Aparthotel

18 reviews over Aparthotel Montinho de Ouro in het Nederlands

Gastvrij verblijf!

Fam. Vd Zee
25-6-2016

Ruim appartement en zeer gastvrije eigenaren en personeel.

Gereisd Met partner in juni 2016

Super vakantie gehad

Lia
1-5-2016

Inclusief fantastische huurauto (zeer goed geregeld). Mooi appartement, 3 balkons. Goede schoonmaak. Heel zuidwest -Algarve bezocht, incl. Kleine weggetjes. Schitterende natuur, veel landschapverschillen. Weinig verkeer. Minpunt: appartement de erste keer moeilijk te vinden. Je moet het weten.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed vertoeven in een rustige omgeving.

Jules
28-3-2016

Vriendelijk ontvangst. Mooi verzorgd en schoon appartement. Het keukengerei mag wel vernieuwd en vollediger zijn. BV geen steakmessen en theelepels aanwezig. Mooie aangelegde tuin. Behulpzame, vriendelijke medewerkers. Slecht tot matig wifi-ontvangst in appartement. Op 5 minuten rijden van het kleine Luz met mooie strand en ongeveer 12 minuten tot Lagos. Auto is een must.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk rustig

coby
19-1-2016

het hotel zit aan een straatje wat even moeilijk te vinden is maar beslist niet onvindbaar zoals sommigen wel doorgegeven hebben op zoover. Het ligt even buiten het dorp waardoor het er super rustig is. Je moet wel een auto hebben anders kun je nergens heen. lekker wandelen in de omgeving is ook niet echt een aanrader, het hotel zit aan gewoon een weggetje waar hier en daar een huis of wijkje aan zit. De mensen van het hotel zijn erg aardig en de kamers zijn lekker ruim. Alles werd prima onderhouden. Wij hadden een apartement waar alle voorzieningen in aanwezig waren, niet luxe maar alles was naar wens. Praia da Luz is een super leuk klein plaatsje waar je verder alles wel kunt vinden. Leuke eetgelegenheden, lekker strand, watersportmogelijkheden, supermarkt. Verwacht hier geen disco's e.d. maar ga hier heen voor de rust. Misschien is het in het hoogseizoen wel veel drukker. maar in oktober was het er heerlijk. Vergeet vooral het dolfijnen spotten niet! Dat was echt geweldig

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

klantonvriendelijk

Jaap en Ria Dijkhuizen
20-10-2015

Huur een auto om overal te kunnen komen. Geen privacy op balkon of terras, zowel boven als bij de onderste appartementen. Koud zwemwater. Restaurant, ontbijt heel eenvoudig, verder niet echt gezellig en wat de pot verder schaft wordt niet vermeld. Erg primitief. Warm water krijg je pas na ongeveer 15 a 20 minuten in het boven appartement en in de keuken alleen lauw water. Het beheerdersechtpaar en dochter zijn niet echt van de vrolijkste en onaardig. Bijboeken om langer te blijven omdat je later op de dag vertrekt kost twintig euro. Door hier geen gebruik van te maken, worden we verder compleet genegeerd. Schoonmaken prima. Bed redelijk. Appartement ziet er verzorgd uit en je kan eenvoudig eten bereiden.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ligging heel mooi, maar lastig te vinden

rieti
22-4-2015

ontbijt van 9u. werd half 10, er stonden 10 mensen te wachten maar er was niemand. Geen excuus. telefoon werd niet opgenomen. toiletpapier was op maar konden geen nieuwe rol krijgen ondanks het kaartje dat aangaf dat je om alles kon vragen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 06 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantie plek om terug te komen

Jannie
14-6-2013

Het kleinschalige app complex is door de gehele entourage er om heen een plek om terug te komen.aan een rustig weggetje ,maar als je bij je app ben verblijf je in een mooie aangelegde rotstuin met een goed verzorgd zwembad als middelpunt.Parasols en ligstoelen kun je ook evt even bij je app neerzetten.Rust ,zowel 's nachts als overdag,en er hangt een ongedwonge sfeer.Het personeel is vriendelijk , behulpzaam ,spreekt goed engels en laat je als gast , hun gast zijn.Goed onderhouden ,om de dag schoonmaken ,ook in het app ,er zijn namelijk ook enkele hotelkamers.Je kunt aangeven 's avonds te willen eten in het restaurant ,wat leuk om te doen is ,glaasje wijn erbij, heerlijk ontspannen.Auto is een must ,een beetje moeilijk te vinden vooral 's nachts ,maar de dame van de receptie haalde ons van de N 125 toen we het niet konden vinden.Geweldig.Omgeving ,la Luz heeft een leuke promenade ,mooi zandstrand en een leuke wandeling langs het strand tot de rotsen.Wil je zee in ,van alles mogelijk

Gereisd Met partner in mei 2013

Super gastvrij Heerlijke vakantie.

heer Willebrand
29-5-2013

Heerlijke vakantie gehad. Mooi en onderhouden complex. Super gastvrije en behulpzame werknemers. Kamer rook een beetje muf en het bed was hard. Maar ik zou er zeker nog een x naar terug willen

Gereisd Met partner in mei 2012

mooie appartementen op een mooie plek

sabine
24-4-2013

Wat mooie omgeving, dat zowiezo! Vriendelijk personeel en het is vooral lekker rustig. Als je voor je rust op vakantie wilt en ook voor actievere dingen wilt gaan, dan ben je daar aan het goede adres. Apartementen waren goed schoon en het wordt elke dag netjes bijgehouden. Bij het appartement kan je daar ook prima eten, alleen vond ik dat er niet zo heel veel keuze was, maar om daar 2 keer te eten vond ik dat prima. In praya da luz zijn er heel veel leuke tentjes waar je erg lekker kunt eten, met uitzicht op t strand. Je hebt wel een auto nodig om overal te komen, maar dat vonden we niet zo erg, want voor weinig geld konden wij een mooie huurauto huren. Ook zijn er veel leuke stadjes in de buurt om te bezoeken.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Je hebt wel een auto nodig

nts2013
5-1-2012

Kleinschalig appartementencomplex. Er zijn ongeveer 8 tot 10 appartementen en 6 tot 8 hotelkamers. Ligt niet direct aan het stand dat is ongeveer 5 min rijden. Lekker rustig. Mooie omgeving. Appartementen worden dagelijks schoongemaakt. Met de auto ben je in ongeveer 15 minuten rijden in Lagos. Als je het aangeeft kan je er ook ontbijten of avondeten. Personeel spreek heel goed Engels en is zeer klantvriendelijk. Wij hebben er een super vakantie gehad. Een echte aanrader voor mensen die de drukte rust willen en drukte opzoeken als ze daar zin in hebben.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Montinho de Ouro in Praia da Luz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Montinho de Ouro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.