Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

43 reviews over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in het Nederlands

superfijne villa!!

Arjan, josine en jasper
26-2-2014

wij komen hier zeer zeker terug . wij hebben hier heerlijk 2 weken vertoefd. de foto's op de website zijn niet gelogen , schitterend uitzicht om het hele huis. grootzwembad en een vrij modern interieur. ook is aan alles te zien dat over alles is nagedacht ( hollands ) wij raden iedereen deze villa aan . contact met de eigenaren ging erg vriendelijk en zeer snel, zelfs telefonisch voor onze vakantie. nl tv hoef je ook niet te missen. ons enige minpuntje was de stijle weg onverhard naar boven, ook daar waren we van te voren over ingelicht. wij bedanken hierbij willem en elly voor de gastvrijheid van de schitterende villa

Willem en Ellie van Kester, eigenaar, 14-3-2014
We willen Arjan en Josine bedanken voor hun beoordeling en ter geruststelling laten weten dat de onverharde weg naar boven tijdelijk was, en nu verleden tijd is. Ook het stuk naar boven is nu geasfalteerd.

vrij in de natuur met alle comfort

I.E.Brouwers
6-2-2014

Als je van wandelen houdt, is dit een uitstekende plek. De voordeur uit en je kan beginnen. We hadden een hond mee die ook genoten heeft. De paden zijn goed aangegeven en als je weer thuis bent kun je heerlijk op je terras, alles overziend, uitblazen. Het huis voldoet aan alle eisen en is gezellig en comfortabel. Vriendelijk beheerdersechtpaar!

Een plek om naar terug te keren!

Hans & Rianne
19-9-2013

Wij hebben de afgelopen weken enorm genoten van ons verblijf. We werden superlief ontvangen door een Nederlands sprekende dame, die alle tijd had voor de uitleg.

Wat een rust en ruimte! 's Morgens genieten van ontbijt aan het riante zwembad, vervolgens een fijne duik nemen met uitzicht op de vallei en de prachtige tuin. In de omgeving de portugezen aan het werk zijn en je uitleg geven over wat er eetbaar is van de bomen in het laantje. De ligging op de berg is heerlijk rustig maar wel centraal voor het maken van uitstapjes in de omgeving. En in de avond kun je overal terecht voor goede restaurantjes, al ging het koken in huis ook prima. Alles is aanwezig! Over de woning niets dan goeds. Ligging is perfect, de verschillende terrassen hebben geweldige uitzichten, tuin prima, slaapkamers hebben goede bedden en de bandkamer ziet er netjes uit!

Niks dan goed over dit huis en de eigenaren die alle tijd namen onze emails te beantwoorden en ons op weg te helpen.

Wij komen heel graag weer!

Geweldige Quinta, zwembad en ligging.

E van Oosten
31-7-2013

We hebben genoten van deze zeer compleet ingerichte Quinta ( er zit bijv. zelfs een hor voor het kleine badkamerraampje). Het mooie zwembad is ruim en is omringd door leuke zithoekjes en een mooie volgroeide tuin. De ligging op de berg is heerlijk rustig en toch ligt de Quinta zeer centraal voor het maken van leuke uitstapjes in de omgeving. Kortom: een echte aanrader!

We hebben enorm genoten van ons verblijf van 3 weken in de cottage.

Het ligt heel rustig maar ook centraal. De sfeer in de cottage is heel fijn, we voelden ons direct thuis.

je bent in +/-20 minuten in Albufiera, +/-1.15 uur in Monchique, +/-1.45 naar einde van de wereld :). En voor de vrouwen die graag shoppen: +/-20 minuten van Algarve Shopping :).

De eigenaren zijn heel vriendelijk en zijn zeer behulpzaam.

Het is een echte aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Ideale locatie in de Algarve

Gert Treels
23-2-2013

Deze quinta en ook de cottage zijn een ideale plek om in de Algarve te overwinteren. Al lijkt het me ook in de zomer ideaal met een zwembad in de tuin. Gemarkeerde wandelingen beginnen bijna voor de deur, in het huis is alles aanwezig om je verblijf aangenaam te maken. Je verblijft in heuvelachtig gebied met mooie uitzichten, terwijl je binnen een kwartier aan de mooiste stranden bent met heerlijke terrassen en de mogelijkheid om over het strand of de rotsen van dorp naar dorp te wandelen.

Wij hebben eerder een maand in de cottage verbleven en beide keren zijn we zeer tevreden over de staat van de huizen, de mogelijkheid van een boodschappenpakket als je laat aankomt. Hoewel wij er geen gebruikvan hebben gemaakt, wil de eigenaar bemiddelen bij het huren van een auto.

Wij zijn enthousiast over dit huis en als we dan toch een minpuntje mogen noemen, dan over het aantal badhanddoeken. In de quinta is dat trouwens geen probleem, er staat een wasmachine en de zon schijnt bijna altijd.

Willem en Ellie van Kester, eigenaar, 14-3-2014

Dank u wel Gert, voor u beoordeling. Naar aanleiding van de opmerking over het aantal badhanddoeken hebben we dit aantal meteen verhoogd, iedere gast ontvangt sindsdien vier badhanddoeken en één badlaken per week, (per persoon dus)

Ook zijn er voldoende hand-en theedoeken.

zeer aangenaam vakantie oord

Lettens
6-2-2013

Ideaal gelegen voor diegenen die ver van de drukke kust wegwillen en ideaal voor de meer sportieveren die met een huurauto de regio en kust willen ondekken en heerlijke wandelingen maken.

Cottage is fijn ingericht en mooi afgewerkt. Wij vonden het prima.

Mooi huis op een nog mooiere lokatie.

Henny Boogaard
12-1-2013

Bij aanvraag al direct een concreet antwoord, snelle reacties emails en heel behulpzaam met het regelen van de auto en het geduld tot onze tickets geboekt konden worden. Auto verhuurbedrijf prima geregeld door eigenaar, evenals de ontvangst door de beheerder. Neemt alle tijd om dingen door te nemen ondanks het wat latere tijdstip dat wij aankwamen.

Echt een aanrader dus.

Dikke aanrader

Rita Folkersma
31-12-2012

De Quinta ligt centraal in de Algarve maar in een rustige omgeving. Het huis was goed schoon en verzorgd en voorzien van een prachtige tuin. Zowel de eigenaars en de (Nederlandse) beheerder doen er alles aan om het verblijf zo plezierig mogelijk te maken en staan je dan ook met raad en daad bij. De omgeving is schitterend en nodigt tot exploreren. Voor ieder wat wils met strand, natuur en steden in de buurt. We hadden geluk dat tijdens ons bezoek in december het weer goed was, waardoor we dagelijks buiten konden zitten. Wat wil je nog meer dan op tweede kerstdag 's middags, in een T-shirt, met een boek en een goed glas wijn in de zon en volmaakte rust op het terras te kunnen zitten?

een prachtige plek om te verblijven

Carla de Bruijn
1-10-2012

Het huis en de plek zijn bijna perfect voor een verblijf in de maanden maart en april in de Algarve. Maart voor de orchideeen die al beginnen te groeien achter het huis en april voor de vogels, zowel inheems als terugkerend uit het zuiden. Met name de bijeneters zijn fantastisch om te zien en te horen. Het huis ligt mooi centraal in de Algarve, je kunt makkelijk naar het westen(Sagres) en het oosten(de Spaanse grens) en het noorden(de Alentejo voor de grote trap) en alles ertussenin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in Paderne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.