Vakantiehuis Vivenda da Luz

43 reviews over Vakantiehuis Vivenda da Luz in het Nederlands

Heerlijk!!

Marga,
5-1-2017

Ik heb een heerlijke week gehad in januari. Het weer was nog prima.

Het huis is prachtig en heerlijk ruim en schoon. Met het zwembad en de prachtige tuin erbij is het puur genieten!!

Heaven on Earth.

L.H.de Graaf
23-10-2016

Vanaf 1e uur van aankomst tot de dag van vertrek genoten van elk moment, inrichting huis, de tuin, de rust, het gerief en zeker de attente gastvrouwe hebben onze vakantie onvergetelijk gemaakt.

Een heerlijke plek voor een heerlijke vakantie.

Margreet Hubert
31-8-2016

Het Vakantiehuis Vivenda da Luz is prachtig ingericht. Alles is aanwezig en het appartement is luxueus ingericht. Het is heerlijk om gezellig Het eten klaar te maken terwijl de kinderen aan de bar een boekje lezen. Daarna lekker tafelen in de buitenkeuken.

Het zwembad is ideaal, er is genoeg materiaal om in het zwembad mee te spelen. Je kunt het strand Praia da Luz eenvoudig en snel bereiken met de auto.ook kun je via de achterzijde van het huis door de natuur naar het strand bij het dorpje lopen. Het toeristische Lagos, is een leuke stad en ligt op een paar kilometer afstand en is snel met de auto te bereiken. Daar is het ook makkelijk boodschappen doen. Kortom, zowel in het huis als in de omgeving voel je je snel thuis!

Heerlijke plek voor een ontspannen vakantie!

Fred Boting
30-8-2016

Vakantiehuis Vivenda da Luz geeft veel ruimte in een gezellige ambiance op loopafstand van het strand. Prima ontvangst door een gezellige gastvrouw met prima tips!

Fantastische vakantie

Dorien
6-8-2016

Was een heerlijke vakantie in fantastisch huis! Centraal gelegen en heerlijk zwembad. Ontzettend gastvrij ontvangst waardoor we een prachtvakantie hebben gehad. Een aanrader!

Echt een plek om terug te komen heerlijk

Ben formannoij
24-6-2016

Wij zaten imet 2 personen n het appartement, echt geweldig.Ja en dan het zwembad en het terras en de tuin. Een superplek. Ook de Nederlandse eigenaresse was zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst stond er een flesje wijn voor ons klaar! Zij woont in het huis maar je ziet haar haast niet. Veel privacy..

Genoten!

Didi
23-2-2016

Vivenda da Luz in Praia da Luz is een heerlijke plek om te genieten van het prachtige Portugal. Met een leuke wandeling of met de auto kun je het centrum van Luz goed bereiken. Daar is een prachtig groot strand met tal van eet mogelijkheden. Maar ook vanuit Luz kun je andere leuke plaatsen zoals Lagos makkelijk bezoeken. Een auto is wel aan te raden.

Ik heb verbleven in het appartement wat sfeervol en gezellig is ingericht. Echt alles is aanwezig. Binnen kan het een beetje fris en klam zijn, maar dat hoort bij Portugese huizen. Het terrein is voorzien van een goed onderhouden mooie tuin met prachtige palmen. En niet te vergeten natuurlijk het zwembad waar ik helemaal alleen (onder het gezelschap van de poes) kon genieten van de zon en de wuivende palmen.

Wil je genieten van rust, geen andere toeristen, een bijzondere plek voor jezelf in het heerlijke Portugal dan zit je hier helemaal goed!

Ik heb er een geweldig fijne week gehad! Dank je wel!

Heerlijk ruim huis op een fantastische plek!

Manon van Kasteren
19-2-2016

Dit vakantiehuis is geweldig. Het is ruim en de ligging is mooi centraal. Vanuit hier kan je lopemd het strand bezoeken en mooie dorpjes en prachtige kleine strandjes liggen ook binnen handbereik. Een auto huren is wel aan te raden. De eigenaren zijn gastvrij en vriendelijk!

Voor kinderen is werkelijk alles aanwezig! En veilig! Wij komen hier zeker terug! Aanrader!!!

Helemaal goed

Ed
10-8-2015

Wat een heerlijk compleet huis voor ons gezin van 5 personen. En dan in het naastgelegen luxe-verblijf konden we opa en oma onderbrengen. We dachten veel naar het strand te gaan maar vanaf de eerste dag bleek dat we niet bij het prive-zwembad waren weg te slaan. In de buiten-keuken verse vis bereid, lang nagetafeld onder de sterrenhemel en dan namen de kids s'nachts nog een duik in het verlichte zwembad. Helemaal goed. Opa en oma willen volgend jaar weer mee maar daar denken we nog over na.

Geweldige accomodatie voor familie uitje

henk sweers
19-1-2015

Ter gelegenheid van onze huwelijksdag hebben wij met ons kinderen en kleinkinderen de gehele accommodatie, huis en appartement, gehuurd en mede dankzij de accommodatie en alle aanwezige voorzieningen is het een fantastische vakantie geworden. Een aanrader, ook vanwege de geweldige weersomstandigheden..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vivenda da Luz in Praia da Luz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vivenda da Luz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.