Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

Tonen op kaart

47 reviews over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

• 9Marieke01-09-2017

Heerlijk huis voor 2 gezinnen

Fijn, schoon en net huis. Veel ruimte in en om het huis. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij waren met meerdere gezinnen waaronder ook jonge kinderen en iedereen heeft zich heel goed vermaakt. Het zwembad is onmisbaar maar er is verder ook genoeg te doen en te zien in de omgeving. De verhuurder is behulpzaam en betrouwbaar. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10jolanda30-07-2017

Heerlijk rustig gelegen vakantiehuis!

Heerlijk rustig gelegen vakantiehuis, opgedeeld in 2 aparte vakantiewoningen. Perfect voor 2 gezinnen die samen op vakantie gaan maar wel iedereen zijn privacy. Het zoutwater zwembad met voldoende ligbedden is heerlijk! Het ligt wat afgelegen, maar in ca. 20 minuten ben je met de auto bij het grote Algarve shopping centre of in Albufeira. De plaatselijke zorg van Annemieke en Holger is goed, wij hadden wat problemen met de WIFI, dit werd door hen snel opgelost (wij zaten in de cottage), in de Quinta was de WIFI wel iets beter. Het was onze 2e keer hier en we hebben wederom een heerlijke vakantie gehad. Absoluut een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Jan & Petra26-07-2017

Het voelt als thuiskomen ......................

Elk jaar proberen wij een paar weken te genieten in deze heerlijke accommodatie. Hoewel het huis, wat uit de drukte, op een heuvel ligt, zit je toch overal vlakbij. Strand, winkels en diverse gezellige stadjes. De omgeving van het huis is daardoor heerlijk rustig en zie je bijna niemand voorbij komen. Ook is er een grote bakkerij onderaan de heuvel, die 24 uur per dag geopend is en die heerlijke broodjes en zoetigheden verkoopt. Elke keer als we bij deze accommodatie aankomen, voelt het echt weer als thuiskomen.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Ruby13-06-2017

Heerlijke vakantie gehad in dit appartement

Dit appartement heeft een goede ligging en met mooi uitzicht. Leuke knusse woonkamer met openhaart en ruime open keuken. Daarbij hoort er een netjes onderhouden tuin bij waar ligbedjes stonden en je heerlijk kon bijkomen. Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 8Fam Kleinjan09-05-2017

Heerlijk huis

Prima huis (Quinta) met heerlijk zwembad. Prachtig uitzicht, kortom Top! Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9T. Koot09-05-2017

Mooi en rustig gelegen woning met veel ruimte

Heerlijke vakantie gehad. De ligging van het huisje is perfect. Het laatste stukje weg naar het huisje is onverhard maar geen probleem.

Mooie omgeving en uitzicht. Bedden vonden wij iets te hard maar dat was dan ook het enige minpuntje. Alles is verder meer dan voldoende aanwezig in het huis.

Contact met de eigenaar was erg snel en prettig en ook de contactpersoon in Portugal was erg vriendelijk en behulpzaam.

Zwembad is groot maar in mei nog wel koud maar voor onze kinderen geen probleem. Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 9familie N02-11-2016

heel leuke vakantie gehad

Wij, twee gezinnen, hebben hier een heel leuke 12daagse vakantie gehad. De twee huizen samen huren was voor ons ideaal: wat privé, en toch veel samen. De huizen hadden alle comfort, alles was aanwezig (zelfs Nederlandse boeken :) ). Sanitair heel goed, nooit problemen gehad met tekort aan warm water of zo; keuken grootste huis uitgerust met vaatwasmachine, veel vaatwerk, etc. Het zwembad heel leuk. De omgeving was top, het huis ligt net weg van de drukte maar toch dicht van bv supermarkten, stranden, etc. Hou er wel rekening mee dat er hier veel avonden een wind opsteekt, een vestje is soms echt wel nodig, zeker op het terras bij het zwembad. Wij hielden van Albufeira, iets minder van Praia da Rocha (te druk), ook een wandeling in Alvo is een aanrader en natuurlijk even uitwaaien op het meest zuidelijk puntje van Europa. Ook het dolfijnen-spotten moet je doen! Wij gingen naar het strand Praia Sao Rafael en Praia dos Aveiros. Overal parkeermogelijkheden, wat super is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9jolanda21-08-2016

Heerlijke vakantie!

Net terug van 2 weken in de Cottage, heerlijke vakantie gehad. De huisjes liggen rustig gelegen, de weg is goed te doen, laatste stukje is onverhard, er staan bordjes als wegwijzers. Volledige keuken met voldoende glazen, borden en bestek. Elektrische kookplaat, oven en magnetron. Er is ook een wasmachine in het huisje. Bedden waren voor ons aan de harde kant, de douche was heerlijk. Een ideale locatie voor 2 gezinnen want je hebt allebei je eigen prive terras. Het zwembad was ook erg lekker, begint ondiep en gaat naar ca. 2 meter diep, voldoende ligbedden langs de kant.

Op advies van Annemiek gaan eten bij Zip Zip, dit is zeker een aanrader. Ook een lekkere dagschotel op bij 20Age.

Naar het strand ca. 15 minuten rijden.

Wij komen hier graag nog een keertje terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Marijke31-07-2016

Uniek stekkie met volledige rust en mooi uitzicht!

Wij waren hier met 2 gezinnen.

Wat een heerlijke tijd hebben wij gehad in dit vakantiehuis! En wat een uniek stekkie. Wij hebben genoten van het heerlijke zwembad(!!!) het mooie sanitair (heerlijke douche!), goede bedden, het mooie uitzicht op de vallei , mooie tuin met veel vlinders en de heerlijke ruime ruimtes. De service was in orde, het zwembad werd 3 keer schoongemaakt tijdens ons verblijf (2 weken) Het contact met Willem was heel fijn, snelle reactie op mail en het meedenken was voor ons zeer plezierig. De voorzieningen zijn allemaal goed aan te rijden (auto noodzakelijk), winkels en restaurants (Zipzip was bij ons favoriet) De bakker (Padaria do Cerro) was ook erg leuk en lekker en 24 uur per dag open! Bij de Continente deden we de boodschappen. Leuk om daar even te winkelen in het Algarve shopping centre, tot 24.00 uur open. Verder bezochten wij nog de kurkfabriek in Sao Bras de Alportel, wat zeer de moeite waard was. Voor de kids gingen we nog naar het Aquapark dit vonden zij, (en eigenlijk wij ook) erg leuk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Leen en Anneke04-07-2016

Heerlijk rustig gelegen, veel ruimte!

Centraal in de Algarve, makkelijk als je zowel Oost als West Algarve en de vle mooie baaitjes wil ontdekken. Fijn en snel contact met eigenaars en villamanagement. Cottage troffen wij schoon aan. Goede prijs, kwaliteit! Restaurant/café 20age in Ferreiras (gelegen aan de rotonde) ook een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

8 tips over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

• Gert Treels, 23-02-2013

In de huizen liggen mappen met tips over de omgeving (in de quinta misten we de wandelingen), restaurants e.d. Maar onvermeld mogen niet blijven de restaurants Veneza met een verzameling Portugese wijnen en ports die ongekend is (160.000 flessen) en waar je kunt dineren tussen de hoog opgestapelde voorraad en Xerim. Wel reserveren, want ze zijn ook bij de Portugezen erg in trek. Beiden liggen aan de weg van Ferreiras naar Paderne. Ook het terras en de kust aan Praia de Gale is een aanrader.

• Henny Boogaard, 12-01-2013

Ga zeker eens eten bij restaurant Veneza. Was een heel goede tip van de beheerder voor een echt portugees restaurant waar alleen portugezen en een verdwaalde reiziger komen. Wanneer je echt heel veel wil zien van de omgeving en een beetje avontuurlijk ben probeer dan een 4 x 4 te huren. Veel mogelijkheden en gegarandeerd plezier.

• Rita Folkersma, 31-12-2012

Tips: onze ervaring met het door ons zelf uitgekozen autoverhuur bedrijf (Jardim, via de website van Sunny Cars) was waardeloos. Wees niet eigenwijs en neem het advies aan van de eigenaar en huur via hem.

0 vragen over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth info