Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

Tonen op kaart

47 reviews over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

• 9Nicole25-08-2014

Heerlijke weken gehad!

Wij hebben met twee jonge gezinnen een heerlijke tijd gehad op deze prachtige plek. Allebei de huizen zijn ruim en luxe ingericht. De keukens zijn groot en hebben een zeer uitgebreide inventaris. Ramen en schuifdeuren zijn voorzien van horren. 's Avonds kon alles lekker open en koelde het goed af. Door de dikke muren van het huis bleef het binnen sowieso lekker koel, terwijl het buiten toch 35 graden was. Het zwembad was voor ons groot genoeg. Ook de kleine kids vermaakte zich er prima. De twee woningen bieden ook voldoende privacy, met eigen groot terras, dus we konden ook lekker even op onszelf als we dat wilden. De woningen liggen afgelegen en zeer rustig. We hebben in twee weken drie keer een buurman voorbij zien rijden. Heerlijke plek voor een rustige vakantie. Maar autohuur daarom wel noodzakelijk. Het contact met de eigenaar hebben we als zeer prettig ervaren. Altijd bereid om mee te denken en te adviseren en zeer vriendelijk. Kortom... we hopen nog wel eens terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9ENC4021-07-2014

Mooi vakantiehuis in mooie omgeving!

Mooi, schoon en ruim huis van alle gemakken voorzien. Incl airco! Heerlijk (afsluitbaar) zwembad met voldoende ligbedden. Volledige privacy. Huis perfect en groot genoeg, lekker koel. Prima uitgeruste keuken, wifi aanwezig. Kortom, heerlijk genoten van een perfect vakantiehuis. Voor zowel jong als oud. Leuke lokale restaurantjes met de echte Portugese keuken. Absoluut auto nodig, maar afstanden naar winkels prima. Willem en Ellie: hartelijk dank voor de uitgebreide informatie en Annemiek en Holger ook zeer bedankt voor jullie welkom en uitleg ter plaatse!

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Rick en Esther09-07-2014

Heerlijke vakantie gehad

We hebben twee heerlijke weken in deze comfortabele woning gehad. Alles was goed verzorgd en het zwembad was fantastisch. Mooi uitzicht op de omgeving. Ook de strandjes zijn met een klein half uurtje te bereiken. In de nabije omgeving van Albufeira hebben we nog een mooie paardrijtocht (voor beginners) gemaakt.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Joost09-05-2014

Heerlijke plek.

Heerlijke vakantie gehad samen met onze kinderen van 8 en 11 jaar. Huis voldoet aan alle eisen is netjes en verzorgd. Omgeving prachtig, wel een auto nodig. Eigenaars en beheerders van het huis zijn vriendelijk, betrouwbaar en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 9Arjan, josine en jasper26-02-2014

superfijne villa!!

wij komen hier zeer zeker terug . wij hebben hier heerlijk 2 weken vertoefd. de foto's op de website zijn niet gelogen , schitterend uitzicht om het hele huis. grootzwembad en een vrij modern interieur. ook is aan alles te zien dat over alles is nagedacht ( hollands ) wij raden iedereen deze villa aan . contact met de eigenaren ging erg vriendelijk en zeer snel, zelfs telefonisch voor onze vakantie. nl tv hoef je ook niet te missen. ons enige minpuntje was de stijle weg onverhard naar boven, ook daar waren we van te voren over ingelicht. wij bedanken hierbij willem en elly voor de gastvrijheid van de schitterende villa

Willem en Ellie van Kester, eigenaar, 14-03-2014

We willen Arjan en Josine bedanken voor hun beoordeling en ter geruststelling laten weten dat de onverharde weg naar boven tijdelijk was, en nu verleden tijd is. Ook het stuk naar boven is nu geasfalteerd.

Gereisd met vrienden in november 2013

• 9I.E.Brouwers06-02-2014

vrij in de natuur met alle comfort

Als je van wandelen houdt, is dit een uitstekende plek. De voordeur uit en je kan beginnen. We hadden een hond mee die ook genoten heeft. De paden zijn goed aangegeven en als je weer thuis bent kun je heerlijk op je terras, alles overziend, uitblazen. Het huis voldoet aan alle eisen en is gezellig en comfortabel. Vriendelijk beheerdersechtpaar!

Gereisd met partner in december 2013

• 10Hans & Rianne19-09-2013

Een plek om naar terug te keren!

Wij hebben de afgelopen weken enorm genoten van ons verblijf. We werden superlief ontvangen door een Nederlands sprekende dame, die alle tijd had voor de uitleg.

Wat een rust en ruimte! 's Morgens genieten van ontbijt aan het riante zwembad, vervolgens een fijne duik nemen met uitzicht op de vallei en de prachtige tuin. In de omgeving de portugezen aan het werk zijn en je uitleg geven over wat er eetbaar is van de bomen in het laantje. De ligging op de berg is heerlijk rustig maar wel centraal voor het maken van uitstapjes in de omgeving. En in de avond kun je overal terecht voor goede restaurantjes, al ging het koken in huis ook prima. Alles is aanwezig! Over de woning niets dan goeds. Ligging is perfect, de verschillende terrassen hebben geweldige uitzichten, tuin prima, slaapkamers hebben goede bedden en de bandkamer ziet er netjes uit!

Niks dan goed over dit huis en de eigenaren die alle tijd namen onze emails te beantwoorden en ons op weg te helpen.

Wij komen heel graag weer!

Gereisd met partner in september 2013

• 10E van Oosten31-07-2013

Geweldige Quinta, zwembad en ligging.

We hebben genoten van deze zeer compleet ingerichte Quinta ( er zit bijv. zelfs een hor voor het kleine badkamerraampje). Het mooie zwembad is ruim en is omringd door leuke zithoekjes en een mooie volgroeide tuin. De ligging op de berg is heerlijk rustig en toch ligt de Quinta zeer centraal voor het maken van leuke uitstapjes in de omgeving. Kortom: een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Femke09-07-2013

Fantastische plek in rustige omgeving!

We hebben enorm genoten van ons verblijf van 3 weken in de cottage. Het ligt heel rustig maar ook centraal. De sfeer in de cottage is heel fijn, we voelden ons direct thuis. je bent in +/-20 minuten in Albufiera, +/-1.15 uur in Monchique, +/-1.45 naar einde van de wereld :). En voor de vrouwen die graag shoppen: +/-20 minuten van Algarve Shopping :). De eigenaren zijn heel vriendelijk en zijn zeer behulpzaam.

Het is een echte aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 8Gert Treels23-02-2013

Ideale locatie in de Algarve

Deze quinta en ook de cottage zijn een ideale plek om in de Algarve te overwinteren. Al lijkt het me ook in de zomer ideaal met een zwembad in de tuin. Gemarkeerde wandelingen beginnen bijna voor de deur, in het huis is alles aanwezig om je verblijf aangenaam te maken. Je verblijft in heuvelachtig gebied met mooie uitzichten, terwijl je binnen een kwartier aan de mooiste stranden bent met heerlijke terrassen en de mogelijkheid om over het strand of de rotsen van dorp naar dorp te wandelen. Wij hebben eerder een maand in de cottage verbleven en beide keren zijn we zeer tevreden over de staat van de huizen, de mogelijkheid van een boodschappenpakket als je laat aankomt. Hoewel wij er geen gebruikvan hebben gemaakt, wil de eigenaar bemiddelen bij het huren van een auto. Wij zijn enthousiast over dit huis en als we dan toch een minpuntje mogen noemen, dan over het aantal badhanddoeken. In de quinta is dat trouwens geen probleem, er staat een wasmachine en de zon schijnt bijna altijd.

Willem en Ellie van Kester, eigenaar, 14-03-2014

Dank u wel Gert, voor u beoordeling. Naar aanleiding van de opmerking over het aantal badhanddoeken hebben we dit aantal meteen verhoogd, iedere gast ontvangt sindsdien vier badhanddoeken en één badlaken per week, (per persoon dus) Ook zijn er voldoende hand-en theedoeken.

Gereisd met partner in februari 2013

8 tips over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

• Gert Treels, 23-02-2013

In de huizen liggen mappen met tips over de omgeving (in de quinta misten we de wandelingen), restaurants e.d. Maar onvermeld mogen niet blijven de restaurants Veneza met een verzameling Portugese wijnen en ports die ongekend is (160.000 flessen) en waar je kunt dineren tussen de hoog opgestapelde voorraad en Xerim. Wel reserveren, want ze zijn ook bij de Portugezen erg in trek. Beiden liggen aan de weg van Ferreiras naar Paderne. Ook het terras en de kust aan Praia de Gale is een aanrader.

• Henny Boogaard, 12-01-2013

Ga zeker eens eten bij restaurant Veneza. Was een heel goede tip van de beheerder voor een echt portugees restaurant waar alleen portugezen en een verdwaalde reiziger komen. Wanneer je echt heel veel wil zien van de omgeving en een beetje avontuurlijk ben probeer dan een 4 x 4 te huren. Veel mogelijkheden en gegarandeerd plezier.

• Rita Folkersma, 31-12-2012

Tips: onze ervaring met het door ons zelf uitgekozen autoverhuur bedrijf (Jardim, via de website van Sunny Cars) was waardeloos. Wees niet eigenwijs en neem het advies aan van de eigenaar en huur via hem.

0 vragen over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth info