Appartement Cruzeiro

5.6Voldoende

Portugal, Algarve, Praia da Rocha

Op vakantie geweest naar Cruzeiro?

5.6Voldoende

Appartement info

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Cruzeiro

• 7Hans.08-06-2005

Erg naar onze zin gehad. De verhalen van de Karaokebar kloppen wel, maar wij hebben er weinig last van gehad. We vonden het wel gezellig als je op je balkon zat, al die drukte beneden. De service was prima en vriendelijk. De bedden waren niet van zo'n beste kwaliteit. We gaan zeker nog een keer terug en krijgen al heimwee als we terug denken aan het heerlijke strand en de talrijke restaurantjes.

Gereisd in juni 2005

• 4Portugal kenner21-05-2005

Ik kom al jaren in Portugal en we zijn al 3 jaar naar Praia Da Rocha geweest. Dit keer Cruzeiro..... Tja, in de straat van Cruzeiro is het overvol geraakt met BRITTEN. Je word echt stapelgek van ze als ze tot 5 uur 's ochtends kolere herrie lopen te maken. The Britain Street kan je het noemen. Ook word je gek tegenover het appartement. Een disco waar alleen maar Engelse te vertoeve zijn. Nu over het hotel: Het is gammel, wcbril lag los, stoelen kraakten enorm, incompleet keukengerei, krakende bedden en ga zo maar door. Ik raad dit u echt niet aan!!!!!!!!

Gereisd in mei 2005

• 5M. Kleine18-08-2004

De ligging van het app. is qua afstanden ideaal,overal dichtbij. Schoonmaak was minimaal.Nieuw toiletpapier, een dweiltje en dat was het.Inderdaad stonk het er ook, (vooral op de gang van de tweede verdieping.) De bedden kraken echt enorm, de eerste nacht maak je jezelf wakker terwijl je je probeert om te draaien. Het meubelair is ook wel aan vervanging toe. Pas op als je gaat zitten (eetstoelen zijn wiebelig) Op zich jammer dat het app. een beetje verwaarloosd is, want het is een mooi groot gebouw. Niet zo heel veel last gehad van lawaai, slapen kon je er wel om.(al zaten wij wel aan de kant van de karaoke bar op de tweede verdieping) Verder hebben wij ons twee weken heel goed vermaakt daar.

Gereisd in augustus 2004

• 5J. Jonathas27-07-2004

wij hebben daar 3 weken vertoefd en hebben ons erg vermaakt. we waren al blij dat er een ligbad in ons app. was. verder kraakbedden en slechte kookgelegenheid. je bent echt verplicht iedere dag uit eten te gaan. Met 4 kinderen doe je dat niet zo gauw. Verder prima vermaakt.

Gereisd in juli 2004

• 3Rob20-07-2004

Ik begrijp niet dat er nog reisorganisaties zijn die dit apartementencomplex nog in hun reisaanbod willen hebben. Het wordt tijd dat er eens aandacht wordt besteed aan het zeer slechte meubilair van dit verblijf. Los hangende kastdeuren, incompleet keukengerei, enorme slechte krakende bedden, zeer slechte hoofdkussens, los liggende wc bril, gammele eettafel, gammele stoelen, en een enorme kolere herrie 's-nachts van de karaokebar die 14 dagen achtereen volgend dezelfde muziek blijft draaien. Vooral de ligging wordt in z'n kwaliteit benadeeld doordat er zeer veel Britten in de omgeving zitten die vooral s'-nachts zich niet kunnen gedragen, veel overlast door die lui. Al met al, zonde om zoveel geld uit te geven voor zo'n apartement. Trouwens, heel Praia da Rocha begint op het Lloret de mar van Spanje te lijken. Totaal niets van de Portugese cultuur terug te vinden!

Gereisd in juli 2004

• 5alfred17-06-2004

Aanrader,als je boekt zeg dan uitdrukkelijk dat je niet aan de kant wil zitten van de de karaoke bar.Je wordt gillend gek van het lawaai om 10 uur s avonds begint het en om half 4s morgens is het afgelopen.Om nog een beetje aan slaap toe te komen zette we matrssen van de bank voor de ramen.Verder wel een ontzettend gezellige buurt daar.

Gereisd in juni 2004

• 5Wij22-12-2003

Op zich een leuk appartement, alleen het stonk toen wij er waren. Het interieur was duidelijk aan vervanging toe, belabberde bedden. Het strand vlakbij dus dat maakt wel wat goed

Gereisd in december 2003

• 7de koning14-09-2003