Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag32°20°
Aparthotel Clube Praia do Vau

We hebben een aantal aanbieders voor Clube Praia do Vau voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Clube Praia do Vau in het Nederlands

2007

Mooie appartementen

JacQues Lopes Cardozo
17-8-2007

Mooie appartementen. Prima restaurant, goed zwembad. Vlakbij het strand gelegen met voldoende eetgelegenheden in de buurt. Er is slechts één ding niet zo prettig en dat is dat de achterste appartementen veel last ondervinden van de naastgelegen weg waar ook 's nachts veel verkeer over heen gaat. Niettemin een prima complex om nog een terug te gaan.

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Clube Praia do Vau in Praia da Rocha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Clube Praia do Vau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.