De prijzen zijn verrassend laag en dat is een leuke meevaller. Daarentegen hebben wij een keer pizza gegeten bij het eerste restaurant rechts naast het hotel en dat was een flop. Weinig smaak en best prijzig, wat ons betreft geen aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2016

ons stekje

daatje
25-6-2016

Dit van origine aparthotel heeft een geweldige ligging aan de boulevard in Praha da Rocha. J esteekt over enkan meteen aan een van de mooiste stranden van de Algarve liggen. Er zijn genoeg restaurants en bars en Portimao ligt op loopafstand. We genieten van het engelse ontbijtbuffet en zoeken ons vertier verder elders. Nadeel vind ik het zwembad van het hotel wat erg ingesloten ligt en waar wenog nooit ingeweest zijn.Dit jaar werden de kamers pas 's middags laat schoongemaakt en dat vond ik niet prettig.

Super hotel

Lie Ten
17-6-2016

Wij vonden het hotel super, alles werd iedere goed schoongemaakt en de appartementen waren zeer ruim. Voor het zwembad moet je hier inderdaad niet heen gaan, maar dat is al te zien voordat je boekt. Wij hebben iedere avond een eettentje opgezocht, de lekkerste pasta hebben wij gegeten bij bistro Italië en Portugees bij Claires! Het ontbijt was prima met iedere dag goed vers klaargemaakt fruit!

Gereisd Met partner in mei 2016

Prima hotel maar boek geen halfpension

Rob van M
26-5-2016

Hotel da Rocha is voor wat betreft de kamers uitstekend maar voor de rest is hier niets te beleven. Wij hadden hafpension geboekt waarvan het ontbijt ok is maar het avondeten ronduit dramatisch. Alles is koud wat warm hoort te zijn en bovendien is het eten van een soort waar je van moet houden. Wij met 4 volwassenen vonden het allemaal zeer slecht. Het zwembad stelt niks voor omdat er nauwelijks zon is vanwege de bebouwing eromheen. Als je s'avonds nog iets in het Grand Cafe wil drinken dan is ook dat helaas een teleurstelling omdat het zogenaamde grand cafe bestaat uit 5 stoelen en 4 barkrukken. Als je toch besluit om hier naar toe te gaan dan Moet je een auto hebben om het vertier in andere plaatsen te zoeken want ook de boulevard van Praia da Rocha stelt weinig voor. Voor ons Nooit meer hotel da Rocha.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Geluidsoverlast Jupiter hotel

À. Gort
11-8-2015

Prima hotel maar jammer dat er tot 24u keiharde muziek van het Jupiter hotel is waardoor er voor die tijd niet te slapen is . Iedere avond dus geen aanrader. Hebben klacht ingediend maar is niks mee gedaan . Jammer maar ga dit ook bij reisburo melden .

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Relaxen in Praia da Rocha.

Marty
19-6-2015

Perfect hotel op een goede plek met een fantastisch uitzicht op de hogere verdiepngen.Het ligt net wat rustiger en zeker in mei.Al het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.Het ontbijt is erg goed en voor ons zelfs veel te veel.Iedere dag liggen er weer andere zoetigheden en vers fruit.De kamer werd dagelijks goed schoongemaakt en voorzien van stapels handdoeken en zeepjes etc.De cirkel bus naar Portimao staat voor de deur en gaat om het half uur!Perfect.

Gereisd Met partner in mei 2015

Luxe en comfortabel

Gwendolyn en Oscar
6-6-2015

Een fantastisch hotel/appartement is Da Rocha en is zijn 4 sterren dubbel en dwars waard. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij kregen ons appartement op de 4e verdieping, nr. 406 en hadden een prachtig zee zijzicht. De kamer is zeer luxe. voorzien van een complete badkamer met een rainshower douche. Tevens bezit het appartement 2 flatscreens, een waterkoker en minibar. De kamer wordt elke dag schoongemaakt. Het ontbijt was keurig verzorgd en voor elk wat wils. Een super en luxe hotel. In de directe omgeving zijn er terrasjes waar je lekker kunt eten bijv. bij Adris, Fushion zou ik persoonlijk niet naar toegaan, de bazin/serveerster is erg opdringerig/dwingend en onvriendelijk, tenzij je natuurlijk een uitgebreid menu besteld (op haar advies natuurlijk). Ernaast zit een caffee tentje en die serveert heerlijke tosties, koffie, ijs, en diverse drankjes, gaat om 20.00 uur dicht. Over het algemeen variëren de menu's van € 10,- tot € 20,- Koffie €1,80 Biertje € 1,- frisdrank €1,80

Gereisd Met partner in mei 2015

Geweldig

Mitchell
13-1-2014

Suitehotel da rocha is echt geweldig! Wij hadden een kamer met zij-zeezicht en je krijgt hiervoor echt waar voor je geld. De kamers zijn mega en de badkamer is ook meer dan prima. Het ontbijt was vaak hetzelfde maar wel ruim in assortiment. Het personeel maakt je vakantie een groot succes en de ligging van het hotel is top. Ik raad dit hotel en de plaats aan iedereen aan!

Gereisd Met partner in augustus 2013

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Da Rocha in Praia da Rocha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Da Rocha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.