Hotel aan zeeWeer vandaag24°18°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Viking Beach & Spa Resort voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort in het Nederlands

In de winter een paradijs van rusr

Lea en Pierre
26-1-2011

Wij weten niet in hoeverre een bezoek in het hartje van de winter representatief is voor de prestaties van het hotel tijdens het hoogseizoen. Wij genoten in januari 2011 met volle teugen van de rust en de fijne bediening. De maaltijden werden aan tafel bediend en waren van uitstekende kwaliteit. Wegens het kleine aantal gasten ( max. 4 tafels bezet) hadden we het geluk dat er geen buffet was en we uit een menu konden kiezen. Wie van vis houdt, komthier volledig aan zijn trekken. De kamer was steeds netjes en uitgerust met een microgolf, een waterkoker en eetgerief. Wie annimatie en opwinding zoekt, heeft in de winter evenwel niets aan dit hotel

Gereisd Met partner in januari 2011

Waar voor ons geld, ....

Björn Ruelens
24-8-2009

We hebben gekregen wat ons beloofd is en veel meer dan dat. Een prachtig hotel op een geweldige locatie (strand op nog geen 300 m), kamers zijn groot, verzorgd, alle nodige luxe en proper. Het personeel is heel vriendelijk en doen hun best om verstaanbaar te zijn. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat we een geweldige, prachtige en ultramooie vakantie hebben gehad. Mooier dan we ooit konden dromen, meningen zijn inderdaad persoonlijk, maar als je dit niets vind, dan ben je een kasteel, butler en een goude koets gewoon....

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk uitgerust

Amber de Groot
10-3-2009

Ik ben vorig jaar mei naar dit Hotel geweest en ik vond het heerlijk. Het eten was goed en de kamers waren netjes. Dit is echt een perfect Hotel om met kleine kinderen heen te gaan. De omgeving is prachtig en erg rustig. Ik had ook zeker geen last van de russen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

geen aanrader

Weygaerts nathalie
19-8-2008

Zeker geen 4 sterren waard.

het buffet is gewoon schandalig duur 28 euro pp ,zeer beperkt en slecht aangevuld . Ook de drankjes zijn duur en voor een bbq vragen ze 32 euro pp ( kip worst en sardines en makreel ).

Aan het zwembad is geen toezicht , te weinig ligbedden voor het aantal gasten . kinderbadje is ijskoud . Kamers zijn wel ruim , maar het beloofde zeezicht hebben we lang moeten zoeken . wel proper hotel , maar laat veel te wensen over qua service . Zeker geen aanrader Het kinderbadje is ijskoud

Gereisd Familie in augustus 2008

goed hotel, uitstekend gelegen, heel mooie en propere over

de clercq
2-4-2008

goed hotel, uitstekend gelegen, heel mooie en propere kamers, vriendelijk personeel. ik begrijp sommige uitspraken over het slechte eten niet : beperkt buffet maar wel lekker !

Gereisd Met partner in maart 2008

Ik ben het met de vorige reactie eens

P. vd Sande
2-1-2008

Ik ben het met de vorige reactie eens.Ik ben er ook in oktober geweest. Wij hebben ons zeer vergist in dit hotel.Er is niets te beleven en het eten is waardeloos. Vooral voor een 4 sterren hotel. We hebben dit ook aangegeven aan de touroperator. Missien kunnen ze er iets mee doen. Dit hotel raad ik niemand aan.

Gereisd Met partner in Wed Jan 02 2008 13:30:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Mooi proper en rustig hotel,vriendelijk personeel

swa en riet wijnants -herrijgers
25-11-2007

Mooi proper en rustig hotel,vriendelijk personeel. Klein buffet maar zeer goed van smaak en verzorgd,geen drukte in restaurant en zwembad en men kan prachtige wandelingen maken in het binnenland en westwaarts langs de kust tot in Carvoero

Gereisd Met partner in november 2007

Op zich een aardig hotel , de ligging is mooi het hotel ,

c vermeer
3-10-2007

Op zich een aardig hotel , de ligging is mooi het hotel ligt in een troosteloze appartementen wijk , waar niet veel te beleven is. het plaatsje dichtbij , daar is niet veel te beleven, veel leegstaande Hoogbouw. tijdens onze vakantie periode was het publiek 80 % Russen. Het buffet menu was een 4 sterren hotel onwaardig vnl afgestemd op Russen en Engelsen, veel kapot gekookte prut in bakken dus veel in andere restaurantjes gegeten( extra kosten !!!) zeker geen 2e bezoek waard

Gereisd Met partner in oktober 2007

Gewoon een goed hotel

vakantieganger
7-9-2007

Gewoon een goed hotel. Kamers en receptiehal heel modern en ruim. Buitenkant van het hotel heel basic en weinig spectaculair. Extra zaken zoals safe, minibar, internet, drankjes in de bar... allemaal heel duur! Eten valt mee, wel weinig keuze en desserten komen steeds uit de diepvries want ze waren altij maar half ontdooid. Zwembad simpele rechthoek en niet al te groot maar in orde. Binnenzwembad mooi. Amper vlamingen/nederlanders, veel duitsers en ook wat portugezen. Al bij al, goed hotel maar prijs/kwaliteit veel duurder dan bv. hotels in Turkije.

Gereisd Met partner in Fri Sep 07 2007 11:25:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel is netjes en over het algemeen goed

Brug
2-9-2007

Hotel is netjes en over het algemeen goed. Eten in hotel is simpelweg slecht en erg duur. De meeste restaurantjes in de buurt bieden veel betere kwaliteit voor veel minder geld (even zoeken, aanrader is O Telheiro). Kamers goed, redelijk luxe, met mooi uitzicht over de oceaan. Minpunten zijn de herrie van de airco's en de harde en wiebelige bedden. Faciliteiten in het hotel verder prima. Wij hebben een prima vakantie gehad, maar gaan niet meer terug naar dit hotel. Voor hetzelfde geld (of minder) zijn er prima alternatieven in deze streek.

Gereisd Familie in augustus 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• BalsportenSquash
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.