Appartement Porto Dona Maria

Appartement Porto Dona Maria

7.4Goed

Portugal, Algarve, Praia da Luz

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 423p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
Meer appartement info

25 reviews over Appartement Porto Dona Maria

• 7R.Y. Jansen19-07-2016

Mooi uitzicht vanaf ons appartement!

Porto Dona Maria is mooi gelegen, maar het was wel even zoeken voor ons met 2 verschillende routebeschrijvingen, kwamen we er zelf niet uit. Dus hebben we het alsnog moeten vragen. Reservering van touroperator was niet bij hun aangekomen, maar gelukkig voor ons was er nog wat vrij, direkt aan het zwembad met uitzicht op zee. Het appartement was supergroot, met 2 slaapkamers en 2 badkamers, en supergrote aparte keuken maar inrichting was wel gedateerd uit het jaar stof.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Mvanderzee14-08-2015

Schitterend gelegen voor rust zoekers

Het is een prachtige plaats met mooie huisjes, wij zaten in een nieuw huisje. Groot en redelijk schoon. Best gehorig maar geen last van gehad. Brood aan de deur is leuk maar eigenlijk wel een must. Bedden zijn slecht. Wel vervangen op verzoek maar baatte niet. Kussens veel te hoog. Geen airco, maar door de frisse avondwind niet nodig. Huur wel een auto, anders moet je met bus of taxi. Er is geen vertier voor de Kids. Internet is er maar werkt niet optimaal. Bij het restaurant kun je lekker en goedkoop eten, verwacht geen bijzonderheden. Geen winkel aanwezig. Luz is een heel leuk dorpje, net als Burgau. We hebben een top vakantie gehad met de genoemde punten wel te verstaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8MieMa24-06-2015

Mooie rustige locatie

Vanuit het terras van het appartement kijk je zo uit op zee, waanzinnig. Ook vanaf het zwembad een prachtig wijds uitzicht. De inrichting van het appartement (studio) kan wellicht gedateerd genoemd worden, ons stoorde dat niet zo. Wie kijkt er tv tijdens de vakantie... Het appartement was in ieder geval heel ruim. Het bed was echter niet optimaal en de kussens in ons appartement vreselijk. Wij hadden een mooie ruime badkamer en om de 3 dagen schone handdoeken. Elke ochtend krijg je een vers Portugees brood (evt. in de broodrooster). Zeer vriendelijk personeel en het park wordt goed onderhouden. Wij hadden een huurauto en dat is zeker aan te raden om de omgeving te verkennen (Ponte da Piedade en Cabo Sao Vincente zijn top!). Meestal kan de auto naast het appartement geparkeerd worden. Ons appartement lag voor de kust en je loopt zo een wandelpad op langs een mooie route naast de kliffen in de richting van Praia da Luz of Burgau.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8ingrid07-06-2015

Uitzicht en rust

Geweldige ligging aan de oceaan, weg van de drukte. Wij hadden een 100 appartement, dat is onder het zwembad. Vrij zicht op natuurgebied en oceaan. Meubels waren niet echt comfortabel. Complete keuken met vaatwasser, badkamer met bad en 2 watafels. Elke dag legen van je vuilnisbak, bed opmaken, zn nieuwe handdoeken en lakens. Rond 9.15 werd er 's morgens een brood gebracht. Service van het complex. Er is geen winkeltje, restaurant was gesloten. Geen wifi in de appartementen, alleen bij de receptie ( die meestal dicht was) en bij de 'snackbar' naast het zwembad. Een aanrader als je rust zoekt.

Gereisd met partner in mei 2015

• 6D. Bakker17-05-2015

verouderde appartementen op een prachtige plek

De ligging van het parkje is prachtig. Het is er erg rustig, en tijdens het ontbijt in de zon kan je dolfijnen in de zee spotten. Je kan een mooie wandeling naar Luz maken over de rotsen, ongeveer een half uur. De inrichting van het appartement is vreselijk. Het is nog steeds zoals op de foto's van 2006! Er is geen wasmachine aanwezig, het tuinstel is oud, de inrichting oubollig. Het idee van vers brood aan de deur is leuk, maar vooral voor de late ontbijter. De ligstoelen aan het zwembad hadden jaren geleden al vervangen moeten worden. Er is geen kinderbadje, het meest ondiepe bad is 1.50 diep.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 7koos02-08-2012

Behoefd onderhoud, verder heerlijk.

Plus: Mooie, ruime studio's, prima bedden, goede service, prachtig uitzicht, personeel doet alles om klachten te verhelpen. Min: onderdelen van de keuken versleten, doorgerotte balken van de zonneluifel, zwembad groot, maar toiletten ernaast in onbruik. Winkel niet meer aanwezig, geen wifi (wel 1x kabel in gezamenlijke ruimte). Golfbaan met geel/geen gras. Veel mieren in huis. Rolluiken kapot/versleten (2x).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7naam naam09-02-2012

Ruim 2-slaapkamer appartement met zeezicht.

Prachtige locatie, mooi complex, maar appartement vertoonde sporen van sleet en kleine defecten. Ook keukenuitrusting liet te wensen over.

Alleen gereisd in februari 2012

• 10Asha Hossain21-09-2010

Verliefd geworden op Porto Dona Maria in Luz

Wat een geweldige accomodatie is dit. De service is uitmunted, de locatie is heerlijk ideaal, een geweldig uitzicht, het gevoel als je helemaal alleen op de wereld bent in de natuur. Alle geweldige kleine strandjes en baaitjes liggen direct er om heen. Schoonmaken werd goed gedaan, elke dag hing er heerlijk vers brood aan de deur, vriendelijk personeel. Ik ben er verliefd op geworden!

Gereisd met partner in september 2010

• 1J.K. Bik17-09-2010

Niet geloven wat er wordt voorgeschreven

4 kamerappartement, 3 slaapkamers woonkamer, besproken. Alles over datum. zeer oubollig. groot deel apparatuur werkt niet. Gasstel gevaarlijk, watersnoodramp tijdens douchen. bedden zeer slecht, geven 4 sterren aan nog geen ster waardig.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8Fam Siertsema17-08-2010

Geweldig mooi en prima ingericht

Wij gingen deze keer met een knoop in onze maag op vakantie want de laatste berichten op zoover waren niet zo gunstig. Onze kinderen en kleinkinderen hebben genoten in hun grote en goed ingerichte 3 k-app met zelfs een wasmachine. En een uitzicht geweldig. Brood aan de deur s'morgens erg fijn. Zelf zaten we in een 1 k-app met direkt zicht op zee . Ook een ruim app en toen bleek dat wij geen glazen hadden werden ze binnen een uur gebracht als je iets nodig had hoefde je maar te vragen. Aanrader : een tochtje met een snelle boot om dolfijnen te spotten. kun je via de receptie boeken of op het strand in Luz. We hebben een heerlijke vakantie gehad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf