Aparthotel Clube Praia da Rocha by ITC

Aparthotel Clube Praia da Rocha by ITC

5.3Matig

Portugal, Algarve, Praia da Rocha

5.3Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Clube Praia da Rocha by ITC voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

329 reviews over Aparthotel Clube Praia da Rocha by ITC

• 2018
    5Anzy11-07-2018

How to survive clube praia da rocha

1:Slaap je met 3 mensen op 1 kamer? Dan moet er 1 iemand op de slaapbank oftwel een matras in een houten kist. Tip: haal het matras uit de houten kist en leg deze op de grond. 2: Hou ten alle tijden je slippers aan zodat je geen voet chlamydia krijgt. 3: Er is geen airco dus hou vooral de ramen op en hang de gordijnen ervoor zodat het geen broeikas wordt. 4: Ga niet naar het zwembad, tenzij je houdt van chinese zwembad taferelen of graag op stenen wilt liggen want een bedje kost geld. 5: Neem geen all inclusive, tenzij je voldoening haalt uit in de rij staan voor een plastic bekertje met sinas! 6: Probeer s'ochtends je spieren wat te stretchen in verband met de stenen matrassen inclusief veren die in je lichaam steken, mmm 7: Vraag naar een kamer aan de straatkant, zit je aan de zwembadkant? Veel plezier met de nachtelijke karaoke en de ochtendgymnastiek in het zwembad! 8: Zorg dat je in blok 1 of 2 zit.

Veel plezier!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

7Albert Taverne07-01-2017

Mooie locatie, goeie accommodatie.

Locatie was uitstekend. Dicht bij strand en centrum. Alles op loopafstand. Erg mooi uitzicht maar onze accommodatie mocht wel een update hebben. De service was uitstekend. Wat wel erg storend was; we hadden een penthouse maar wel een bovenbuurman en naaste buren. Het penthouse is erg gehorig. De bovenbuurman vond het noodzakelijk om iedere avond laat, 23.00 uur, met een balletje op zijn terras te spelen met een kanjer van een hond. Ondanks onze bezwaren vond hij het niet nodig om hiermee te stoppen. Kortom een domper op onze nachtrust. Ook de naaste buren waren nogal luidruchtig.

Gereisd met partner in juni 2016

• 5Carolien bos13-08-2012

Leuk gehad maar nooit meer

App zeer eenvoudig,bedden zeer slecht voelt de vering in je rug!!.zaten 10 hoog met twee kinderen(4 en 7) op zich geen probleem maar wel als de deuren niet op slot kunnen (zelfs nadat ze gemaakt zouden zijn??!,deden de sloten het nog niet en reling was gammel Erg Gevaarlijk dus.ontbijt oké avondeten Zeer slecht zijn elke avond wezen uit eten(gelukkig niet al te duur )

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 3Eef12-08-2012

Absoluut nooit meer heen!!

Dit hotel is absoluut niet de 3 sterren waard. Ziet er allemaal erg aftands uit en inrichting ver beneden peil. Verder bijna alleen maar zeer luidruchtige Engelsen tot diep in de nacht. Ontbijt was van een zeer matige kwaliteit en zeer sporadisch handdoekenwissel. Wel vriendelijke mensen bij receptie en goed ligging, maar dit zijn de enig pluspunten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Chantal28-06-2012

Eerst dieptepunt, daarna fantastisch!

Vorig jaar zijn we met het gezin naar dit appartementencomplex geweest. Toen we aankwamen, zaten we op de eerste verdieping. Op het balkon lagen sigaretten en vogelpoep, wat erg vies was, en we keken uit op een ander hotel. Na het huisje eens doorgelopen te hebben, kwamen we van alles tegen ( vooral in de badkamer ) schimmel, vlekken, plekken! We besloten te klagen. Gelukkig hebben we een ander appartement gekregen. Op de bovenste verdieping met fantastisch uitzicht over de boulevard, de zee en de autoweg! Er was altijd wel wat te zien, dus erg leuk! En de badkamer was schoon en netjes gelukkig. Verder was onze vakantie echt super. We hebben erg veel gedaan en gezien. Zeker een aanrader voor wie er twijfelt aan dit appartement, ik zeg DOEN!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Van Strydonck-goossens21-05-2012

prima prijs-kwaliteit

Het hotel is wat verouderd en zeer eenvoudig, maar wat ons betreft naargelang de prijs meer dan voldoende, is proper, restaurant was eenvoudig maar ruim voldoende, lekker en zeer vriendelijk onthaal elke morgen...ligging is top, wij komen in elk geval nog terug, niet te evenaren voor die prijs..

Gereisd met partner in maart 2012

• 7Conny04-04-2012

redelijk grote appartementen

Wij hadden een ruime eet-zitkamer met keuken, slaapkamer met balkon en grote hal met kasten. Ook de badkamer was prima. Het ontbijtbuffet heeft veel keuze in zowel warme als koude gerechten.

Gereisd met partner in maart 2001

• 8Rob03-02-2012

Megastallen voor toeristen

Een heel erg groot complex. Hoogbouw, gehorig, onbetrouwbare liften, dronken engelsen. Maar ook, lekker eten, op loopafstand van strand, goede zwembaden. Al met al goede vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2002

• 7Ilonka21-09-2011

Goede prijs kwaliteit verhouding

Wij zijn hier geweest in augustus, prima te doen. Dichtbij strand, die je bereikt via hellende weg, maar ja dat is in Portugal overal. Verder was het eten niet echt geweldig. Maar in de stad kun je 's avonds voor een prikkie eten. Kamers zijn niet geweldig maar ja je slaapt er alleen.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 7Ronald13-09-2011

Druk hotel, kamers eenvoudig ingericht

Ten tijde van ons verblijf was het erg druk in het hotel. Er waren veel Britse gasten aanwezig, die voor het nodige lawaai zorgden, zowel overdag, maar ook 's nachts. Door goed ingrijpen van het hotelmanagement, was dit na 2 dagen afgelopen. Het hotel ligt op 5 minuten loopafstand van het strand en vlakbij de boulevard met de vele winkeltjes en restaurants. De kamer die wij hadden was eenvoudig ingericht. Een simpele keuken, 2 losse bedden en een balkonnetje, met zicht op het zwembad. De kwaliteit van het materiaal liet af en toe te wensen over, maar voor de prijs waar wij voor zaten was het een goede prijs/kwaliteits-verhouding. In het hotel kon je ook tegen betaling internetten, dit werkte uitstekend tijdens ons verblijf.

Gereisd met vrienden in april 2008

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel