Appartement Quinta Paraíso da Mia

Portugal, Algarve, Praia da Luz

9Fenomenaal

• 8.6Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Paraíso da Mia voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

36 reviews over Appartement Quinta Paraíso da Mia

• 10Ton van Bruchem29-03-2013

Weer genoten

Ondanks het wat mindere weer hebben we genoten van ons verblijf bij Joy en Frans. Verzorging van het appartement is optimaal en de gastvrouw en gastheer zijn altijd bereid om te helpen als dat nodig is. Het mindere weer leidde ertoe dat we achter in de middag gezellig in gerieflijke stoelen voor de openhaard plaatsnamen. Volgend jaar weer. Margreet en Ton van Bruchem

Gereisd met partner in februari 2013

• 9Atty Durville26-03-2013

Fantastische plek

Ruim opgezet park .Huisjes zeer verzorgd en kraak helder.Alles aanwezig:volledige keuken, ruime kamer met vloerverwarming en extra verwarming zoals een elektrische radiator-kachel en een open haard. Badkamer, 1of 2 slaapkamers--terras .Alles gelegen in een mooie, zeer goed verzorgde tuin..Rustige omgeving,strand, boulevard, zee,eethuisjes, direkt buiten het park.,(50 meter).Leiding zeer hulpvaardig en attent .

Gereisd met partner in maart 2013

• 9P.C.Boogaard24-03-2013

Genoten van ons verblijf in Quinta Paraiso da Mia

Voor het derde jaar 4 weken doorgebracht in genoemd complex. Het feit dat we voor het derde jaar hadden geboekt is in feite al een indicatie dat we het daar naar ons zin hebben. Het weer zat dit jaar niet mee, (koud en nat) maar een kacheltje, een knapperende open haard en een glas wijn deden wonderen. Wederom een gastvrije ontvangst door Joy , Frans en het overige personeel doen ons nu alweer uitzien naar volgend jaar.

Gereisd met partner in februari 2013

• 4Ine20-03-2013

Van gastvrijheid niets gemerkt!

De lovende kritieken hadden ons ertoe gebracht hier twee weken te verblijven. Bij aankomst werd al gemeld dat de verwarming al enige tijd kapot was, echter hout voor de open haard kon voor 9 euro per mandje gekocht worden, dus geen enkele tegemoetkoming voor het in de kou moeten zitten. Als er zon was kwam deze niet op het terras door een grote boom midden op het terras, konden daar ook niet zitten. Appartement was dan ook kil en vochtig (casa inverno). Geklaagd over de kou bij Mia (eigenaresse) maar zij vertelde geen oplossing te hebben voor de verwarming, was al diverse malen naar gekeken, geldt trouwens voor alle appartementen. Bij ons vertrek (na twee weken) stond Joy bij ons op de receptie, ook Frans aanwezig, maar geen enkele reactie of vraag hoe ons verblijf was geweest, ook geen hand gekregen. Weinig professioneel!! Niet voor herhaling vatbaar.

Joy en Frans Fasen, General Manager, 23-03-2013

Beste familie Kleingeld-Lut, Bedankt voor u beoordeling maar helaas staan er toch een aantal niet volledige waarnemingen in. Bij aankomst stond er een elekt. kachel (kosteloos) in uw appartement vanwege de vochtige (lees regenachtige ) periode in de Algarve. Volgens u vrouw niet nodig want u slaapt graag "met het raam open". Regelmatig hebben wij u gevraagd of alles in orde was. Alles in orde behalve het weer was uw reaktie. Nooit een reaktie gehad over de temperatuur in het appartement en over de sinaasappelboom op uw terras (waar u ´s morgens gratis de vitamines kunt plukken). U besteld zelf hout voor de openhaard(prijzen staan vermeld in de info-map in ieder appartement) Op de sporadische momenten dat de zon er was zat u voor het appartement van de zon te genieten (geen last van de boom ). Wij vinden het zeer spijtig dat wij niet aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen maar vinden dat u ook de hand in eigen boezem mag steken. Ons motto is immers: pratende mensen zijn te helpen!

Gereisd met partner in maart 2013

• 10Familie Diekman21-09-2012

Heerlijke week !!!

Een week te gast geweest bij Joy en Frans. En zo voelde het ook. Gewoon een fantastische week gehad. Heerlijke verse broodjes lagen s'morgens al bij ons appartement. Daarna lekker aan het mooie zwembad een boek lezen. In de namiddag naar het strand. (1 minuut lopen!!!) Mooie wandeling naar Lagos gemaakt via de kustlijn. Leuk en gezellig plaatsje. Komen zeker nog een keer terug! Alles wat hier al aan beoordelingen is gezegd klopt gewoon!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Ben & Sergül30-08-2012

Het best bewaarde geheim van Luz!

Het best bewaarde geheim van Luz, inderdaad! Onze 2e keer op deze fantastische plek ... we komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10naam naam05-05-2012

heerlijke plek

Quinta Paraíso da Mia* in Praia da Luz is een fantastisch resort, gerund door een zeer vriendelijk Nederlands echtpaar; Het is een oase van rust, op steenworp afstand van het prachtige strand van Praia de Luz. De huisjes zijn gelegen in een prachtige oude tuin en er is een fijn zwembad; kortom een echte aanrader voor liefhebbers van rust.

Gereisd met partner in april 2012

• 10F & N & D24-11-2011

Een paradijsje

Mia's paradijsje is een plek om altijd weer heerlijk thuis te komen. Hartelijke ontvangst, ligging in een prachtige groene oase, en toch aan zee...

Gereisd met vrienden in november 2011

• 9Inge18-05-2011

Supernetjes en voorzien van alle gemak

Dit appartementencomplex heeft een goede ligging, vlakbij het strand en vlakbij Lagos (kwartiertje met de auto). Praia da Luz is niet groot, maar heeft een aardige boulevard, restaurantjes en een aantal supermarkten. Meer heb je niet nodig. Wij hadden een studio, deze was ruim genoeg voor 2 personen. Alles strak in de verf en van alle gemakken voorzien. Van staafmixer tot paraplu's, alles was aanwezig. Frans en Joy hechten veel waarde aan een goede service. Het zwembad is prima en op het buitenterras genieten van een ontbijtje van Frans is echt vakantie!

Gereisd met vrienden in april 2011

• 9Henk en Ria Hoekstra25-04-2011

Inderdaad........het geheim in Luz

Het appartement was geweldig. Netjes onderhouden en vooral schoon. En mocht er door omstandigheden ooit eens iets "fout" gaan,dan staan Frans en Joy met hun inzet direkt voor je klaar. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in maart 2011

Appartement Quinta Paraíso da Mia info