Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Viking Beach & Spa Resort voor je op een rij gezet:

86 reviews over Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

• 10Travel Community05-10-2019

Recommended

Really enjoyed it and will recommend. Travel Community.

Zakelijk

• 10Beta Castro05-10-2019

We genieten van de service

Vertaald van Spaans naar Nederlands

We hebben genoten van de service en het uitzicht vanuit onze kamer. Er was een probleem, maar het was meteen opgelost. Bedankt iedereen.

Met vrienden

• 10Chris Ford26-09-2019

Very Nice Stay.

(vertaald vanuit het Engels naar Nederlands)

Aardige mensen. Goed eten. Zeer mooie uitzichten. Geen parkeergelegenheid op het terrein.

• 6Yvonne27-07-2019

Mooie omgeving alleen weinig voor kinderen

Het is een mooi hotel en ruime kamers. Wij hadden zeezicht. Jammere vond ik dat er geen enkele Nederlandse kinderen waren en dat er voor de kinderen 9 en 11 geen vertier was. Miste erg een stukje gezelligheid op het resort. Als je voor je rust komt dan is het wel een aanrader. Personeel is erg vriendelijk en ook het app werd goed schoongehouden. We hadden daarom ook een auto gehuurd en elke dag naar een ander mooi strandje gereden.

Met jonge kinderen

Geboekt bij neckermann
  • 9Rianne13-06-2019

Geweldig

Locatie is super! Wij hadden een Superior Suite, heerlijk met koelkast, magnetron en zelfs kookplaatje. Schoonmaak was super, geen stofje te vinden en elke dag schone handdoeken.

Heerlijk rustig bij het zwembad! Handdoeken leggen om bedje te reserveren mag niet. Waait wel flink, maar is met de temperaturen wel lekker.

Ontbijt was goed en gevarieerd. Wij hadden diner erbij, was beetje jammer dat je bij diner nog wel voor je drankjes moest betalen, ook gelijk de hoofdprijs! Waren voor elke avond een biertje, cola zero en appelsap al 12 euro extra kwijt per dag.

Vlak naast hotel vind je een klein strandje waar je een boottocht kan maken, jetski kan huren etc.

Dagje naar Sagres ( meest zuidwestelijke punt van Europa) is een aanrader. Boottocht langs de grotten zeker doen en een dagje pretpark/zwembad raad ik ZooMarine aan.

Met jonge kinderen

• 2018
    9Anja Schreurs11-08-2018

Geweldig

Prachtig hotel op een geweldige locatie. De ligweide van het zwembad ligt hoog op een klif, waardoor je een prachtig uitzicht hebt. De medewerkers aan de receptie zijn ontzettend vriendelijk en regelen allerlei excursies e.d. Prima ontbijt, heel gevareieerd. Eigen pad naar het strand. Aanrader.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

9Roel09-07-2016

Aanrader

De ligging van het hotel is geweldig. Op een klif met een prachtig uitzicht over de Atlantische oceaan. De kamers zijn ruim en netjes. Personeel is vriendelijk. Eten is kwalitatief goed. Enige opmerking is dat prijs aan de bar hoog is. Daarnaast biedt plaats zelf weinig vertier. Je moet er komen voor de rust.

• 8Bjorn07-02-2014

goed hotel, mooie klif, verouderd, dorp lelijk!

Hier in februari 2014 verbleven. Een mooi hotel, op een prachtige locatie, op een eigen klif. Naastgelegen dorp is OERlelijk. Allemaal flats, lelijke flats achter elkaar. Zwaar verouderd. Zo ook de buurt rond dit hotel. Minder hoge maar wel allemaal leegstaande appartementen. Hiet is de geldstroom opgedroogd, dat is duidelijk.

Het hotel heeft zijn beste tijd gehad maar met een paar aanpassingen heeft men het toch wel weer heel toonbaar gemaakt. Binnenzwembad met stoombad, sauna, allemaal werkt het maar het is allemaal verouderd. Wel alles netjes geverft, designlampje hier en daar.

In de bar en lobby gratis Wifi. Soms ook bereik op kamer. De bar is overigens duur, althans, NLse prijzen, Horeca buiten is de helft goedkoper. Verder is dit een golfhotel. Greenfee 35,-- Prachtige baan.

Plus : - Prijs (35 per kamer in laagseizoen) - (verouderde) Gratis Spa - Kamer prima. - Mooie uitzichten en ligging op klif -Gratis parkeren

Min: - Het dorpje en de wijk waarin 't ligt - Verouderd - Bar

• 8heer Taphoorn12-10-2012

Pestana

Goed hotel mooi gelegen op een cliff, mooi uitzicht

Met vrienden

• 7christine14-07-2012

Familiehotel!

Mooie accomodatie met ruim zwembad en tuin. Veel ligzetels met handdoekenservice. Ontbijt is ruim gevarieerd. Fruitsap is nep.(Voor een 4x hotel!), broodjes waren maar half gerezen! Avondeten kon beter, wortels en rode bieten uit blik! Redelijke variatie. Meer een 3sterrenhotel in Turkije. Kelners zijn vriendelijk, maar hun kledij is alledaags.

1 tip over Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

• Bjorn, 07-02-2014

Klif naast het hotel staat een leuk kerkje met prachtige uitzichten op verschillende kliffen.

0 vragen over Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages