Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Advertentie

Hotel Vilamar

3.6Onvoldoende

Score uit 25 reviews

Portugal, Algarve, Praia da Luz



Overzicht

3.6Onvoldoende

Score uit 25 reviews

  • 7Hygiëne
  • 7.5Zwembad
  • 7.1Eten
  • 2.9Kamers
  • 2.9Prijs/kwaliteit
  • 2.9Service
  • 2.8Ligging

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Vilamar voor je op een rij gezet:

1
trivago
trivago
2
Expedia.nl
Expedia.nl

Hotel info

  • Airco
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Reviews

25 reviews over Hotel Vilamar

Review schrijven

Beoordelingen

3
2
2
2

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 2018
    2ludo in 't zandt24-09-2018

    Gevangeniskamer..

    Slechte ervaring met hotelkamer in Vilamar waar ik niet naar buiten kon kijken omdat er ramen inzaten waar luiken voor zaten die niet open konden. Net een gevangenis. We konden alleen door wc-raampje naar buiten kijken. Klacht door touroperator niet serieus genomen! Jammer!!

    Rapporteren
    • 7Hygiëne
    • 7Zwembad
    • 7Eten
    • 1Kamers
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 1Service
    • 1Ligging

    Gereisd met partner in augustus 2018


  • Oude reviews

    Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


    7Hans van Raaij24-08-2017

    Een maal is voldoende

    Hotel is Ok voor 2 of 3 dagen. Het is zuiver maar weinig atmosfeer in de kamers en rond zwembad vele potten maar geen bloemen. Ontbijt is sober maar genoeg wanneer men 2 tot 3 dagen daar verblijft anders wordt het maar eentonig. 15 dagen het zelfde gehad. Tegen meerprijs kun je wel een ei of omelette erbij bestellen maar door gebrek aan personeel kan dit soms lang duren. Bediening is vriendelijk en doen hun best naar hun beperkte mogelijkheden ook iedereen naar zijn zin te maken. Regelmatig waren er dingen op en moesten deze besteld worden vlgs eigenaar. Hierin zou hij wat aktiever mogen worden. Met enkele kleine veranderingen zou dit hotel naar een echte 3 sterren niveau getild kunnen worden. Maar verder toch dank aan Joe (my men) en de tuinman en ander personeel. Joe denk aan je gezondheid en geniet nog van het sigaartje.

    Rapporteren
    • 7Hygiëne
    • 7Zwembad
    • 4Eten
    • 10Kamers
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 6Service
    • 6Ligging

    Gereisd met partner in augustus 2017

  • 5Marjo06-05-2011

    Aardig hotel in goedkope klasse.

    Vilamar is een eenvoudig hotel, goed als je niet veel wensen hebt. Ruime, wel schone kamers (vochtig), goede badkamer met ligbad, koelkastje. Bedden oke, maar kamer is niet erg gezellig. Ontbijtruimte oerongezellig, ontbijt erg karig. Bijbestellen kan wel. Het hotel is van buiten erg aan het verpauperen, geen prettige aanblik. De tuin om het best mooie zwembad, verwaarloosd. Wel kamer met airco. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Let op: 2x per week schone handdoeken! Dus bij aankomst en dan nog 1x, wel weinig zeker als het warm is en je na het strand nog eens wilt douchen. Ligging tov stranden goed. Vooral in Lagos prachtige stranden in baai. Auto heb je wel nodig.

    Rapporteren
    • 3Eten
    • 6Kamers
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 8Service
    • 8Ligging

    Gereisd met oudere kinderen in mei 2011


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Vilamar voor je op een rij gezet:

    1
    trivago
    trivago
    2
    Expedia.nl
    Expedia.nl

  • 8Hans Beijers05-12-2010

    mooi gelegen en prima prijs/kwaliteitverhouding.

    Eenvoudige maar zeer ruime kamers, met o zo handig een koelkastje. Kamers waren ook zeer netjes. Het ontbijt was zeer eenvoudig maar kon op verzoek en tegen betaling uitgebreid worden. Een auto is een must om de omgeving te verkennen. Vooral Lagos is een aanrader net als restaurant Fortaleza in Praia da Luz.

    Rapporteren
    • 7Eten
    • 8Kamers
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 7Service
    • 8Ligging

    Gereisd met partner in augustus 2010

  • 3Verleijen Jacques16-08-2008

    Nog nooit zo behandeld....

    Moelijk te vinden hotel... Het begon al bij het onthaal, zeer onvriendelijk... we moesten maar komen met een gids... Daarna kregen we een reeks "do not" te horen... geen eten meenemen van het ontbijt, geen handoeken gebruiken van het hotel, om 22 uur gaat de deur dicht... We hadden wel een sleutel, maar die bleek niet te passen op het nachtslot. ontbijt: we werden afgeblaft omdat we 5 minuten te vroeg waren... Zou best een leuk hotelletje kunnen zijn, met een andere management en ander personeel.

    Rapporteren
    • 3Eten
    • 5Kamers
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 1Service
    • 4Ligging

    Gereisd met partner in augustus 2008

  • 8Erik & Robert14-08-2008

    Rustig, kleinschalig en netjes

    Kleinschalig complex met 28 appartementjes. Grote kamers met bad en douche. Terrasje, sommigen met zicht op het zwembad in mooie tuin. Ontbijt was goed; croissanjes, broodjes, toast, fruit, yoghurt en diverse soorten beleg, zoete broodjes. Personeel spreekt goed duits en engels en is erg behulpzaam. Koelkast aanwezig op de kamer. Auto huren is noodzakelijk. Prima accomodatie voor erg weinig geld.

    Rapporteren
    • 8Eten
    • 9Kamers
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Service
    • 8Ligging

    Gereisd met partner in augustus 2008


  • Advertentie
  • 7R. Heessen01-08-2007

    Leuk kleinschalig hotel, handig met kleine koelkast op de kamer en zitbanken. Het was niet altijd even schoon. Ontbijtbuffet niet heel uitgebreid, weinig variatie, voor daar voldoende.

    Rapporteren
    • 7Eten
    • 7Kamers
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 7Service
    • 7Ligging

    Gereisd met partner in juli 2007

  • 8zegers18-08-2006

    op de mieren na was het een fijn verblijf. de ligging was goed te noemen. je kon in het hotel alleen maar eten van de kleine kaart en dan moet je er ook om vragen. de mensen die er werken doen erg hun best maar er loopt wel te weinig personeel zodat ze niet alles in de gaten kunnen houden en naar onze mening ook geld laten liggen omdat je niet altijd iets kan bestellen. b.v. als je wilt lunchen dan moet je ze echt zoeken om iets te bestellen.

    Rapporteren
    • 7Eten
    • 7Kamers
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 7Service
    • 9Ligging

    Gereisd met familie in augustus 2006

  • 6Di Marco29-07-2006

    absoluut geen 3 sterren waard!! eerder een 2 sterren. de kamer zat vol met mieren toen wij aankwamen. verder was de kamer zeer eenvoudig. het is eerder een pension dan een hotel. ontbijt is elke dag hetzelfde en zeer karig, totaal geen variatie. personeel daarentegen is zeer aardig en behulpzaam

    Rapporteren
    • 4Eten
    • 3Kamers
    • 5Prijs/kwaliteit
    • 7Service
    • 8Ligging

    Gereisd met partner in juli 2006


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Vilamar voor je op een rij gezet:

1
trivago
trivago
2
Expedia.nl
Expedia.nl

Hotel Vilamar info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • Aantal sterren3
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Vilamar voor je op een rij gezet:

1
trivago
trivago
2
Expedia.nl
Expedia.nl

Zwembad

  • ZwembadAanwezig

Restaurant & Bar

  • SnackbarAanwezig
  • Bar / kantineAanwezig

Wifi

  • WifiAanwezig

Kamerfaciliteiten

  • TemperatuurregelingAirco
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • Room ServiceAanwezig

Adresgegevens

Advertentie
Advertentie