Hotel Vilamarstersterster

25 reviews over Hotel Vilamar

• 2018
    2ludo in 't zandt24-09-2018

Gevangeniskamer..

Slechte ervaring met hotelkamer in Vilamar waar ik niet naar buiten kon kijken omdat er ramen inzaten waar luiken voor zaten die niet open konden. Net een gevangenis. We konden alleen door wc-raampje naar buiten kijken. Klacht door touroperator niet serieus genomen! Jammer!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

7Hans van Raaij24-08-2017

Een maal is voldoende

Hotel is Ok voor 2 of 3 dagen. Het is zuiver maar weinig atmosfeer in de kamers en rond zwembad vele potten maar geen bloemen. Ontbijt is sober maar genoeg wanneer men 2 tot 3 dagen daar verblijft anders wordt het maar eentonig. 15 dagen het zelfde gehad. Tegen meerprijs kun je wel een ei of omelette erbij bestellen maar door gebrek aan personeel kan dit soms lang duren. Bediening is vriendelijk en doen hun best naar hun beperkte mogelijkheden ook iedereen naar zijn zin te maken. Regelmatig waren er dingen op en moesten deze besteld worden vlgs eigenaar. Hierin zou hij wat aktiever mogen worden. Met enkele kleine veranderingen zou dit hotel naar een echte 3 sterren niveau getild kunnen worden. Maar verder toch dank aan Joe (my men) en de tuinman en ander personeel. Joe denk aan je gezondheid en geniet nog van het sigaartje.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 5Marjo06-05-2011

Aardig hotel in goedkope klasse.

Vilamar is een eenvoudig hotel, goed als je niet veel wensen hebt. Ruime, wel schone kamers (vochtig), goede badkamer met ligbad, koelkastje. Bedden oke, maar kamer is niet erg gezellig. Ontbijtruimte oerongezellig, ontbijt erg karig. Bijbestellen kan wel. Het hotel is van buiten erg aan het verpauperen, geen prettige aanblik. De tuin om het best mooie zwembad, verwaarloosd. Wel kamer met airco. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Let op: 2x per week schone handdoeken! Dus bij aankomst en dan nog 1x, wel weinig zeker als het warm is en je na het strand nog eens wilt douchen. Ligging tov stranden goed. Vooral in Lagos prachtige stranden in baai. Auto heb je wel nodig.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

• 8Hans Beijers05-12-2010

mooi gelegen en prima prijs/kwaliteitverhouding.

Eenvoudige maar zeer ruime kamers, met o zo handig een koelkastje. Kamers waren ook zeer netjes. Het ontbijt was zeer eenvoudig maar kon op verzoek en tegen betaling uitgebreid worden. Een auto is een must om de omgeving te verkennen. Vooral Lagos is een aanrader net als restaurant Fortaleza in Praia da Luz.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Josien18-06-2009

Mooie plek, grote eenvoudige kamers!

Zomer 2008 verbleven in dit hotel. We zaten helemaal weggestopt aan de achterkant van het hotel maar wel met uitzicht op zee en lekker rustig. Tot onze verassing was het een zeer grote kamer. Het had meer weg van een klein appartementje alleen dan zonder keuken. Wel was er een klein koelkastje waar je wat drinken of eten in kon zetten. Verder was er een groot bed, bureau, bank, televisie en een badkamer met bad/douche wc. Het zwembad was groot genoeg voor het aantal gasten, niet te druk. Je kon ook gemakkelijk naar het strand lopen.. alleen de terug weg omhoog was soms wat zwaar! Verder was het ontbijt erg lekker.. Croissantjes broodjes, verschillende soorten beleg, yoghurt enz. Wanneer je wat aparts wou kon je dit tegen een kleine betaling( die je aan het eind van de vakantie kunt betalen) ook krijgen. of smiddags een lekker ijsje krijgen of een tosti. Praia da luz heeft heel veel lekker restaurantjes.. vooral de italiaan op de hellende weg richting het strand!! te lekker!

• 3Verleijen Jacques16-08-2008

Nog nooit zo behandeld....

Moelijk te vinden hotel... Het begon al bij het onthaal, zeer onvriendelijk... we moesten maar komen met een gids... Daarna kregen we een reeks "do not" te horen... geen eten meenemen van het ontbijt, geen handoeken gebruiken van het hotel, om 22 uur gaat de deur dicht... We hadden wel een sleutel, maar die bleek niet te passen op het nachtslot. ontbijt: we werden afgeblaft omdat we 5 minuten te vroeg waren... Zou best een leuk hotelletje kunnen zijn, met een andere management en ander personeel.

• 8Erik & Robert14-08-2008

Rustig, kleinschalig en netjes

Kleinschalig complex met 28 appartementjes. Grote kamers met bad en douche. Terrasje, sommigen met zicht op het zwembad in mooie tuin. Ontbijt was goed; croissanjes, broodjes, toast, fruit, yoghurt en diverse soorten beleg, zoete broodjes. Personeel spreekt goed duits en engels en is erg behulpzaam. Koelkast aanwezig op de kamer. Auto huren is noodzakelijk. Prima accomodatie voor erg weinig geld.

• 7Irene19-08-2007

Leuk kleinscahlig onderkomen met voldoende ruimte op de kamers. Ligt 1 km van het dorp Praia de Luz. Het is goed te lopen naar de restaurantjes aldaar. De kamers zijn netjes en het is een rustig complex. Het ontbijt is verzorgd maar inderdaad na een week eentonig. Vriendelijke bediening.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Heleen14-08-2007

Erg leuk. Soort van appartementjes, maar dan zonder keuken en kookgelegenheid. Ons huisje was niet direct aan het zwembad, maar net er achter. Heerlijk met een fijn stukje grasveld. Weer eens heel wat anders dan een hotel! Gemoedelijk. Ontbijt had iets uitgebreider gemogen, elke dag hetzelfde wordt op den duur saai, maar het was verder echt heel erg leuk!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7R. Heessen01-08-2007

Leuk kleinschalig hotel, handig met kleine koelkast op de kamer en zitbanken. Het was niet altijd even schoon. Ontbijtbuffet niet heel uitgebreid, weinig variatie, voor daar voldoende.

Gereisd met partner in juli 2007

0 tips over Hotel Vilamar