Appartement Luz Ocean Club

15 reviews over Appartement Luz Ocean Club

• 2018
    9Elien15-08-2018

Prachtig!

Wij hebben een appartement voor 2 volwassenen en 3 kinderen. We dachten aan een bedbank oid. Maar er zijn drie slaapkamers, 2 badkamers en zelfs een wasmachine! De tuin is uitgerust met zitje, ligbedden, en uitzicht op zee. We hebben zelfs een grasveldje achter het appartement (G1D) met enorme palmboom waar de kinderen heerlijk spelen. 1 minuut lopen van een groot zwembad. Supermarkt op 2 minuten, en je loopt zo naar de boulevard met restaurantjes en het strand. We hebben een auto gehuurd om meer plaatsen in de buurt te bekijken, dat is wel handig hier. Het is wel enorm gericht op Engelsen, vooral de restaurants, die hier ook wel veel zijn, maar verder geen last van. Rustig oord veel gezinnen en stellen, geen uitgaansoord. Echt een aanrader! Kijk bijv eens op instagram dan krijg je een indruk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geboekt bij neckermann
  • 10Bruinsma07-08-2018

Fantastisch!!!

Het complex bestaat uit meerdere appartementen verspreid over t dorp. Boek een appartement met zeezicht...vlakbij het strand. Dan zit je super... alles in de buurt. Wij hadden een 3 kamer app geboekt...maar kregen een 4 kamer app met 2 badkamers. Groot balkon met zitje en 2 ligbedden en schitterend uitzicht. Bij aankomst s avonds, werden we vanaf de receptie door een medewerker naar ons app gebracht. Tussendoor mochten we nog even boodschappen doen, omdat t al zo laat was en bleef hij in t busje wachten. Ook halen ze ons op, op de vertrekdag. Super service en vriendelijk personeel. Mooi zwembad, fijn strand, supermarkt vlakbij en leuke restaurantjes. Geen disco maar dat maakt ons niet uit... Grotten/kust-tour vanuit Lagos en dolfijnen-tour vanaf t strand in een Rib boot gedaan. We hadden eigenlijk nog een Jeepsafari willen doen, maar ivm de hitte (extreem deze week) en de bosbranden, maar vanaf gezien. SUPER vakantie gehad!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geboekt bij neckermann

• Oude reviews

9lini09-05-2017

Geweldige appartementen Super!!

Neem de appartementen naast de opgravingen super mooi uitzicht en super grote appartementen zien er erg goed uit. Alles was goed schoon met een trapje ga je naar het strand en de boulevard, echt aan te prijzen.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Wouter17-09-2016

Appartement was top, eten kan beter.

Het was ons onduidelijk dat de appartementen verspreid lagen over het dorp ongeveer. Althans, niet direct naast de zwembaden. Het was nog steeds heel dichtbij, maar met 2 kleine kids toch even wennen. Appartement was supergroot en van alle gemakken voorzien. Het was heuvelachtig dus de voordeur was op BG, maar de achterkant van het appartement was boven de garage, dus geen tuin. Maar was erg groot en verder mooi. Enige minpunt eigenlijk was het eten in het zwembad restaurant, dat was wel erg engels, net zoals veel restaurants in Luz. Maar er zijn enkele lekkere restaurants in het dorp. Niet het meest kindvriendelijke dorp (met erg kleine kids dan), aangezien het nogal stevige heuvels zijn en de stoepen niet breed, maar dat zijn details.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 6Anja10-08-2016

Schattig dorp

Vraag van te voren in welk deel van het park je zit! !Wij zaten bovenin een straat het was toch wel een kwartier lopen naar het strand door de smalle steile straatjes.Er is verder geen vertier aan deze kant van het park het horecatentje bij het zwembad heeft beperkte keus en is duur .Er is weinig sfeer ! In het zwembad mag je weinig ook niet met bedjes zwembanden of wat dan ook.Horecapersoneel niet vriendelijk!! De supermarkt is niet dichtbij voor alle faciliteiten die vermeld staan moet je dus niet aan deze kant van de accomodaties zijn.Die zijn een kwartier lopen er vandaan.Verder een schattig dorpje met leuke restauarants super aardige mensen daar.Voor oudere kinderen is er niets te doen.Jeepsafari aan te raden erg leuk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Djeffrey13-09-2015

