Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

43 reviews over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in het Nederlands

Heerlijk huis

Fam Kleinjan,
9-5-2017

Prima huis (Quinta) met heerlijk zwembad. Prachtig uitzicht, kortom Top!

Voor herhaling vatbaar.

Heerlijke vakantie gehad. De ligging van het huisje is perfect. Het laatste stukje weg naar het huisje is onverhard maar geen probleem.

Mooie omgeving en uitzicht. Bedden vonden wij iets te hard maar dat was dan ook het enige minpuntje. Alles is verder meer dan voldoende aanwezig in het huis.

Contact met de eigenaar was erg snel en prettig en ook de contactpersoon in Portugal was erg vriendelijk en behulpzaam.

Zwembad is groot maar in mei nog wel koud maar voor onze kinderen geen probleem. Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

heel leuke vakantie gehad

familie N
2-11-2016

Wij, twee gezinnen, hebben hier een heel leuke 12daagse vakantie gehad. De twee huizen samen huren was voor ons ideaal: wat privé, en toch veel samen. De huizen hadden alle comfort, alles was aanwezig (zelfs Nederlandse boeken :) ). Sanitair heel goed, nooit problemen gehad met tekort aan warm water of zo; keuken grootste huis uitgerust met vaatwasmachine, veel vaatwerk, etc. Het zwembad heel leuk. De omgeving was top, het huis ligt net weg van de drukte maar toch dicht van bv supermarkten, stranden, etc. Hou er wel rekening mee dat er hier veel avonden een wind opsteekt, een vestje is soms echt wel nodig, zeker op het terras bij het zwembad. Wij hielden van Albufeira, iets minder van Praia da Rocha (te druk), ook een wandeling in Alvo is een aanrader en natuurlijk even uitwaaien op het meest zuidelijk puntje van Europa. Ook het dolfijnen-spotten moet je doen! Wij gingen naar het strand Praia Sao Rafael en Praia dos Aveiros. Overal parkeermogelijkheden, wat super is.

Heerlijke vakantie!

jolanda
21-8-2016

Net terug van 2 weken in de Cottage, heerlijke vakantie gehad.

De huisjes liggen rustig gelegen, de weg is goed te doen, laatste stukje is onverhard, er staan bordjes als wegwijzers.

Volledige keuken met voldoende glazen, borden en bestek. Elektrische kookplaat, oven en magnetron. Er is ook een wasmachine in het huisje.

Bedden waren voor ons aan de harde kant, de douche was heerlijk.

Een ideale locatie voor 2 gezinnen want je hebt allebei je eigen prive terras.

Het zwembad was ook erg lekker, begint ondiep en gaat naar ca. 2 meter diep, voldoende ligbedden langs de kant.

Op advies van Annemiek gaan eten bij Zip Zip, dit is zeker een aanrader.

Ook een lekkere dagschotel op bij 20Age.

Naar het strand ca. 15 minuten rijden.

Wij komen hier graag nog een keertje terug!

Wij waren hier met 2 gezinnen.

Wat een heerlijke tijd hebben wij gehad in dit vakantiehuis! En wat een uniek stekkie.

Wij hebben genoten van het heerlijke zwembad(!!!) het mooie sanitair (heerlijke douche!), goede bedden, het mooie uitzicht op de vallei , mooie tuin met veel vlinders en de heerlijke ruime ruimtes.

De service was in orde, het zwembad werd 3 keer schoongemaakt tijdens ons verblijf (2 weken)

Het contact met Willem was heel fijn, snelle reactie op mail en het meedenken was voor ons zeer plezierig.

De voorzieningen zijn allemaal goed aan te rijden (auto noodzakelijk), winkels en restaurants (Zipzip was bij ons favoriet) De bakker (Padaria do Cerro) was ook erg leuk en lekker en 24 uur per dag open!

Bij de Continente deden we de boodschappen. Leuk om daar even te winkelen in het Algarve shopping centre, tot 24.00 uur open.

Verder bezochten wij nog de kurkfabriek in Sao Bras de Alportel, wat zeer de moeite waard was. Voor de kids gingen we nog naar het Aquapark dit vonden zij, (en eigenlijk wij ook) erg leuk.

Heerlijk rustig gelegen, veel ruimte!

Leen en Anneke
4-7-2016

Centraal in de Algarve, makkelijk als je zowel Oost als West Algarve en de vle mooie baaitjes wil ontdekken. Fijn en snel contact met eigenaars en villamanagement. Cottage troffen wij schoon aan. Goede prijs, kwaliteit!

Restaurant/café 20age in Ferreiras (gelegen aan de rotonde) ook een aanrader.

heerlijk verblijf

Harry en Hendrike herbrink
21-12-2015

gewoon een heerlijk verblijf voor een rustige relaxde vakantie.

Aanrader!

Marina
9-10-2015

Het vakantiehuis (in ons geval de cottage) lag zeer rustig maar wel heel centraal, De Algarve is goed te ontdekken en makkelijk bereikbaar. De woning is ruim, van alle gemakken voorzien en wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Wij werden netjes opgewacht, als was het 's avonds al wat later, door Annemiek. Bij haar konden we ook terecht met onze vragen enz. Al met al, gaat u naar de Algarve, dan willen wij de woning van harte aanbevelen. Wanneer wij over een paar jaar weer richting Algarve gaan, dan zullen wij zeker contact opnemen om te horen of 1 van de 2 woningen vrij is.

Schitterend

Gerrit van de Ven
9-10-2015

Deze accomodaties heeft alles om een rustige vakantie te beleven. Prachtig uitzicht. Huizen en zwembad van alle gemakken voorzien. Eind september,begin oktober heerlijke amandelen en granaatappels zo van de boom plukken (op hetzelfde perceel).De makkelijke bereikbaarheid van beheerders echtpaar is een pree.Kortom een geweldige vakantie stek.

fantastisch

Fam Spijker en Snijder
1-10-2015

Heerlijk rustig relaxt in een fijne omgeving. In huis was alles aanwezig. Perfect geregeld

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in Paderne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.