Appartement Quinta Paraíso da Mia

Portugal, Algarve, Praia da Luz

9Fenomenaal

• 8.6Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Paraíso da Mia voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

36 reviews over Appartement Quinta Paraíso da Mia

• 9Paul Cleijne03-05-2015

Fantastisch vakantie adres

Na 10 jaar weer terug op deze geweldige locatie. Deze keer zonder kinderen. Het kleinschalige complex (14 appartementen) is gelegen in een parkachtige tuin en ligt pal aan zee. De appartementen worden iedere dag (!) schoongemaakt, zijn goed ingericht en van alle gemakken voorzien. Ieder appartement heeft een eigen terras met veel privacy. Daarnaast is in ieder appartement een kleine boekenverzameling in meerdere talen aanwezig, maar ook TV en Wifi. Gezelschapspellen zijn te vinden in de bar bij het zwembad. Kortom voor ieder wat wils. Het ontbijt, geserveerd bij het zwembad, is gevarieerd en overheerlijk. De gastvrijheid is onovertroffen. Is bovenstaande overdreven? Wij vinden van niet. Frans en Joy dank jullie wel voor weer een geweldige vakantie. We komen snel weer terug.

Gereisd met partner in april 2015

• 9Maks en Herma van Middelkoop31-08-2014

Een groene oase van rust.

Na een week Lissabon en een halve dag rijden voelde de aankomst en ontvangst bij Paraiso da Mia door Frans en Joy als thuiskomen. De koffie en de lunch stonden al klaar in ons appartement. We voelden ons echt welkom. De uitspraak van Frans "ik heb het goed en mijn gasten moeten het beter hebben dan ik" is 100% uitgekomen. Elke morgen -desgewenst- een heerlijk ontbijt, altijd een vriendelijke lach en vooral heel gastvrij. We hebben genoten van het strand op 100 meter, de klifwandelingen en en de plaatsen in de omgeving. Een gratis eigen parkeerplaats is heel prettig. De mooie groene tuin bood schaduwrijke plekjes om je even lekker in een boek te verdiepen. In het ruime zwembad kon je een lekkere frisse duik nemen. We hebben een uitstekende week gehad en kijken er met veel plezier op terug.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Gina14-07-2014

Zeker tot een volgende keer!

Onze rondreis door Portugal eindige in de Algarve. Wij zijn al 7 keer in Portugal geweest en hebben behoorlijk wat gezien. Dit is een fraaie locatie! In onze top 3. Keurige huizen en uitstekende service van Frans en Joy. Zeer aangenaam verblijf...een aanrader! Ook met kleine kinderen goed te doen.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Leomar23-09-2013

Leuk gelegen gezellig resort

Een leuk resort gelegen op circa 100 m. afstand van een prachtig strand. Wij verbleven in een compleet ingerichte studio. De ontvangst was hartelijk en gastvrij. Wij kregen direct leuke en goede tips voor uitstapjes en horeca. In het dorp zijn vele restaurants en enkele supermarkten op loopafstand. In de omgeving zijn prachtige stranden te vinden en ook leuke kustplaatsen. Lagos ligt op 10 autominuten afstand. Van hieruit leuke boottochtjes te maken en ’s-avonds is het hier ook goed en gezellig verblijven. Een prima verblijf gehad op dit mooie en gezellige resort. Wij hopen hier zeker nog eens terug te komen.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9Diane17-09-2013

Wat een heerlijke plek!

Een netjes verzorgd complex met heerlijke appartementen en een rustgevende tuin, op loopafstand van het strand. Iedere ochtend broodjes bezorgd, of ontbijten of lunchen bij het zwembad, je kunt het krijgen zoals je het graag hebben wilt. Onze kleine man vond het geweldig en het was erg fijn dat opa en oma de eerste week bij ons in het appartement konden verblijven. Een auto is erg handig, zeker als je nog iets meer van de Algarve wilt zien. Joy en Frans, bedankt voor deze heerlijke 2 weken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Mikeast17-08-2013

mooie ligging

De accommodatie ligt heerlijk aan het strand in een leuk klein plaatsje. Nog niet belachelijk toeristisch wel met goede voorzieningen. Het enige wat ik miste is een airco in het appartement, voor de rest prima spullen en perfect verzorgd en goede service.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Lin soete29-07-2013

Zalige rust in het centrum van praia da luz

Wie een perfecte locatie zoekt in het centrum van een stadje is hier aan het juiste adres! Heel mooi appartement , zeer ruim , en kraaknet! Elke dag worden de appartementen grondig gepoetst, bedden opgemaakt, enz... Het geeft een hotel gevoel en toch heb je de vrijheid van uw eigen appartement , de tuin is heerlijk en de geur van de bloemen brengt je onmiddellijk in vakantiestemming , niet alleen de accommodatie is netjes, het hele domein is schitterend onderhouden. Je kan genieten aan het zwembad met een hapje en een drankje, alles mooi en vooral vriendelijk geserveerd! De Nederlandse uitbaters doen er alles aan om je het naar je zin te maken. Voor ons is het de eerste keer dat we hier waren maar is zeker en vast een plaats om te onthouden en door te vertellen! Je hebt de rust van het domein en op nog geen 5 minuutjes lopen zit je volop tussen de restaurants en bars! Heel kindvriendelijk ook , voor ons meisje van 1 jaar stond alles klaar, bedje, kinderstoel...een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Anne28-06-2013

Topvakantie op toplocatie

Een week doorgebracht bij Quinta Paraiso da Mia. Alle appartementen zaten vol en toch was er rust in de tuin en rond onze studio, heerlijk. En dan het ruisen van de zee op de achtergrond... Je voelt je er direct thuis. De studio is zeer goed ingericht. Heerlijk ontbijten op je terras met de broodjes die aan de studio, op verzoek, worden bezorgd. De tuin is mooi en wordt goed onderhouden. Alles wordt goed onderhouden. Rust heb je hier en drukte kun je opzoeken. Dat in combinatie met de accommodatie maakt dat dit een perfecte locatie is om je vakantie door te brengen. 's Avonds een wandeling door Luz op zoek naar een restaurantje. Wat wil je nog meer? Ja, terug natuurlijk! Bedankt familie Fasen! En tot ziens.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Frank van der Lienden19-06-2013

ons paradijs!

het is echt het paradijs, wat hebben wij een FANTASTISCHE tijd gehad. Frans Joy en het gehele team staan altijd voor je klaar. Je bent echt op vakantie, alles is gericht op genieten en daar staan Frans, Joy en het gehele team ook klaar voor. Op iedere vraag een antwoord, altijd bereidt je van dienst te zijn. Een heerlijke sfeer, lekker ontspannen en dat is wat wij zochten. EEN AANRADER VOOR EEN IEDER!

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Marion en Louis Friederichs17-06-2013

Super plek in het groen

Wat een heerlijke plek! In zo'n schitterend onderhouden tuin. Voelde me er meteen helemaal thuis. Verwenontbijtje bij het zwembad. We voelden ons superrijk! En dan ook nog zo dicht bij het prachtige strand. Ik was helemaal klaar en hoefde al niet meer naar onze volgende twee onderkomens. Was met deze al zo tevreden! Uitstekende gastheer en gastvrouw. Hoop eigenlijk volgende week al weer terug te kunnen, maar helaas.....

Gereisd met partner in mei 2013

Appartement Quinta Paraíso da Mia info