Hotel Vilamar

8,5

11 reviews over Hotel Vilamar in het Nederlands

Een maal is voldoende

Hans van Raaij, 24-8-2017

Hotel is Ok voor 2 of 3 dagen. Het is zuiver maar weinig atmosfeer in de kamers en rond zwembad vele potten maar geen bloemen. Ontbijt is sober maar genoeg wanneer men 2 tot 3 dagen daar verblijft anders wordt het maar eentonig. 15 dagen het zelfde gehad. Tegen meerprijs kun je wel een ei of omelette erbij bestellen maar door gebrek aan personeel kan dit soms lang duren. Bediening is vriendelijk en doen hun best naar hun beperkte mogelijkheden ook iedereen naar zijn zin te maken.

Regelmatig waren er dingen op en moesten deze besteld worden vlgs eigenaar. Hierin zou hij wat aktiever mogen worden.

Met enkele kleine veranderingen zou dit hotel naar een echte 3 sterren niveau getild kunnen worden.

Maar verder toch dank aan Joe (my men) en de tuinman en ander personeel.

Joe denk aan je gezondheid en geniet nog van het sigaartje.

Aardig hotel in goedkope klasse.

Marjo, 6-5-2011

Vilamar is een eenvoudig hotel, goed als je niet veel wensen hebt. Ruime, wel schone kamers (vochtig), goede badkamer met ligbad, koelkastje. Bedden oke, maar kamer is niet erg gezellig. Ontbijtruimte oerongezellig, ontbijt erg karig. Bijbestellen kan wel. Het hotel is van buiten erg aan het verpauperen, geen prettige aanblik. De tuin om het best mooie zwembad, verwaarloosd. Wel kamer met airco. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Let op: 2x per week schone handdoeken! Dus bij aankomst en dan nog 1x, wel weinig zeker als het warm is en je na het strand nog eens wilt douchen. Ligging tov stranden goed. Vooral in Lagos prachtige stranden in baai. Auto heb je wel nodig.

mooi gelegen en prima prijs/kwaliteitverhouding.

Hans Beijers, 5-12-2010

Eenvoudige maar zeer ruime kamers, met o zo handig een koelkastje.

Kamers waren ook zeer netjes. Het ontbijt was zeer eenvoudig maar kon op verzoek en tegen betaling uitgebreid worden.

Een auto is een must om de omgeving te verkennen. Vooral Lagos is een aanrader net als restaurant Fortaleza in Praia da Luz.

We hebben een aantal aanbieders voor Vilamar voor je op een rij gezet:

Mooie plek, grote eenvoudige kamers!

Josien, 18-6-2009

Zomer 2008 verbleven in dit hotel. We zaten helemaal weggestopt aan de achterkant van het hotel maar wel met uitzicht op zee en lekker rustig. Tot onze verassing was het een zeer grote kamer. Het had meer weg van een klein appartementje alleen dan zonder keuken. Wel was er een klein koelkastje waar je wat drinken of eten in kon zetten. Verder was er een groot bed, bureau, bank, televisie en een badkamer met bad/douche wc. Het zwembad was groot genoeg voor het aantal gasten, niet te druk. Je kon ook gemakkelijk naar het strand lopen.. alleen de terug weg omhoog was soms wat zwaar!

Verder was het ontbijt erg lekker.. Croissantjes broodjes, verschillende soorten beleg, yoghurt enz. Wanneer je wat aparts wou kon je dit tegen een kleine betaling( die je aan het eind van de vakantie kunt betalen) ook krijgen. of smiddags een lekker ijsje krijgen of een tosti. Praia da luz heeft heel veel lekker restaurantjes.. vooral de italiaan op de hellende weg richting het strand!! te lekker!

Nog nooit zo behandeld....

Verleijen Jacques, 16-8-2008

Moelijk te vinden hotel... Het begon al bij het onthaal, zeer onvriendelijk... we moesten maar komen met een gids...

Daarna kregen we een reeks "do not" te horen... geen eten meenemen van het ontbijt, geen handoeken gebruiken van het hotel, om 22 uur gaat de deur dicht...

We hadden wel een sleutel, maar die bleek niet te passen op het nachtslot.

ontbijt: we werden afgeblaft omdat we 5 minuten te vroeg waren...

Zou best een leuk hotelletje kunnen zijn, met een andere management en ander personeel.

Rustig, kleinschalig en netjes

Erik & Robert, 14-8-2008

Kleinschalig complex met 28 appartementjes. Grote kamers met bad en douche. Terrasje, sommigen met zicht op het zwembad in mooie tuin. Ontbijt was goed; croissanjes, broodjes, toast, fruit, yoghurt en diverse soorten beleg, zoete broodjes. Personeel spreekt goed duits en engels en is erg behulpzaam. Koelkast aanwezig op de kamer. Auto huren is noodzakelijk. Prima accomodatie voor erg weinig geld.

Leuk kleinscahlig onderkomen met voldoende ruimte op de kamers. Ligt 1 km van het dorp Praia de Luz. Het is goed te lopen naar de restaurantjes aldaar. De kamers zijn netjes en het is een rustig complex. Het ontbijt is verzorgd maar inderdaad na een week eentonig. Vriendelijke bediening.

Erg leuk

Heleen, 14-8-2007

Erg leuk. Soort van appartementjes, maar dan zonder keuken en kookgelegenheid. Ons huisje was niet direct aan het zwembad, maar net er achter. Heerlijk met een fijn stukje grasveld. Weer eens heel wat anders dan een hotel! Gemoedelijk. Ontbijt had iets uitgebreider gemogen, elke dag hetzelfde wordt op den duur saai, maar het was verder echt heel erg leuk!

Leuk kleinschalig hotel, handig met kleine koelkast op de kamer en zitbanken. Het was niet altijd even schoon. Ontbijtbuffet niet heel uitgebreid, weinig variatie, voor daar voldoende.

op de mieren na was het een fijn verblijf

zegers, 18-8-2006

op de mieren na was het een fijn verblijf. de ligging was goed te noemen. je kon in het hotel alleen maar eten van de kleine kaart en dan moet je er ook om vragen. de mensen die er werken doen erg hun best maar er loopt wel te weinig personeel zodat ze niet alles in de gaten kunnen houden en naar onze mening ook geld laten liggen omdat je niet altijd iets kan bestellen. b.v. als je wilt lunchen dan moet je ze echt zoeken om iets te bestellen.

We hebben een aantal aanbieders voor Vilamar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vilamar in Praia da Luz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vilamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vilamar scoort een 8.46 uit 10 op basis van 24 reviews.