Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Viking Beach & Spa Resort voor je op een rij gezet:

86 reviews over Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

• 9swa en riet wijnants -herrijgers25-11-2007

Mooi proper en rustig hotel,vriendelijk personeel. Klein buffet maar zeer goed van smaak en verzorgd,geen drukte in restaurant en zwembad en men kan prachtige wandelingen maken in het binnenland en westwaarts langs de kust tot in Carvoero

• 6c vermeer03-10-2007

Op zich een aardig hotel , de ligging is mooi het hotel ligt in een troosteloze appartementen wijk , waar niet veel te beleven is. het plaatsje dichtbij , daar is niet veel te beleven, veel leegstaande Hoogbouw. tijdens onze vakantie periode was het publiek 80 % Russen. Het buffet menu was een 4 sterren hotel onwaardig vnl afgestemd op Russen en Engelsen, veel kapot gekookte prut in bakken dus veel in andere restaurantjes gegeten( extra kosten !!!) zeker geen 2e bezoek waard

• 7vakantieganger07-09-2007

Gewoon een goed hotel. Kamers en receptiehal heel modern en ruim. Buitenkant van het hotel heel basic en weinig spectaculair. Extra zaken zoals safe, minibar, internet, drankjes in de bar... allemaal heel duur! Eten valt mee, wel weinig keuze en desserten komen steeds uit de diepvries want ze waren altij maar half ontdooid. Zwembad simpele rechthoek en niet al te groot maar in orde. Binnenzwembad mooi. Amper vlamingen/nederlanders, veel duitsers en ook wat portugezen. Al bij al, goed hotel maar prijs/kwaliteit veel duurder dan bv. hotels in Turkije.

• 7Brug02-09-2007

Hotel is netjes en over het algemeen goed. Eten in hotel is simpelweg slecht en erg duur. De meeste restaurantjes in de buurt bieden veel betere kwaliteit voor veel minder geld (even zoeken, aanrader is O Telheiro). Kamers goed, redelijk luxe, met mooi uitzicht over de oceaan. Minpunten zijn de herrie van de airco's en de harde en wiebelige bedden. Faciliteiten in het hotel verder prima. Wij hebben een prima vakantie gehad, maar gaan niet meer terug naar dit hotel. Voor hetzelfde geld (of minder) zijn er prima alternatieven in deze streek.

• 10Anoniem29-07-2007

Top!! Zeker zn 4 sterren waard. We hebben al heel wat luxe hotels van binnen gezien en Pestang Viking is ook echt een aanrader. Is pas helemaal gerenoveerd en ziet er super uit. Vriendelijk personeel en een kamer met zeezicht vanaf de 6e etage is heerlijk. Wakker worden met een prachtig uitzicht over de baai heerlijk. Rustig gelegen. Binnen 5 minuten ben je overigens in het centrum van Armacao de Pera. De strandjes links en rechts van het hotel zijn ook prachtig. Onze voorkeur ging uit naar Praia cavo de redonda, via een trap bereikbaar. Het is daar heerlijk rustig, echt genieten!

Kortom wie van luxe houdt in een rustige omgeving zit hier goed.

• 9J. Sijtsma & F. Korten27-07-2007

Heerlijk hotel, rustig gelegen. Met de taxi en je binnen 5 minuten in het centrum. Met een kamer met zeezicht is zeker, vanaf de 5e etage, heb je een prachtig uitzicht over de baai. Wij hadden een kamer op de 6e etage. Vriendelijk personeel, ontbijtbuffet goed. Kamers allemaal geheel gerenoveerd en zijn leuk ingericht en compleet.

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Zeker een aanrader.

Is zn 4* waard.

• 9Familie Schobben13-07-2007

13 juli 2007. Juist terug... prima prijs/kwaliteit! Zeer mooie ligging en prima service.

• 9r.schellevis12-07-2007

ik kom al jaren in dit fijne hotel. het personeel is bijzonder vriendelijk. zeer goede kinderopvang. echt een aanrader. en de ligging op de rotsen is zeker een 10 waard.

• 8vaesen erwin08-06-2007

Ik heb niets dan goede kritiek op pestana viking , vriendlijk personeel, mooie kamers enz....

Anders

• 7Filip05-02-2006

Ons bezoek dateert nog van mei 2004, maar na al deze negatieve comm. moest ik wel reageren. Alhoewel het geen nieuwbouw is, was het hotel toch goed onderhouden en proper. Ontbijtbuffet was zeer goed, hebben voor de rest wel altijd elders gegeten (wegens uitstappen). Zeker auto huren; veel mooie plaatsjes in de omgeving. Ligging is de max; rustig en pitoresk. Werden wel vele nieuwe hotels rondgebouwd, dus in de toekomst mss minder rustig?

Anders

1 tip over Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

• Bjorn, 07-02-2014

Klif naast het hotel staat een leuk kerkje met prachtige uitzichten op verschillende kliffen.

0 vragen over Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages