Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Viking Beach & Spa Resort voor je op een rij gezet:

86 reviews over Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

• 8vaesen erwin08-06-2007

Ik heb niets dan goede kritiek op pestana viking , vriendlijk personeel, mooie kamers enz....

• 7Filip05-02-2006

Ons bezoek dateert nog van mei 2004, maar na al deze negatieve comm. moest ik wel reageren. Alhoewel het geen nieuwbouw is, was het hotel toch goed onderhouden en proper. Ontbijtbuffet was zeer goed, hebben voor de rest wel altijd elders gegeten (wegens uitstappen). Zeker auto huren; veel mooie plaatsjes in de omgeving. Ligging is de max; rustig en pitoresk. Werden wel vele nieuwe hotels rondgebouwd, dus in de toekomst mss minder rustig?

• 10fam schellevis16-01-2006

goed hotel, we komen er al 5 jaar. we gaan 3x per jaar naar portugal en in viking komen we altijd terug. ik leesde het eerste verhaal... er klopt helemaal niks aan!heeft u tijdens u verblijf al een met de receptie gepraat?

heel vriendelijk personeel, goed hotel

• 3Lindsay02-09-2005

Wij zijn er 12 dagen geweest in augustus en het is enorm tegengevallen wat het hotel betreft. Wij hebben meer dan genoeg mogen betalen voor de hele reis, maar hebben er niet genoeg voor teruggekregen. Het ontbijt op zich valt mee, maar geen variatie. Het avondeten is ronduit slecht. Wat je krijgt, valt niet te eten. 'S avonds is er niets te doen in het hotel en de meeste dingen in het hotel zijn niet eens open. Er is een bar aanwezig dat nooit open is geweest en alsook een gedeelte van het restaurant. De kamer zijn verzorgd en proper, dat was een pluspunt voor ons. Zeker geen aanrader!

• 8Marc & Gunay31-08-2005

mooi hotel met een unieke ligging op een klif, we raden wel om een auto te huren om zo de leuke plaastjes langs de kust te bezoeken. Het ontbijt is erg lekker in het hotel. Voor de avondeten zijn we leuke restaurantjes in verschillende plaatsen langs de kust gaan zoeken. Dit is erg goed bevallen. Ze gaan eind 2005 renoveren en is all-inclusive ook mogelijk.

• 7Ron en Paola14-07-2005

Ben met mijn vriend naar Pestana Viking geweest en we zijn net 2 dagen terug. Het is ons uitstekend bevallen en we zijn allebei zeer kritisch. Het hotel is inderdaad iets wat verouderd maar ziet er ondanks dat prima uit. Onze hotelkamer was schoon en zag er keurig uit. Het is ons ook niet echt opgevallen dat er restaurants op het complex gesloten waren. De ligging is grandioos met een schitterend uitzicht over zee. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 5J. Kroon11-06-2005

Ben net 3 dgn terug uit Pestana Viking zoals het nu heet. Sterk verouderd en slecht onder houden hotel. Wordt eind 2005 5mnd gesloten en gerenoveerd wat hard nodig is, maar dat zal dan ook wel aan de prijzen merkbaar zijn. eten ronduit slecht! italiaan is dicht en Vahalla rest.is ook niet open. alles in het hotel erg duur.auto huren zou ik wel doen Armacao de pera centrum is zeker 3/4 tier lopen met hellingen, is wel een gezellig oud en nieuw gedeelte (vissers dorpje) lekker en goedkoop gegeten.

• 5J. Kroon11-06-2005

• 8Hanselaer Dirk21-08-2004

De appartementen zijn zeer ruim voor 4 personen, maar hebben een minder verzorgde indruk dan het hotel zelf. Voldoende animatie voor kinderen in de namiddag. Sommige avonden een gratis optreden van plaatselijke groepen. De service was goed maar toch is het personeel een beetje teruggetrokken, wel een beetje het karakter van de Portugezen. De maaltijden in buffetvorm, voldoende variatie.

1 tip over Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

• Bjorn, 07-02-2014

Klif naast het hotel staat een leuk kerkje met prachtige uitzichten op verschillende kliffen.

0 vragen over Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages