Appartement Quinta Paraíso da Mia

8.6Fantastisch

Portugal, Algarve, Praia da Luz

8.6Fantastisch

• 8.2Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Paraíso da Mia voor je op een rij gezet:

Appartement info

36 reviews over Appartement Quinta Paraíso da Mia

• 2018
    9Elisabeth Oldenburg05-10-2018

Heerlijke plek

Wat een geweldige plek! Mooi appartement met twee slaapkamers en twee badkamers, dat is toch luxe als je met familie of vrienden bent. Inrichting compleet en sfeervol. Lekker zwembad, heerlijk rustig. Het strand is op loopafstand en ook de nodige restaurants en café's kun je lopend bereiken. Luz is een gezellig dorp met voldoende supermarkten, een ruime keuze uit verschillende restaurants en leuke terrasjes met blik op de Atlantische Oceaan. Frans en Joy doen hun uiterste best om jouw vakantie te laten slagen.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Marloes Schiedon03-07-2018

Wat een heerlijke plek!

Rustig en kleinschalig appartementencomplex. Vriendelijke eigenaren, keurige appartementen, omringd door een prachtige tuin. Fijn zwembad en het strand erg dichtbij. Het dorpje is klein, maar gezellig!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

9LIon22-06-2017

Beste appartement ooit!

Vorig jaar zijn wij bij bij Quinta Paraíso da Mia geweest. Zij hebben werkelijk alles in huis voor een relaxte, zorgeloze vakantie. Bij aankomst werden wij heel hartelijk ontvangen, de koelkast was al gevuld voor het ontbijt de volgende ochtend en er stond al een flesje wijn. Hier betaal je een hele kleine vergoeding voor maar is ontzettend fijn na een dag reizen. Het appartement is ruim en netjes, de boekenkast is gevuld met Nederlandse boeken en ze kwamen wat kinderspeelgoed brengen. Ook toen we naar het strand (aan de overkant van de weg) gingen kreeg ons zoontje wat spulletje te leen om daar mee te spelen. Het eten in het complex zelf is erg lekker. Zou zeker de gamba's van Frans aanraden. Heerlijk! Dorpje zelf is rustig maar gezellig. De boulevard is autovrij en dat is ook wel fijn. Supermarkt is niet om de hoek maar zorgt wel dat je de nodige beweging krijgt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10D Dirks25-05-2017

Hier voelde we ons direct thuis.

Een heerlijk verblijf gehad in mei 2017. Frans en Joy doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken zonder opdringerig te zijn. Alles is schoon en met oog voor detail verzorgd. Ze worden bijgestaan door een geweldig team. Het ontbijt en de sangria zijn heerlijk. En duik in het zwembad is genieten. De tuin is geweldig.Het strand ligt aan de overkant van de weg. De restaurants die we hebben bezocht waren allemaal goed , bij sommige moest je wel reserveren. Luz is een klein plaatsje waar het goed toeven is. Een auto huren is aan te raden. Er zijn zoveel mooie stranden en plaatsen om te bezoeken om daarna weer lekker terug te gaan naar Quinta Paraiso da Mia.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Johan en Gonny06-03-2017

Eigenlijk vonden we alles heel goed. Frans en Joy zijn allerhartelijkste mensen en doen werkelijk alles om het je naar de zin te maken. Ook Christina die vaak op de receptie aanwezig is doet alles voor je. De appartementen met vloerverwarming en openhaard zijn in de winterperiode heerlijk! Het appartementencomplex is met haar prachtige tuin een oase in de omgeving. Je stapt het hek uit, de weg over en je bent op het strand.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Dhr. de Bruijn09-11-2016

Super vakantie gehad in mooie groene oase aan zee.

Als men keuze maakt voor dit appartementen complex dan treft men daar aan een gastheer en gastvrouw met een team die 24/7 voor je klaar staan. En er alles aan doet om je vakantie te laten slagen. Dit begint al als je aankomt. je stapt letterlijk een groene oase binnen met daarom heen de appartementen van hoog waardige kwaliteit.Goede bedden, keuken voorzien van alle gemakken en gezellig zitje. Dagelijkse schoonmaak door zeer vriendelijk personeel. Indien gewenst ontbijt aan het zwembad, of elke morgen vers gebakken broodjes naar keuze afgeleverd bij het appartement, wat wil je nog meer. De ligging is perfect, de weg oversteken en je staat op het strand. Daar is van alles te doen voor jong en oud. Kortom wij hebben een super vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2016

• 9Rutger & Katja06-06-2016

Gastvrijheid ten top

Heerlijk genoten van een week rust. Temidden van een prachtig aangelegde en onderhouden tuin zijn slechts 14 keurig onderhouden, schone en volledig uitgeruste appartementen, waarvan sommigen op de eerste verdieping. Je voelt je meer dan welkom door de hartelijkheid van Frans en Joy. Vanuit deze oase van rust zijn de mooie plekjes van de Algarve makkelijk te bezoeken, mits je een huurauto hebt. Mocht je tips willen hebben om plaatsen te bezoeken of lekker te eten, vraag het de gastheer of -vrouw. Het strand van Luz ligt letterlijk voor de deur. Aanraders zijn het door Frans verzorgde ontbijt en de huisgemaakte sangria van Joy. Kortom een aanrader voor een heerlijke bijtank vakantie.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Janny26-08-2015

Heel mooi complex

Mooi appartementencomplex in een hele mooie en fijne tuin en met prettig zwembad. Vriendelijke gastheer en gastvrouw. De appartementen zijn prima. Echter gezien de prijs 1200 euro per week (in het hoogseizoen voor een 4 persoons appartement) had ik wel iets meer luxe verwacht zoals een vaatwasser en beschikking over een wasmachine. Het matras is aan vervanging toe. De veren van het matras zijn voelbaar als je er met de hand over gaat. De lovende woorden in de recensies zijn zeker allemaal waar wat betreft het complex, de tuin, het zwembad, de plek pal aan zee en de gastvrijheid. De inhoud van de appartementen zou echter wel eens ge-upgrade mogen worden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Taika26-08-2015

een schitterende plek

Appartement was prima, de studio's ook. Uiterst vriendelijke gastvrouw,de matrassen in de studio's zijn aan vervanging toe, diverse gasten gesproken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9MaxL14-07-2015

Zeer goed onderhouden, perfect gelegen

Perfect onderhouden zeer rustig complex met fijne schone appartementen. Het heerlijke strand en leuke boulevard op 1 minuut lopen. Gezellige drukte in juni, maar geen massatoerisme in dit plaatsje. Het complex leek wat meer gericht op ouderen dan op gezinnen, maar dat kan ook aan tijd van het jaar hebben gelegen. We misten wat hartelijkheid en gastvrijheid bij de gastheer, dat was jammer.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

1 tip over Appartement Quinta Paraíso da Mia

• Marion en Louis Friederichs, 17-06-2013

Leuk om uitstap te maken naar Lagos en een heel lekker indiaas restaurant om de hoek bijn de promenade. Ook goede watersport aan strand waar je surfplank kan huren tegen redelijke prijs.

0 vragen over Appartement Quinta Paraíso da Mia

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages