Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

Tonen op kaart

47 reviews over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

• 9Harry en Hendrike herbrink21-12-2015

heerlijk verblijf

gewoon een heerlijk verblijf voor een rustige relaxde vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10Marina09-10-2015

Aanrader!

Het vakantiehuis (in ons geval de cottage) lag zeer rustig maar wel heel centraal, De Algarve is goed te ontdekken en makkelijk bereikbaar. De woning is ruim, van alle gemakken voorzien en wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Wij werden netjes opgewacht, als was het 's avonds al wat later, door Annemiek. Bij haar konden we ook terecht met onze vragen enz. Al met al, gaat u naar de Algarve, dan willen wij de woning van harte aanbevelen. Wanneer wij over een paar jaar weer richting Algarve gaan, dan zullen wij zeker contact opnemen om te horen of 1 van de 2 woningen vrij is.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Gerrit van de Ven09-10-2015

Schitterend

Deze accomodaties heeft alles om een rustige vakantie te beleven. Prachtig uitzicht. Huizen en zwembad van alle gemakken voorzien. Eind september,begin oktober heerlijke amandelen en granaatappels zo van de boom plukken (op hetzelfde perceel).De makkelijke bereikbaarheid van beheerders echtpaar is een pree.Kortom een geweldige vakantie stek.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10Fam Spijker en Snijder01-10-2015

fantastisch

Heerlijk rustig relaxt in een fijne omgeving. In huis was alles aanwezig. Perfect geregeld

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10Jan & Petra27-07-2015

Geweldige verblijf

Wij zijn voor de derde keer te gast geweest in het Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth van Willem en Elly, en wederom hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Het appartement ligt aan de rand van Paderne, wat hoger gelegen en daardoor heerlijk koel bij een heet Portugees zonnetje, echt ideale ligging. Daarnaast is het appartement schoon, goed onderhouden en van alles voorzien. Wij willen Willem en Elly heel erg bedanken voor hun gastvrijheid en we hopen volgend jaar weer terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Hans en Rianne24-07-2015

Wederom fantastisch!

Het was de 2e keer in deze prachtige woning. Wederom fantastisch! Qua service geen verandering met ons vorig bezoek. En dat is een compliment! We werden wederom opgewacht door Annemiek en Holger die de verzorging weer goed voor elkaar hadden. Zwembad was zwemklaar en dat was heerlijk aangezien de temperatuur de 40 graden raakte. Het uitzicht nog net zo prachtig als de vorige keer en ook in het huis was alles schoon en piekfijn in orde. Deze woning en de mensen die het verhuren en verzorgen, zorgen er echt voor dat je je thuis voelt! Zonder overdrijven een dikke 10!

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Judith23-12-2014

Een heel goede ervaring

Een heel goed adres voor rustzoekers. Dit huis ligt helemaal apart op een heuvel en is bereikbaar via een goed berijdbaar ongeasfalteerd landweggetje. We konden kiezen tussen de quinta en de cottage en kozen voor het eerste. Misschien wat te groot voor twee mensen maar dit is wel het beste verblijf waar we ooit hebben gelogeerd. Het huis is van alle gemakken voorzien. Zelfs een afwasmachine! Maar we waren het meest verrukt van de open haard die in december een behaaglijke warmte geeft. Schoon beddengoed en handdoeken waren ruim voorradig. Er is ook een DVD-recorder, dus neem wat films mee voor de wintermaanden. Het huis is zeer geschikt voor kinderen. Restaurants liggen op enige afstand. Te ver om te lopen. Voor dit adres is een huurauto dus wel nodig. De oceaan is niet ver en we hebben diverse rots- en strandwandelingen gemaakt. Ook dichterbij kan je goed wandelen. Een aanrader!

Gereisd met partner in december 2014

• 9Frans en Mariska30-11-2014

Heerlijk rustige plek!

Ook al waren we er maar voor een week in november het was er prima weer voor wat wij wilde. Wandelen en fietsen, de fietsen die op aanraden van de beheerder waren gehuurd voor nog geen 70 euro waren uitstekend. Wij hebben een paar mooie routes kunnen fietsen. Een auto is een must en die had de beheerder ook al voor ons gereserveerd en konden we direct op de luchthaven de papieren regelen en wegrijden. De temp. was heerlijk als de zon er was konden we nog lekker genieten bij het zwembad.

Gereisd met partner in november 2014

• 9Andrea23-11-2014

ge-wel-dig genoten, echt een aanrader

De vakantiewoning in Paderne ligt heel rustig, even flink steil omhoog de laatste kilometer en je zit als een God in Frankrijk. Huis is netjes, schoon en van alle gemakken voorzien, zelfs oven, wasmachine, broodrooster en mooi dakterras. Mooie douche, alles ruim en koel. Beheerster Annemiek was vriendelijk en zeer behulpzaam, bij een "probleem" kwam ze direct ter plaatse om het op te lossen. Fietsen (MTB) gehuurd in de omgeving en prachtige routes gereden die de eigenaar ons had gemaild, een genot. Lekker pittig maar zo mooi. Op 3km afstand een leuk treinstation waar vandaan je heel voordelig met de fiets de omgeving in kunt gaan. Op korte afstand grote supermarkten zodat je thuis lekker kunt koken maar ook leuke restaurantjes waar je goedkoop en zalig kunt eten. Wij hadden hier een heerlijke thuisbasis voor het ontdekken van de Algarve, voor fietsers zijn hier prachtige routes te rijden. Wij hebben zo honderden kilometers gereden en enorm genoten van het binnenland en de kust.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 8w.linders02-11-2014

een adres om een prima vakantie te beleven

Alles aanwezig om van een prima vakantie te genieten,heeft een mooi zwembad dat af te dekken is waardoor er langer gebruik kan worden gemaakt,wij hebben tot eind okt. gezwommen Het huis ligt in een rustige omgeving met een fraai uitzicht op de vallei. Kortom een aanrader

Gereisd met partner in september 2014

8 tips over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

• Gert Treels, 23-02-2013

In de huizen liggen mappen met tips over de omgeving (in de quinta misten we de wandelingen), restaurants e.d. Maar onvermeld mogen niet blijven de restaurants Veneza met een verzameling Portugese wijnen en ports die ongekend is (160.000 flessen) en waar je kunt dineren tussen de hoog opgestapelde voorraad en Xerim. Wel reserveren, want ze zijn ook bij de Portugezen erg in trek. Beiden liggen aan de weg van Ferreiras naar Paderne. Ook het terras en de kust aan Praia de Gale is een aanrader.

• Henny Boogaard, 12-01-2013

Ga zeker eens eten bij restaurant Veneza. Was een heel goede tip van de beheerder voor een echt portugees restaurant waar alleen portugezen en een verdwaalde reiziger komen. Wanneer je echt heel veel wil zien van de omgeving en een beetje avontuurlijk ben probeer dan een 4 x 4 te huren. Veel mogelijkheden en gegarandeerd plezier.

• Rita Folkersma, 31-12-2012

Tips: onze ervaring met het door ons zelf uitgekozen autoverhuur bedrijf (Jardim, via de website van Sunny Cars) was waardeloos. Wees niet eigenwijs en neem het advies aan van de eigenaar en huur via hem.

0 vragen over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

Vakantiehuis info