Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

Laatste review

Een echte aanrader

Guido callewaert,
3-8-2018

Nog aan het nagenieten van een weekje vakantie met onze kinderen en kleinkinderen. Voor de rustzoekers is dit vakantiehuis fantastisch gelegen.Centraal gelegen in de Algarve om alle bezienswaardigheden in alle regio’s te verkennen. Het huis is volledig uitgerust en piekfijn in orde bij aankomst. Het zwembad is een ideale plaats om af te koelen en na te genieten. In de onmiddellijke omgeving heb je ook diverse restaurantjes om te genieten van de plaatselijke en heerlijke portugese keuken.(en dit zonder een aanslag op je portemonnee).

Kortom een echte aanrader.

9 reviews over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in het Nederlands

Een echte aanrader

Guido callewaert,
3-8-2018

Kortom een echte aanrader.

Heerlijk,dit is echt genieten!

Lisette,
5-9-2017

Het is zo'n heerlijk rustig gelegen plekje,krekeltjes en vogels meer hoor je soms niet.

Een auto is wel een must om je boodschapjes te doen of naar een stadje of het strand te gaan...

maar een dagje bij de Quinta met het zwembad is ook goed vertoeven,s'avonds de bbq aan en tot de laten uurtjes genieten van de rust en ruimte.

Uiteten is bij de Portugees super goedkoop en leuk om te ervaren.

Tegenwoordig een bakker vlakbij en nog 24/7 open!

Het fijne van deze plek is dat je met de auto de toeristische plekjes opzoekt en je daarna weer heerlijk terug kan trekken bij het huis,voor ieder wat wils!

Schitterend

Gerrit van de Ven
9-10-2015

Deze accomodaties heeft alles om een rustige vakantie te beleven. Prachtig uitzicht. Huizen en zwembad van alle gemakken voorzien. Eind september,begin oktober heerlijke amandelen en granaatappels zo van de boom plukken (op hetzelfde perceel).De makkelijke bereikbaarheid van beheerders echtpaar is een pree.Kortom een geweldige vakantie stek.

fantastisch

Fam Spijker en Snijder
1-10-2015

Heerlijk rustig relaxt in een fijne omgeving. In huis was alles aanwezig. Perfect geregeld

Mooi vakantiehuis in mooie omgeving!

ENC40
21-7-2014

Mooi, schoon en ruim huis van alle gemakken voorzien. Incl airco! Heerlijk (afsluitbaar) zwembad met voldoende ligbedden. Volledige privacy. Huis perfect en groot genoeg, lekker koel. Prima uitgeruste keuken, wifi aanwezig. Kortom, heerlijk genoten van een perfect vakantiehuis. Voor zowel jong als oud. Leuke lokale restaurantjes met de echte Portugese keuken. Absoluut auto nodig, maar afstanden naar winkels prima. Willem en Ellie: hartelijk dank voor de uitgebreide informatie en Annemiek en Holger ook zeer bedankt voor jullie welkom en uitleg ter plaatse!

superfijne villa!!

Arjan, josine en jasper
26-2-2014

wij komen hier zeer zeker terug . wij hebben hier heerlijk 2 weken vertoefd. de foto's op de website zijn niet gelogen , schitterend uitzicht om het hele huis. grootzwembad en een vrij modern interieur. ook is aan alles te zien dat over alles is nagedacht ( hollands ) wij raden iedereen deze villa aan . contact met de eigenaren ging erg vriendelijk en zeer snel, zelfs telefonisch voor onze vakantie. nl tv hoef je ook niet te missen. ons enige minpuntje was de stijle weg onverhard naar boven, ook daar waren we van te voren over ingelicht. wij bedanken hierbij willem en elly voor de gastvrijheid van de schitterende villa

Willem en Ellie van Kester, eigenaar, 14-3-2014
We willen Arjan en Josine bedanken voor hun beoordeling en ter geruststelling laten weten dat de onverharde weg naar boven tijdelijk was, en nu verleden tijd is. Ook het stuk naar boven is nu geasfalteerd.

We hebben enorm genoten van ons verblijf van 3 weken in de cottage.

Het ligt heel rustig maar ook centraal. De sfeer in de cottage is heel fijn, we voelden ons direct thuis.

je bent in +/-20 minuten in Albufiera, +/-1.15 uur in Monchique, +/-1.45 naar einde van de wereld :). En voor de vrouwen die graag shoppen: +/-20 minuten van Algarve Shopping :).

De eigenaren zijn heel vriendelijk en zijn zeer behulpzaam.

Het is een echte aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer terug.

een prachtige plek om te verblijven

Carla de Bruijn
1-10-2012

Het huis en de plek zijn bijna perfect voor een verblijf in de maanden maart en april in de Algarve. Maart voor de orchideeen die al beginnen te groeien achter het huis en april voor de vogels, zowel inheems als terugkerend uit het zuiden. Met name de bijeneters zijn fantastisch om te zien en te horen. Het huis ligt mooi centraal in de Algarve, je kunt makkelijk naar het westen(Sagres) en het oosten(de Spaanse grens) en het noorden(de Alentejo voor de grote trap) en alles ertussenin.

Heerlijke Vakantie!

Olierhoek
18-9-2012

Het vakantie huis heeft een geweldige ligging in een rustgevend gebied.

Op een kleine tien minuten zit je in de bruisende gezelligheid van albufeira.

Mooie stranden in de buurt maar mocht je even niets willen ondernemen is het zwembad bij de vakantiewoning perfect!

Heerlijke restaurantjes in de buurt en met wat meer afstand heb je hele gave waterparken voor kinderen.

wij hebben in ieder geval een heerlijke vakantie gehad met aktief bezig zijn maar ook heerlijk genieten van de rust bij de vakantie woning!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in Paderne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.