Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast Entrecolinas in het Nederlands

Aanrader!Mooie B&B, goede lokatie

Ilona Rodenrijs
3-10-2017

Heerlijk lang weekend gehad met vriendinnen in Entrecolinas. Ellen en Maarten zijn heel gastvrij.Ze verzorgen een gevarieerd ontbijt. Het zwembad is heerlijk vooral met een lekker glaasje wijn,die je kan bestellen bij Ellen of Maarten of je kan het ook zelf pakken uit de koelkast bij het zwembad. De tips die Ellen ons vrijblijvend heeft gegeven zijn zeker een aanrader en op te volgen. Het bezoek aan de galerij, de kleine strandjes, een jeep safari door het binnenland en de heerlijke restaurants. Zeker aan te raden voor families met kinderen of gezellig een weekend weg met vrienden. De kamers zijn schoon,fijne douche en heerlijke bedden. Bedankt!!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Ik kom zeker terug!

Pamela Mooij
3-10-2017

Een weekend met vier vriendinnen doorgebracht in Portugal bij Entre Collinas. We hebben ons enorm welkom gevoeld. Wat een geweldige lokatie, wat een fantastisch mooi pand en de eigenaren Ellen en Maarten zijn zó gastvrij met hun prachtige kinderen Lotte en Pepijn! Het ontbijt is verrukkelijk en de wijn die ze in de koeler hebben is erg lekker. We hebben alle adviezen van Ellen en Maarten ter harte genomen en van de restaurants tot de safari tot de aanbevolen strandjes tot de galeries waren allemaal top. Ik kom zeker terug, de volgende keer met mijn gezin! Ellen en Maarten hartelijk dank voor dit fijne verblijf!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Luxe B&B met zwembad tussen de heuvels

teun bakker
23-8-2017

Hier ga je naar toe voor je rust. Mooie B&B in een prachtig landhuis tussen de heuvels op een half uurtje rijden van de strande van Albufeira. 5 luxe kamers met airco, een zwembad en lekker ontbijt. De nederlandse eigenaars zijn erg gastvrij en behulpzaam. Drankjes zijn verkrijgbaar bij het zwembad en betaalbaar dineren kun je bij één van de lokale restaurantjes vlak in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017
Ellen, manager, 25-8-2017

Dank Teun, leuk dat jullie er waren met Lone! Graag tot een volgende keer!

We hebben een aantal aanbieders voor Entrecolinas voor je op een rij gezet:

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Entrecolinas in Paderne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Entrecolinas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.