Appartement Quinta Paraíso da Mia

Portugal, Algarve, Praia da Luz

9Fenomenaal

• 8.6Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Paraíso da Mia voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

36 reviews over Appartement Quinta Paraíso da Mia

• 9Nel21-09-2010

Echte aanrader

Quinta Paraiso do Mia is een kleinschalig complex met 14 appartementen, maximaal in 2 lagen, gelegen in prachtige tuin. De Quinta wordt beheerd door Nederlanders, Joy en Frans. Alle app. zijn voorzien van een ruim terras met 2 ligbedden, parasols en tafel met 2 stoelen. Wij hadden een 2-kamerappartement, licht ingericht. Wij kwamen 's avonds laat aan en het was daarom handig dat er een pakket was klaargezet met broodjes, jam, ham, worst, kaas, wijn, melk, boter, koffie en thee etc. Je kunt dit pakket kopen tegen supermarktprijs, erg handig. Je kunt voor het ontbijt broodjes bestellen die dagelijks bij het appartement worden gebracht. Het ontbijt dat Frans op het terras bij het zwembad is ook een aanrader. Het appartement is met lichte tinten ingericht en oogt helder en fris. Tegenwoordig is ook T.v. aanwezig. Voor de strandliefhebber ideaal gelegen, nog geen 50m van het strand en de boulevard met restaurants. Supermarkt op loopafstand.

Gereisd met partner in september 2010

• 8JaMa19-09-2010

Fantastische plek

De appartementen liggen in een schitterende privetuin van 7000 m2. Er zijn 14 apartementen. Ons appartement op de eerste etage was erg mooi. Bij aankomst was de tafel gedekt en stond er een bloemetje op tafel. Wij hadden een apartement met twee slaapkamers en twee badkamers. Er is ook een mooi zwembad wat wij op sommige dagen voor ons alleen hadden! Op het terras bij het zwembad kan je lekker eten of iets drinken. Zowel aan de voorzijde als achterzijde een mooi terras. Er zijn Compex ligt ideaal. Als je rechtdoor de poort uitloopt loop je het strand op, ga je rechtsaf dan loop je Praia da Luz in. Lagos is ongeveer een half uur rijden. het achterland heeft niet zo veel te bieden. Leuke bezienswaardigheden zijn Cabo Sao Vicente (vuurtoren, ga ook met zonsondergang!) en Silves.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9Petra Groen06-06-2009

Een oase van rust

Prachtig complex, omgeving nog niet overdreven toeristisch wel engels georienteerd. Wel even wennen geen tv, radio, internet.

Frans Fasen, General Manager, 28-05-2011

Intussen zijn alle appartementen/studio´s voorzien van sateliet televisie en is er een wireless internet systeem.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9familie de Jong15-05-2009

Superplek!

Dit is een absolute aanradwr. Niet alleen het plaatsje, het is de combi met dit leuke complez vlakbij het strand. Goede service en dan gewoon lerkker genieten.

Gereisd met jonge kinderen in november 2008

• 9avanwinsen15-10-2008

fantastisch vraagt om herhaling

heerlijk relaxen, vlakbij strand in een oase van rust

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 9Marc Evers16-04-2008

Dit mooie, rustige appartementencomplex ligt in een schitterende tuin slechts 100m van het strand. In de schaduwrijke tuin ligt een zwembad met bar. De appartementen zijn sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien (met dagelijkse schoonmaak!). Het park staat onder Nederlands management. Als je de poort uitloopt sta je praktisch op het strand en kun je direct de boulevard oplopen. het dorp heeft alles wat je nodig hebt, een supermarkt, veel leuke goede restaurantjes en gezellige bars. Het dorpje ligt op een dik uur rijden van Faro Airport. Dit is ver genoeg om geen massa's toeristen aan te trekken en door de goede nieuwe snelweg die er ligt gemakkelijk te rijden. De stad Lagos ligt op 5 minuten en is zelfs lopend over de bergen langs de kust te bereiken.

Gereisd met partner in juli 2007

Appartement Quinta Paraíso da Mia info