Hotel Penina Golf & Resort

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Penina Golf & Resort voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Penina Golf & Resort

• 8Ellen18-10-2015

Prachtige locatie!

Supermooi resort voor zowel beginnende en geoefende golfers en ook zeker voor de niet-golfers. Hotel ademt de sfeer uit van vroegere tijden maar het is zeer verzorgd en netjes. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Elke avond live-music in de bar. Veel keuze restaurants. Het is wel een aanrader om vooraf de golfbaan te bespreken en als het nodig is een buggy te huren. De 18-holes Sir Henry Course was alle dagen volgeboekt en wij konden geen buggy meer krijgen. Verder een superweek gehad. Wij gaan zeker nog eens terug.

Met vrienden

• 9Jochen10-10-2013

Prachtige golfaccomodatie en rustig gelegen

Gastvrijheid, professionaliteit, fijne omgeving, goed eten, uitstekende bedden. Zomaar een paar steekwoorden die in me opkomen als ik terugdenk aan het verblijf in Penina Golf deze zomer 2013. De golfbaan is nog steeds prachtig, vlak, maar uitdagend genoeg. Schitterende baan die Sir Henry Cotton ademt. Het hotel is volledig gerenoveerd een jaar of 2-3 terug en is weer helemaal bij de tijd. De kamers zijn niet groot, maar compleet en comfortabel. Eten in het hotel is goed, erg goed zelfs, maar kostbaar te noemen. De 5 sterren rating is wat te hoog. Een 4 sterren hotel met de service van een 5 sterren hotel past beter. Het is een hotel waar ik graag nog eens naar terugga om uit te rusten en te golfen.

• 9marlise goud-lambrechtsen22-10-2011

prima golfhotel

prima golfhotel. ligging helaas wat ver van de stad. zonder eigen auto zou dat een probleem zijn. golfbaan is geweldig. wel erg vol en lang van te voren boeken nodig om een goed starttijd te kunnen krijgen. hotelkamers perfect, maar dat mag ook wel voor die prijs.

• 8Sophie12-09-2009

Leuk!

Erg leuk hotel, vooral de kinderclub, konden wij een paar uurtjes bij het zwembad uitrusten. Mooie kamers, net gerenoveerd, ontbijt erg goed.

Met jonge kinderen

• 9J Cheriex08-08-2007

uitstekend familiehotel met prachtige golfaccomodatie. Groot zwembad en prima kinderopvang.

Met vrienden

1 tip over Hotel Penina Golf & Resort

• Jochen, 10-10-2013

Kies de juiste supermarkt voor je boodschappen : pingo doce in Alvor. Ga je golfen en heb je een trolley nodig, huur er eentje in het dorp Alvor bij de golfwinkel. Kost slechts 1/3 van op Penina.

0 vragen over Hotel Penina Golf & Resort

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 4 km
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• KinderopvangOp aanvraag
    • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Portugees, Steaks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
    • FitnessAerobics, Fitness