Fantastische kindvriendelijke vakantie

Het appartement was even zoeken maar uiteindelijk gevonden. Erg rustige en mooie omgeving. Weinig toeristen dus we hadden de eerste paar dagen t hele kinderbadje voor ons alleen. Daarna kwamen er een paar Hollandse en Engelse gezinnen bij. Volop speel plezier voor groot en klein. Het kinderzwembad met speelweide is af te sluiten van het grote zwembad waardoor je als ouders onbezorgd op een ligstoel kan liggen. Aangezien t helemaal niet druk was kon onze dochter ook samen met ons in t grote zwembad. Het personeel was erg aardig en elke dag stonden ze klaar om een lekker eitje te bakken en wat koffie te zetten. Het appartement werd elke twee dagen schoongemaakt en kregen nieuwe handdoeken. De stad Lagos ligt op zo'n 10 min van praia da luz en is zeker de moeite waard om te bezoeken. Parkeren is daar erg goedkoop. Ook zijn er erg veel eettentjes te vinden. Wij waren dus erg te spreken over deze accommodatie en hebben een top vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 7HdB15-08-2015

Redelijk goed

Luz Ocean club is een groot appartementencomplex in het kleine plaatsje Luz. Mooi verzorgde tuinen en netjes appartement. Schoonmaak is matig en koffiezetapparaat werd na herhaald aandringen afgeleverd. Meubilair is hard toe aan vervanging, soort Ikea bankjes waren doorgezakt en buitenmeubilair bestaat uit een ijzeren set. Ziet er aardig uit maar zit voor geen meter. Plaatsje is heel klein en voor tieners is er behalve betaald strandpret niets te doen. Heel veel Engelsen, dus genoeg te zien. Schoon strand en koude zee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 5ingeborg14-08-2015

nooit meer

Wij kregen een 3 kmr app. i.p.v. 2 kmr app heel fijn. Alleen de handdoeken werden niet verschoond na het aangeven bij de receptie zouden we s middags nog schone krijgen. Dit gebeurde de volgende dag. We hadden geen koffiezetapp. deze werd na 2 dagen gebracht en hadden lekkage onder wastafel doorgegeven maar werd niks mee gedaan. Het vervelendste vonden we het ontbijt--dit is buiten--De keuze viel tegen croissants, witte boterhammen-kaas --ham--kellog's achtige produkten met melk- yoghurt--meloen stukjes sinaasappel--jam en boter. en dit staat allemaal in de zon met vliegen en wespen. Heerlijk was wel gebakken ei en roerei met bacon maar na 8 dagen word je dit ook zat en de mieren die over de tafel lopen en als het hard waait vliegt er van alles in je eten. Zwembad was heerlijk. In de plaats LUZ is niks te beleven. Uit eten gaan is erg kostbaar vergeleken andere plaatsen van Portugal.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 7meneer van Aalst06-08-2015

Keurige appartementen in Portugees vakantiedorp

Keurige, zeer ruime appartementen. Alles goed onderhouden, om de dag schoonmaak en handdoeken. Fijn strand met veel watersportmogelijkheden. Prachtige omgeving, Lagos is lopend te bereiken als je van wandelen houdt. Zwembad nooit te druk, vriendelijk personeel bij het restaurant/bar. Boulevard zeer beperkt, geen vakantiebestemming voor jongeren die willen uitgaan.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• 9Carla Loijer03-09-2013

Luz Ocean Club voor herhaling vatbaar

Bij de Ocean Club moet je geen omheind ,afgesloten vakantiepark verwachten maar meer een vriendelijk, witgeschilderd Portugees dorp vol met toeristen.Luz bereik je in 2,5 uur vanaf het vliegveld in Faro met de bus.Hier geen grote en hoge gebouwen en drommen mensen in bars en discotheken maar een lieflijk dorp met genoeg gezellige restaurantjes en twee supermarkten.De Ocean club is Engels georiënteerd maar dit hinderde ons niet.De Engels/Portugese persooneelsleden doen allemaal erg hun best voor de gast en zijn altijd vriendelijk.De appartementen liggen verspreid over het dorp tussen het buitenrestaurant waar je je ontbijtbuffet kunt nuttigen, en tussen de verschillende zwembaden.Allen met gratis ligbedden en zeer schoon.Wij hadden een 5 persoons app. wat om de dag gepoetst werd naar volle tevredenheid.Ook de handdoeken werden zeer regelmatig ververst en eens per week werden de bedden verschoond.In Luz pak je makkelijk de bus naar allerlei bestemmingen.Binnen (zie kader: ''Tip''.)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages