Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

43 reviews over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in het Nederlands

Geweldige verblijf

Jan & Petra
27-7-2015

Wij zijn voor de derde keer te gast geweest in het Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth van Willem en Elly, en wederom hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Het appartement ligt aan de rand van Paderne, wat hoger gelegen en daardoor heerlijk koel bij een heet Portugees zonnetje, echt ideale ligging. Daarnaast is het appartement schoon, goed onderhouden en van alles voorzien. Wij willen Willem en Elly heel erg bedanken voor hun gastvrijheid en we hopen volgend jaar weer terug te komen.

Wederom fantastisch!

Hans en Rianne
24-7-2015

Het was de 2e keer in deze prachtige woning. Wederom fantastisch! Qua service geen verandering met ons vorig bezoek. En dat is een compliment! We werden wederom opgewacht door Annemiek en Holger die de verzorging weer goed voor elkaar hadden. Zwembad was zwemklaar en dat was heerlijk aangezien de temperatuur de 40 graden raakte. Het uitzicht nog net zo prachtig als de vorige keer en ook in het huis was alles schoon en piekfijn in orde. Deze woning en de mensen die het verhuren en verzorgen, zorgen er echt voor dat je je thuis voelt! Zonder overdrijven een dikke 10!

Een heel goede ervaring

Judith
23-12-2014

Een heel goed adres voor rustzoekers. Dit huis ligt helemaal apart op een heuvel en is bereikbaar via een goed berijdbaar ongeasfalteerd landweggetje.

We konden kiezen tussen de quinta en de cottage en kozen voor het eerste. Misschien wat te groot voor twee mensen maar dit is wel het beste verblijf waar we ooit hebben gelogeerd. Het huis is van alle gemakken voorzien. Zelfs een afwasmachine! Maar we waren het meest verrukt van de open haard die in december een behaaglijke warmte geeft. Schoon beddengoed en handdoeken waren ruim voorradig. Er is ook een DVD-recorder, dus neem wat films mee voor de wintermaanden.

Het huis is zeer geschikt voor kinderen. Restaurants liggen op enige afstand. Te ver om te lopen. Voor dit adres is een huurauto dus wel nodig.

De oceaan is niet ver en we hebben diverse rots- en strandwandelingen gemaakt. Ook dichterbij kan je goed wandelen.

Een aanrader!

Heerlijk rustige plek!

Frans en Mariska
30-11-2014

Ook al waren we er maar voor een week in november het was er prima weer voor wat wij wilde. Wandelen en fietsen, de fietsen die op aanraden van de beheerder waren gehuurd voor nog geen 70 euro waren uitstekend.

Wij hebben een paar mooie routes kunnen fietsen. Een auto is een must en die had de beheerder ook al voor ons gereserveerd en konden we direct op de luchthaven de papieren regelen en wegrijden. De temp. was heerlijk als de zon er was konden we nog lekker genieten bij het zwembad.

ge-wel-dig genoten, echt een aanrader

Andrea
23-11-2014

De vakantiewoning in Paderne ligt heel rustig, even flink steil omhoog de laatste kilometer en je zit als een God in Frankrijk. Huis is netjes, schoon en van alle gemakken voorzien, zelfs oven, wasmachine, broodrooster en mooi dakterras. Mooie douche, alles ruim en koel.

Beheerster Annemiek was vriendelijk en zeer behulpzaam, bij een "probleem" kwam ze direct ter plaatse om het op te lossen.

Fietsen (MTB) gehuurd in de omgeving en prachtige routes gereden die de eigenaar ons had gemaild, een genot. Lekker pittig maar zo mooi.

Op 3km afstand een leuk treinstation waar vandaan je heel voordelig met de fiets de omgeving in kunt gaan. Op korte afstand grote supermarkten zodat je thuis lekker kunt koken maar ook leuke restaurantjes waar je goedkoop en zalig kunt eten. Wij hadden hier een heerlijke thuisbasis voor het ontdekken van de Algarve, voor fietsers zijn hier prachtige routes te rijden. Wij hebben zo honderden kilometers gereden en enorm genoten van het binnenland en de kust.

een adres om een prima vakantie te beleven

w.linders
2-11-2014

Alles aanwezig om van een prima vakantie te genieten,heeft een mooi zwembad dat af te dekken is waardoor er langer gebruik kan worden gemaakt,wij hebben tot eind okt. gezwommen Het huis ligt in een rustige omgeving met een fraai uitzicht op de vallei.

Kortom een aanrader

Heerlijke weken gehad!

Nicole
25-8-2014

Wij hebben met twee jonge gezinnen een heerlijke tijd gehad op deze prachtige plek. Allebei de huizen zijn ruim en luxe ingericht. De keukens zijn groot en hebben een zeer uitgebreide inventaris. Ramen en schuifdeuren zijn voorzien van horren. 's Avonds kon alles lekker open en koelde het goed af. Door de dikke muren van het huis bleef het binnen sowieso lekker koel, terwijl het buiten toch 35 graden was. Het zwembad was voor ons groot genoeg. Ook de kleine kids vermaakte zich er prima. De twee woningen bieden ook voldoende privacy, met eigen groot terras, dus we konden ook lekker even op onszelf als we dat wilden.

De woningen liggen afgelegen en zeer rustig. We hebben in twee weken drie keer een buurman voorbij zien rijden. Heerlijke plek voor een rustige vakantie. Maar autohuur daarom wel noodzakelijk.

Het contact met de eigenaar hebben we als zeer prettig ervaren. Altijd bereid om mee te denken en te adviseren en zeer vriendelijk. Kortom... we hopen nog wel eens terug te komen!

Mooi vakantiehuis in mooie omgeving!

ENC40
21-7-2014

Mooi, schoon en ruim huis van alle gemakken voorzien. Incl airco! Heerlijk (afsluitbaar) zwembad met voldoende ligbedden. Volledige privacy. Huis perfect en groot genoeg, lekker koel. Prima uitgeruste keuken, wifi aanwezig. Kortom, heerlijk genoten van een perfect vakantiehuis. Voor zowel jong als oud. Leuke lokale restaurantjes met de echte Portugese keuken. Absoluut auto nodig, maar afstanden naar winkels prima. Willem en Ellie: hartelijk dank voor de uitgebreide informatie en Annemiek en Holger ook zeer bedankt voor jullie welkom en uitleg ter plaatse!

Heerlijke vakantie gehad

Rick en Esther
9-7-2014

We hebben twee heerlijke weken in deze comfortabele woning gehad.

Alles was goed verzorgd en het zwembad was fantastisch. Mooi uitzicht op de omgeving. Ook de strandjes zijn met een klein half uurtje te bereiken.

In de nabije omgeving van Albufeira hebben we nog een mooie paardrijtocht (voor beginners) gemaakt.

Heerlijke plek.

Joost
9-5-2014

Heerlijke vakantie gehad samen met onze kinderen van 8 en 11 jaar. Huis voldoet aan alle eisen is netjes en verzorgd. Omgeving prachtig, wel een auto nodig. Eigenaars en beheerders van het huis zijn vriendelijk, betrouwbaar en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in Paderne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.