Aparthotel Clube Praia da Rocha by ITC

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°8°
Aparthotel Clube Praia da Rocha by  ITC
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Clube Praia da Rocha by ITC voor je op een rij gezet:

316 reviews over Aparthotel Clube Praia da Rocha by ITC in het Nederlands

How to survive clube praia da rocha

Anzy,
11-7-2018

1:Slaap je met 3 mensen op 1 kamer? Dan moet er 1 iemand op de slaapbank oftwel een matras in een houten kist. Tip: haal het matras uit de houten kist en leg deze op de grond.

2: Hou ten alle tijden je slippers aan zodat je geen voet chlamydia krijgt.

3: Er is geen airco dus hou vooral de ramen op en hang de gordijnen ervoor zodat het geen broeikas wordt.

4: Ga niet naar het zwembad, tenzij je houdt van chinese zwembad taferelen of graag op stenen wilt liggen want een bedje kost geld.

5: Neem geen all inclusive, tenzij je voldoening haalt uit in de rij staan voor een plastic bekertje met sinas!

6: Probeer s'ochtends je spieren wat te stretchen in verband met de stenen matrassen inclusief veren die in je lichaam steken, mmm

7: Vraag naar een kamer aan de straatkant, zit je aan de zwembadkant? Veel plezier met de nachtelijke karaoke en de ochtendgymnastiek in het zwembad!

8: Zorg dat je in blok 1 of 2 zit.

Veel plezier!

Mooie locatie, goeie accommodatie.

Albert Taverne,
7-1-2017

Locatie was uitstekend. Dicht bij strand en centrum. Alles op loopafstand.

Erg mooi uitzicht maar onze accommodatie mocht wel een update hebben.

De service was uitstekend. Wat wel erg storend was; we hadden een penthouse maar wel een bovenbuurman en naaste buren. Het penthouse is erg gehorig. De bovenbuurman vond het noodzakelijk om iedere avond laat, 23.00 uur, met een balletje op zijn terras te spelen met een kanjer van een hond. Ondanks onze bezwaren vond hij het niet nodig om hiermee te stoppen. Kortom een domper op onze nachtrust.

Ook de naaste buren waren nogal luidruchtig.

Leuk gehad maar nooit meer

Carolien bos
13-8-2012

App zeer eenvoudig,bedden zeer slecht voelt de vering in je rug!!.zaten 10 hoog met twee kinderen(4 en 7) op zich geen probleem maar wel als de deuren niet op slot kunnen (zelfs nadat ze gemaakt zouden zijn??!,deden de sloten het nog niet en reling was gammel Erg Gevaarlijk dus.ontbijt oké avondeten Zeer slecht zijn elke avond wezen uit eten(gelukkig niet al te duur )

BeachCheck

Absoluut nooit meer heen!!

Eef
12-8-2012

Dit hotel is absoluut niet de 3 sterren waard. Ziet er allemaal erg aftands uit en inrichting ver beneden peil. Verder bijna alleen maar zeer luidruchtige Engelsen tot diep in de nacht. Ontbijt was van een zeer matige kwaliteit en zeer sporadisch handdoekenwissel.

Wel vriendelijke mensen bij receptie en goed ligging, maar dit zijn de enig pluspunten.

Eerst dieptepunt, daarna fantastisch!

Chantal
28-6-2012

Vorig jaar zijn we met het gezin naar dit appartementencomplex geweest.

Toen we aankwamen, zaten we op de eerste verdieping.

Op het balkon lagen sigaretten en vogelpoep, wat erg vies was, en we keken uit op een ander hotel. Na het huisje eens doorgelopen te hebben, kwamen we van alles tegen ( vooral in de badkamer ) schimmel, vlekken, plekken! We besloten te klagen. Gelukkig hebben we een ander appartement gekregen. Op de bovenste verdieping met fantastisch uitzicht over de boulevard, de zee en de autoweg! Er was altijd wel wat te zien, dus erg leuk! En de badkamer was schoon en netjes gelukkig.

Verder was onze vakantie echt super. We hebben erg veel gedaan en gezien. Zeker een aanrader voor wie er twijfelt aan dit appartement, ik zeg DOEN!

prima prijs-kwaliteit

Van Strydonck-goossens
21-5-2012

Het hotel is wat verouderd en zeer eenvoudig, maar wat ons betreft naargelang de prijs meer dan voldoende, is proper, restaurant was eenvoudig maar ruim voldoende, lekker en zeer vriendelijk onthaal elke morgen...ligging is top, wij komen in elk geval nog terug, niet te evenaren voor die prijs..

redelijk grote appartementen

Conny
4-4-2012

Wij hadden een ruime eet-zitkamer met keuken, slaapkamer met balkon en grote hal met kasten. Ook de badkamer was prima. Het ontbijtbuffet heeft veel keuze in zowel warme als koude gerechten.

Megastallen voor toeristen

Rob
3-2-2012

Een heel erg groot complex. Hoogbouw, gehorig, onbetrouwbare liften, dronken engelsen.

Maar ook, lekker eten, op loopafstand van strand, goede zwembaden.

Al met al goede vakantie gehad.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ilonka
21-9-2011

Wij zijn hier geweest in augustus, prima te doen. Dichtbij strand, die je bereikt via hellende weg, maar ja dat is in Portugal overal. Verder was het eten niet echt geweldig. Maar in de stad kun je 's avonds voor een prikkie eten. Kamers zijn niet geweldig maar ja je slaapt er alleen.

Druk hotel, kamers eenvoudig ingericht

Ronald
13-9-2011

Ten tijde van ons verblijf was het erg druk in het hotel. Er waren veel Britse gasten aanwezig, die voor het nodige lawaai zorgden, zowel overdag, maar ook 's nachts. Door goed ingrijpen van het hotelmanagement, was dit na 2 dagen afgelopen.

Het hotel ligt op 5 minuten loopafstand van het strand en vlakbij de boulevard met de vele winkeltjes en restaurants. De kamer die wij hadden was eenvoudig ingericht. Een simpele keuken, 2 losse bedden en een balkonnetje, met zicht op het zwembad. De kwaliteit van het materiaal liet af en toe te wensen over, maar voor de prijs waar wij voor zaten was het een goede prijs/kwaliteits-verhouding. In het hotel kon je ook tegen betaling internetten, dit werkte uitstekend tijdens ons verblijf.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Clube Praia da Rocha by ITC in Praia da Rocha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Clube Praia da Rocha by ITC zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.