Hotel Casa Bela Moura

9,2

97 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

Een toppy adresje

Jan & Tania, 11-10-2017

Voor ons de eerste keer in Portugal, in de Algarve, in Casa Bela Moura.

Alles was perfect in orde zowel qua ontbijt, 4-uurtje, uiterst verzorgde en nette kamer, sympathieke sfeer, geweldige NL info door personeel, ... Wij gaan zeker nog terug en kunnen dit adresje iedereen van harte aanbevelen.

Chapeau voor het hele team ! ! ! Christophe en Sofie hebben hier iets prachtigs uitgebouwd ! ! !

Bedankt voor de SUPER vakantie. Het was genieten van begin tot einde.

Jan & Tania

Geweldig verblijf

JEF EN GRETA, 4-10-2017

van een prachtige vakantie genoten en goede uitvalbasis om de Algarve te verkennen

vriendelijk en behulpzaam personeel

nette kamers die alle dagen opgefrist werden

kan voor ons gewoon niet beter

dank aan het team van Casa Bela Moura

Zalig!

Ann Van Wynsberghe, 30-9-2017

Geen minpunten,

Super vriendelijk, behulpzaam, nederlandstalig iedereen, je voelt je er heel welgekomen en thuis!!

Carla, 28-9-2017

Alles klopt wat er op de website staat. Gewoon heel erg goed wat betreft kamers, ontbijt, 4uurtje, advies,

Eigenaars en personeel erg aardig en behulpzaam. Kan bijna niet beter

Een aanrader !

Delbar Jo-Merchiers Caroline, 12-9-2017

De gastvrijheid en de persoonlijke aanpak is ons bijgebleven, van bij de warme ontvangst door Linda bij onze aankomst tot het vertrek. Iedereen loopt hier de benen van onder zijn lijf om het je aangenaam te maken.

Het boekje dat je krijgt bij aankomst is heel handig voor het maken van uitstappen.

Ontbijt zeer lekker en gevarieerd, namiddagkoffie heel tof.

Kitchenette bij de kamer is heel praktisch, ook omwille van de supermarkt vlakbij.

Een plaats om terug te keren !

Grandioos in de watten gelegd

Fam. Ronny en Ann, 8-8-2017

Wat een juweeltje is dit kleinschalig (hoewel toch 14 kamers) hotel, met uitstekend personeel van de receptie tot de poetsvrouwtjes. Uiterst verzorgd, niet de minste opmerking en je kunt voor alles bij hen terecht.

Bovendien word je, indien gewenst, uitstekend begeleid in je keuze van uitstappen, restaurantjes etc. Mensen aan de receptie spreken bovendien Nederlands en eigenaar Christophe wordt door zijn personeel ook zeer gewaardeerd. Het gele boekje dat iedere bezoeker krijgt bij zijn aankomst is heel informatief en een ware leidraad tijdens het verblijf.

TOP adresje dat we ongetwijfeld nog zullen bezoeken.

Wij danken het hele team!

Uitstekend

H.Gubbels, 8-8-2017

De ontvangst was zeer gastvrij. We voelden ons er welkom en direct thuis. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Voor iedere vraag kon je terecht en werd je geholpen. Van een etentje, boottocht tot en met uitstapjes, excursies alles werd voor je geregeld. daarbij was de kennis van de streek, de leefgewoontes en gebruiken erg groot. Ook de accommodatie met zwembad was proper en alles werd grondig gepoetst en bijgehouden.

Van je 's morgens goed verzorgde ontbijt op het terras bij de fonteintjes tot en met het drankje 's avonds aan de bar voelde je de warmte en de gastvrijheid. Het weekkrantje, de plattegrond en het infoboekje zorgden voor veel informatie

Een plek waar we zeker nog eens terugkeren. Een fantastische vakantie dankzij Christophe en Sofie.

Een toplocatie

Cleynhens Danny, 5-7-2017

Een absolute aanrader.

Locatie is ideaal om de algarve te verkennen

Fantastische locatie en hotel

Astrid, 5-7-2017

Wat een top locatie. Een klein hotel, zeer gastvrij, zeer schoon, heerlijk ontbijt, ’s middags koffie/thee wat lekkers en fruit. De tips die jullie hebben gegeven waren super. Wat hebben wij veel leuke plekjes gezien en bij heerlijke restaurantjes gegeten. Een huurauto is zeker aan te bevelen.

Na het ontbijt de omgeving verkennen en ’s middags lekker even relaxen aan het verwarmde zwembad en bij de poolbar

’s middags en ’s avonds wat drinken en met gasten ervaringen uitwisselen.

Ligging is centraal, dichtbij een supermarkt, restaurantjes, strandje.

Vanaf de aankomst tot vertrek voel je je hier heel erg thuis.

In één woord = Top adres

Jan en Vera uit Schilde, 7-6-2017

Voor ons de eerste keer naar de Algarve, in Casa Bela Moura.

Alles gewoon dik in orde, gaan nog zeker terug.

Een ferme pluim voor iedereen !!!

Bedankt voor een super vakantie en tot binnenkort.

Jan en Vera

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Bela Moura voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.21 uit 10 op basis van 97 reviews.