Hotel Pestana Algarve Race

Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag16°13°
Hotel Pestana Algarve Race

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Algarve Race voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pestana Algarve Race in het Nederlands

Prachtig Hotel

Wagenaar,
12-9-2017

Een prachtig hotel 20km boven Portimão - (Algarve Portugal) met een heerlijk ontbijt. Fijne moderne kamer waar de ruimte net aan voldoet (niet te klein) en wat een prachtige badkamer heeft. We hadden een sta (smal) balkon waar je via een grote schuifpui kan komen, met mooi uitzicht over de bergen. Mooi buiten zwembad maar niet verwarmd dus wel erg koud, prachtig binnen zwembad wel verwarmd en mooie welnes en spa. Huur minimaal een auto want alles gemiddeld 20km ver weg. De auto kan in een prachtige parkeer garage onder het hotel geparkeerd worden waaruit je binnendoor naar het hotel kan. Het bijgelegen circuit hebben we nauwelijks geluiden van gehoord en zeker niet in de kamer.

Zijn er dan geen kritische punten? helaas zeker wel! zaken die we gemeld hebben en geen verbetering hebben gegeven behalve een een attentie op de hotelkamer zijn: de douche veranderd steeds van temperatuur, de kamer werdt goed schoongemaakt maar er ontbraken regelmatig handdoeken of zelfs toiletpapier rollen, en het bed is (ook na verzoek) geen één keer verschoond in 10 dagen. Als je zaken meld worden ze zeer vriendelijk in ontvangst genomen maar niets tot weinig mee gedaan, dit is jammer want het is een zeer fijn hotel en zeer vriendelijke mensen! Persoonlijk vond ik het matras te hard maar mijn vrouw vond dat niet. Wel vonden we het een te kindvriendelijk hotel wat met name rond de zwembaden goed te merken was. Helaas worden kinderen niet meer gecorrigeerd als ze te luidruchtig en zijn en er een puinhoop van maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Algarve Race in Portimao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Algarve Race zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.