Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag31°20°
Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Viking Beach & Spa Resort voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort in het Nederlands

Geweldig

Anja Schreurs
11-8-2018

Prachtig hotel op een geweldige locatie. De ligweide van het zwembad ligt hoog op een klif, waardoor je een prachtig uitzicht hebt. De medewerkers aan de receptie zijn ontzettend vriendelijk en regelen allerlei excursies e.d. Prima ontbijt, heel gevareieerd. Eigen pad naar het strand. Aanrader.

Aanrader

Roel
9-7-2016

De ligging van het hotel is geweldig. Op een klif met een prachtig uitzicht over de Atlantische oceaan. De kamers zijn ruim en netjes. Personeel is vriendelijk. Eten is kwalitatief goed.

Enige opmerking is dat prijs aan de bar hoog is. Daarnaast biedt plaats zelf weinig vertier. Je moet er komen voor de rust.

Hier in februari 2014 verbleven.

Een mooi hotel, op een prachtige locatie, op een eigen klif.

Naastgelegen dorp is OERlelijk. Allemaal flats, lelijke flats achter elkaar.

Zwaar verouderd. Zo ook de buurt rond dit hotel. Minder hoge maar wel allemaal leegstaande appartementen. Hiet is de geldstroom opgedroogd, dat is duidelijk.

Het hotel heeft zijn beste tijd gehad maar met een paar aanpassingen heeft men het toch wel weer heel toonbaar gemaakt.

Binnenzwembad met stoombad, sauna, allemaal werkt het maar het is allemaal verouderd. Wel alles netjes geverft, designlampje hier en daar.

In de bar en lobby gratis Wifi. Soms ook bereik op kamer.

De bar is overigens duur, althans, NLse prijzen, Horeca buiten is de helft goedkoper. Verder is dit een golfhotel. Greenfee 35,-- Prachtige baan.

Plus :

- Prijs (35 per kamer in laagseizoen)

- (verouderde) Gratis Spa

- Kamer prima.

- Mooie uitzichten en ligging op klif

-Gratis parkeren

Min:

- Het dorpje en de wijk waarin 't ligt

- Verouderd

- Bar

Pestana

heer Taphoorn
12-10-2012

Goed hotel mooi gelegen op een cliff, mooi uitzicht

Familiehotel!

christine
14-7-2012

Mooie accomodatie met ruim zwembad en tuin. Veel ligzetels met handdoekenservice. Ontbijt is ruim gevarieerd. Fruitsap is nep.(Voor een 4x hotel!), broodjes waren maar half gerezen! Avondeten kon beter, wortels en rode bieten uit blik! Redelijke variatie.

Meer een 3sterrenhotel in Turkije. Kelners zijn vriendelijk, maar hun kledij is alledaags.

Goed hotel, vriendelijk personeel.

heer Op den Kelder
31-3-2012

We hebben alleen een appartement geboekt en elders gegeten.

Luxe hotel

heer Da Silva Rebelo
27-2-2012

Je kan in het hotel veel doen, 2 zwembaden binnen en buiten

Prachtige ligging voor golfers

bert uri
30-1-2012

Zeer vriendelijk personeel. Hotel ligt zeer centraal zeker t.o.v de golfbanen. Voor residents van hotel hoge korting op greenfees. Vier sterrenhotel zegt men. De hotelkamers zijn echter hooguit 2 sterren. Zouden gerenoveerd moeten worden. We waren er in januari. Circa 40 gasten in hotel (vrijwel allemaal Duitsers. Waren er wel bij het ontbijt 's avonds zag je ze niet. Diner met maximaal 4 personen in enorme eetzaal. Niemand in de bar. Kok kooklte voor ons privé. Eten voortreffelijk.

mooie, rustige plek

w schrijvers
26-9-2011

Een mooi, goed, schoon verzorgd hotel, zeer behulpzaam personeel. Royaal en goed eten. hele mooie ligwei met zwembad. voor mensen die wat slecht te been zijn is dit hotel minder. hotel ligt op een klip, dus veel trappen en bergachtige wegen. maar wel bijzonder mooie ligging. kamers waren eenvoudig maar wel schoon. zeker een aanrader voor mensen die natuur, en rust weten te waarderen.....

In de winter een paradijs van rusr

Lea en Pierre
26-1-2011

Wij weten niet in hoeverre een bezoek in het hartje van de winter representatief is voor de prestaties van het hotel tijdens het hoogseizoen. Wij genoten in januari 2011 met volle teugen van de rust en de fijne bediening. De maaltijden werden aan tafel bediend en waren van uitstekende kwaliteit. Wegens het kleine aantal gasten ( max. 4 tafels bezet) hadden we het geluk dat er geen buffet was en we uit een menu konden kiezen. Wie van vis houdt, komthier volledig aan zijn trekken.

De kamer was steeds netjes en uitgerust met een microgolf, een waterkoker en eetgerief.

Wie annimatie en opwinding zoekt, heeft in de winter evenwel niets aan dit hotel

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.